Pomocy ! Router Zte MC7010 - nie można otworzyć strony konfiguracyjnej - 192.168.8.1

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
templer
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2023-11-04, 15:29

Pomocy ! Router Zte MC7010 - nie można otworzyć strony konfiguracyjnej - 192.168.8.1

Post autor: templer »

Witam.
Tak jak w tytule, nie mogę wejść na stronę konfiguracyjną routera ZTE MC7010.
Pomaga jedynie zresetowanie routera, po czym po dniu czy kilku dniach znów nie mogę wejść do ustawień.
Problem występuje na wszystkich przeglądarkach, po kablu ethernet czy przez WiFi.
Sam internet działa prawidłowo.
Router był odsyłany na gwarancję i tam ustawiono mi tryb "ROUTER MODE". Po powrocie z naprawy cieszyłem się jak dziecko bo router działał prawidłowo. Było ok, ale problem powrócił.
W ustawieniach routera nic nie grzebię ( nie znam się na tym ), chcę tylko mieć możliwość wysyłania sms-ów i zmieniania pasm LTE.
Człowieka już szlag trafia.
Proszę, pomóżcie!
darekka
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 881
Rejestracja: 2011-11-02, 13:50
Lokalizacja: Łódzkie

Re: Pomocy ! Router Zte MC7010 - nie można otworzyć strony konfiguracyjnej - 192.168.8.1

Post autor: darekka »

a nie używasz VPNa w czasie prób dostania się do routera, bo to częsta przyczyna takiego stanu?
Ewentualnie ustaw DNSy w systemie na AUTO i też sprawdź
darekka
templer
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2023-11-04, 15:29

Re: Pomocy ! Router Zte MC7010 - nie można otworzyć strony konfiguracyjnej - 192.168.8.1

Post autor: templer »

Nie korzystam z vpn.
Mógłbyś wyjaśnić - "Ewentualnie ustaw DNSy w systemie na AUTO i też sprawdź" jak i gdzie to zrobić.
Mig25
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1725
Rejestracja: 2015-08-25, 18:45
Lokalizacja: z Nienacka

Re: Pomocy ! Router Zte MC7010 - nie można otworzyć strony konfiguracyjnej - 192.168.8.1

Post autor: Mig25 »