Problem z commanderem i linuxem

Wszystko na temat internetu za pomocą sieci komórkowych pod systemem Linux.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
norbi15
Użytkownik forum
Posty: 21
Rejestracja: 2007-04-06, 09:32

Problem z commanderem i linuxem

Post autor: norbi15 »

Witam wszystkich i mam bardzo wielką prośbe, czy ktoś móglby mi wytlumaczyć jak uruchomić iplusa pod linuksem suse 10.1?? Bardzo proszę bo czytałem już wszystkie posty ale jestem zielony w linuksie więc nie wiem, proszę wytłumaczcie mi to tak b.prosto, np wejdz w menu kliknij to i tam. Z góry dziękuje wszystkim. Pozdro for all
Awatar użytkownika
Maciek
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 343
Rejestracja: 2006-12-02, 14:50
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem z commanderem i linuxem

Post autor: Maciek »

Dawno mnie tutaj nie było :)
norbi15
Użytkownik forum
Posty: 21
Rejestracja: 2007-04-06, 09:32

Re: Problem z commanderem i linuxem

Post autor: norbi15 »

no tak, wszystko byłoby dobrze jakbym umiał się linuksem posługiwać a ja kompletnie się nie znam. Pomóżcie, wytłumaczcie mi to jakoś łopatologicznie.
caithuniverse
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2007-06-27, 14:59
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem z commanderem i linuxem

Post autor: caithuniverse »

Zmuszenie Comandera do zadziałania w Linuxie(od razu zaznaczam, że mam Comandera 2, ewentualnie znanego jako Comander EDGE 2 SA) zajęło mi 3 dni, ale się udało.
A teraz: jak to zrobić? Niestety, wymaga to trochę zabawy z modułami kernela, więc zanim zaczniesz czytać dalej, upewnij się, że masz ściągnięty i zainstalowany pakiet ze źródłami.

1) Nie będę opisywać wszystkiego po kolei. Na stronie http://www.comander.pl/pl-5-item10.html, po kliknięciu opcji "więcej" pokaże się ikona "download". Ściągasz plik zip, w którym znajduje się szczegółowa instrukcja podmiany modułu oraz dwa niewielkie programiki do podawania PIN-u - nimi sobie na razie głowy nie zawracaj.