LTE dla Firm w Orange - problem po zmianie pakietu

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kubula
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2024-02-19, 12:33

LTE dla Firm w Orange - problem po zmianie pakietu

Post autor: kubula »

Cześć jestem już coraz bardziej zirytowany zupełną ignorancją Orange w mojej sprawie.
Otóż mam Internet LTE dla firm 5G. Przez pierwszy miesiąc miałem go w taryfie 700 GB jednak okazało się, że zużywam więcej i dzwoniąc na infolinię przeskoczyłem pakiet "bez limitu". I tutaj zaczyna się problem - logując się w Mój Orange dalej mam limit 700, który podczas korzystania schodzi w dół, a kwota na fakturze oczywiście jak za pakiet "bez limitu".

Zgłosiłem reklamację, dostałem pismo, że 15 stycznia 2024 r. wpłynęła reklamacja o numerze Z7654749 i do 13 lutego otrzymam odpowiedź. Odpowiedzi nie otrzymałem do dzisiaj, baaa, nawet moje zgłoszenie zniknęło w systemie i w "Moje sprawy" go nie mam. Zadzwoniłem na infolinie i podobno moja reklamacja została uznana i rozpatrzona pozytywnie ale nie mam na to żadnego dokumentu.

Dzisiaj zaczął się nowy okres rozliczeniowy i co? Nadal limit 700 GB! Problem mam taki, że teraz kombinuję tak, żeby nie pobierać zbyt dużych danych i część plików przenoszę z firmy na dysku przenośnym, bo się boję, że jak przekroczę 700GB, włączy się lejek i będę w d....e - a moja praca wymaga stałego dostępu do internetu bo nieraz przesyłam duże pliki z projektami. Czy mam olać ten limit, który się wyświetla na stronie "Mój Orange" i się nie stresować? Jest ktoś kto ma ten maksymalny pakiet i nie ma tego "odmierzania GB" w Mój Orange jak ja? Screen poniżej.

Obrazek
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26137
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: LTE dla Firm w Orange - problem po zmianie pakietu

Post autor: wojteks »

Niby skąd to mamy wiedzieć, to tylko z operatorem możesz wyjaśnić.
Nie pomagam na PW!
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6445
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: LTE dla Firm w Orange - problem po zmianie pakietu

Post autor: onken »

Strasznie dużo płacisz ten pakiet bez limitu.

Patrząc natomiast na zużycie danych jest napisane że wykorzystałeś 0 KB z limitu 1000 GB więc tak jakby faktycznie było bez limitu.

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange

Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
kubula
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2024-02-19, 12:33

Re: LTE dla Firm w Orange - problem po zmianie pakietu

Post autor: kubula »

wojteks pisze: 2024-02-19, 13:02 Niby skąd to mamy wiedzieć, to tylko z operatorem możesz wyjaśnić.
Gdyby uzyskał jakąś wiążącą odpowiedź od Orange to bym nie zadawał głupich pytań na forum. Orange zupełnie olało moją reklamację - mam od nich pismo, teoretycznie mają 30 dni na odpowiedź po czym nie ma odpowiedzi oraz moja reklamacja magicznie znika z ich systemu. Co mogę w tej sytuacji zrobić?

onken pisze: 2024-02-19, 18:38 Strasznie dużo płacisz ten pakiet bez limitu.

Patrząc natomiast na zużycie danych jest napisane że wykorzystałeś 0 KB z limitu 1000 GB więc tak jakby faktycznie było bez limitu.
To jest standardowa cena + dodatkowa opcja za VPN, żeby mieć publiczny adres ip. Screen zrobiony był w pierwszy dzień po nowym okresie rozliczeniowym, dzisiaj już mam 585,67 z 700 GB.
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6445
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: LTE dla Firm w Orange - problem po zmianie pakietu

Post autor: onken »

Czyli wygląda że limit nadal jest naliczany

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange

Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
jfk
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 380
Rejestracja: 2021-12-15, 21:14

Re: LTE dla Firm w Orange - problem po zmianie pakietu

Post autor: jfk »

onken pisze: 2024-02-20, 10:05 Czyli wygląda że limit nadal jest naliczany
Niekoniecznie, oni czasami mają taki b... że wskazania mijają się z działaniem (ja co prawda mam inne usługi, ale inaczej działa aplikacja, inaczej przedstawia serwer on-line, a rozliczanie pakietów też żyje swoim życiem na o-line...). Trzeba zużyć pakiet 700GB i zobaczyć czy wskoczy lejek. :)
ODPOWIEDZ