ORANGE -Wymiana wadliwej karty sim

Zagadnienia dotyczące technice w szerokim tego pojęcia znaczeniu czyli luźne dyskusje o zagadnieniach technicznych ale nie związanych z główną tematyką forum, m.in, komputery, oprogramowanie, systemy operacyjne - techniczny Hyde-Park.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Demon
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 427
Rejestracja: 2006-02-24, 16:32
Lokalizacja: RACIBÓRZ

ORANGE -Wymiana wadliwej karty sim

Post autor: Demon »

Muszę o tym napisać bo to co oni robią to się nazywa dbanie o klienta i szybkość w działaniu można to porównać do ich internetu komórkowego.
11 września 2007 r udałem sie do salonu i wymieniono mi karte sim na nową ponieważ od dłuższego czasu miałem z nią problemy ,aż w końcu ktoś w BOP stwierdził ,ze karta ma jakąś wadę tylko nie wiadomo jaką ,ale mogę ją wymienić na nową bezpłatnie bo to nie z mojej winy.I tu się zaczyna cała opowieść.
Wyszedłem z salonu zadowolony oczywiście karta nie była aktywna usłyszałem od sprzedawcy że chciał mi jak najszybciej ją uaktywnić, ale coś nie przeszło bo mają jakiś błąd swoim systemie .Zapewnił mnie mówiąc że max do trzech dni nowa karta będzie aktywna.
Mija trzy dni i nic stara uszkodzona aktywna , a nowa nieaktywna.Zaczynam dzwonić do salonu i słyszę odpowiedz nic więcej Panu nie pomogę to błąd w systemie trzeba jeszcze poczekać.Czekam.11 dzień bez zmian stara uszkodzona aktywna a nowa nieaktywna.Dzwonie ponownie ,a odpowiedz ta sama co poprzednio tylko teraz już próbował na mnie krzyczeć .Z racji tego że jestem kolesiem statecznym i w miarę opanowanym w momencie gdy gość z salonu zaczął podnosić głos rozłączyłem sie i udałem osobiście do tego salonu.
W salonie oczywiście kultura plastikowa grzeczność do przesady i nikt się nie przyznał że ze mną rozmawiał.Tupet na miarę oranżady.Ponownie mi powiedziano to samo ,ale nawet nikt nie raczył zadzwonić na infolinie.
Idąc do domu pomyślałem sobie nie to już przesada.
Zadzwoniłem do BOK poinformowałem o w/w sprawie i otrzymałem odpowiedz ustną że u nich w systemie nie ma informacji o tym że była wymieniona karta sim.Mówię że mam formularz wymiany tej kart z dnia 11 września 2007r.Odpowiedz z drugiej strony ta sama nie mamy informacji w systemie proszę udać sie do salonu niech nam to prześlą.
Dzwoniłem tak i chodziłem do salonu przez 8 dni.To już przesada stwierdziłem.Zadzwoniłem do właściciela tego salonu dilerskiego.Naświetliłem całą sprawę od początku do końca.Zapewnił mnie że zaraz zajmie się tym problemem w trybie priorytetowym.W tym samym dniu zadzwonił do mnie i powiedział że jeszcze dzisiaj sprawa będzie załatwiona mówił że dzwonił do centrali Orange i błąd jak powstał w ich systemie na moim koncie będzie naprawiony a nowa karta będzie wprowadzona do systemu jeszcze raz ,ale tym razem ręcznie przez centrale.To był pierwszy i ostatni telefon z tego salonu.Znów pokazali jak się dba o klienta i jego zadowolenie.Zaznaczam że w dalszym ciągu nowa karta jest nieaktywna.
Zdecydowałem sie napisać maila do BOK i opisać całą sprawę zaznaczając na końcu taką treść "Mam nadzieję że ten mail nie trafi ko śmietnika". Oczywiście wysyłając do BOK wysłałem również na swój adres.Do dwóch dni dostałem odpowiedz:

Witam,

Dziekujemy za zgloszenie i przepraszamy za oczekiwanie na odpowiedz.

Uprzejmie informuje, ze analizowalam Pana sprawe. Zamowienie na aktywacje karty nr 8948030721248325844 nie jest zarejestrowane w naszym systemie.

Jesli nie posiadamy takiego zamowienia, nie jest mozliwa aktywacja ww. karty.
Z analizy polaczen wynika, ze korzysta Pana z uslugi Business Everywhere, zatem czy ta sprawa jest aktualna?
Prosze uprzejmie o pelne informacje zwrotnym mailem, bede starala sie pomoc.


Z wyrazami szacunku
Hanna xxxxxxxxxxxx

Specjalista w Sekcji Back Line
PTK Centertel sp. z o. o.



Ha ha to już prawie jak kabaret.

Odpisałem:
*DO: *

*Hanna xxxxxxxxxx*


*Witam.
Jak najbardziej sprawa jest aktualna wręcz pilna.Ile można czekać na aktywację nowej karty żadne strony sie nie otwierają tylko gg i czasami ściągnie maile.Posiadam formularz wymiany karty sim z dnia 11 września 2007 r i pisze tam "Przyczyna wymiany -wada karty potwierdzona przez BOP" .....


Otrzymałem odpowiedz:

Witam,
Dziekuje za odpowiedz.
Zajmuje sie Pana sprawa i postaram sie doprowadzic do konca w jak najkrotszym czasie. Bardzo przepraszam za zamieszanie.
Dziekuje za wszystkie dane i prosze jeszcze o cierpliowsc. Odpowiem tak szybko jak to mozliwe.
Nie bede Panu zabierala czasu rozmowa telefoniczna, gdyz podal Pan wszystkie niezbedne dane. Prosze juz nie kontaktowac sie z BOK w tej sprawie.

Z wyrazami szacunku
Hanna xxxxxxxxxxxxx

Specjalista w Sekcji Back Line
PTK Centertel sp. z o. o.

-------------------------------------------------------------------------------



28 września ponownie wiadomość:

Szanowny Panie,

Sprawe pilotuje i jeszcze raz bardzo przepraszam za oczekiwanie.
Problem techniczny jaki powstal na Pana numerze blokuje wymiane karty sim.
Jest w trakcie rozwiazywania. Zawiadomie Pana jak tylko doprowadze sprawe do konca.
Postaram sie, by byl Pan zadowolony z obslugi pomimo trudnosci.

Z wyrazami szacunku
Hanna xxxxxxxxxxxxxxx

Specjalista w Sekcji Back Line
PTK Centertel sp. z o. o.

Odpisałem:

Witam.
Dziękuję za informacje.W dalszym ciągu nie mogę w pełni korzystać z dostępu do internetu ponieważ karta jest uszkodzona .Zmuszony jestem chodzić do kawiarenki internetowej i w związku z tym ponosić dodatkowe koszty.Żądam zwrotu abonamentu za pełny okres rozliczeniowy z nr 5xx-xxx-xxx za miesiąc wrzesień 2007r.Mam nadzieję że sprawa zostanie rozpatrzona pozytywnie w trybie natychmiastowym.

Pozdrawiam,
...............


To była jak to tej pory ostatnia wiadomość z ich strony dzisiaj mamy 2 pazdziernika 2007 i sprawa wygląda jak na początku.
Oczywiście napisałem że w związku z w/w sprawą żądam zwrotu całego abonamentu za miesiąc wrzesień.Jak na razie też nikt na to nie odpowiedział choćby to,że pana sprawa jest rozpatrywana itd.

To świadczy tylko o tej firmie .

Mam pytanie czy to jest wystarczający powód do wypowiedzenia umowy na ten nr z ich winy bez ponoszenia kary z mojej strony.
Zapraszam do odpowiedzi na PW wiem że ktoś na forum jest ich pracownikiem.

Tak o sobie piszą:
http://www.orange.pl/portal/map/map/abo ... NFORMATION

"...ale także podnosiły jej wartość jako marki uczciwej i rozumiejącej potrzeby klientów."
"Słowo „Orange” jako nazwa telefonii zostało wybrane dlatego, że najlepiej prezentuje idee marki kojarzone z zabawą, optymizmem, radością życia, wolnością, a także z jej przyjaznym charakterem. W celu dobitniejszego podkreślenia prostego, uczciwego"
itd

ha ha ha

Dzisiaj mija 21 dzień od wymiany karty.
Jak ktos ma pecha to nawet palec w pupie zlamie...
Ludzie na poziomie zawsze chodzą w pionie.
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: ORANGE -Wymiana wadliwej karty sim

Post autor: Jaco »

Ja miałem podobną sytuację tyle że z aktywacją karty Cyfry+.Miałem zmianę pakietu bo chciałem zrezygnować w ogóle. Przez internet nie chciała się aktywować a nie mam sprzętu(dekodera) od nich tylko mam kupiony oddzielnie marki Ferguson z którą ta karta współpracuje.Napisałem maila że nie mogę jej aktywować więc polecono mi udać się do najbliższego dystrybutora aby ja tam aktywować. Tak się składa że najbliższy dystrybutor jest także moim dostawcą internetu i sprawa dość szybko się zakończyła.Zamiast aktywacji dostałem nową kartę którą trzeba było aktywować i miało to trwać około 10 minut które przedłużyły się do następnego dnia.Oczywiście była aktywna i można było ją odebrać.
przewaks
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 579
Rejestracja: 2007-01-11, 23:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: ORANGE -Wymiana wadliwej karty sim

Post autor: przewaks »

Cóż, dziwne to trochę co pisze kolega o Orange. Ja z usług tej sieci jestem bardzo zadowolony. Ostatnio, w czerwcu dokładnie, też miałem z nimi przygodę. Chodziło mianowicie o przedłużenie umowy na numer głosowy. Oferta jaką mi zaproponowali była... oględnie mówiąc nie najciekawsza. Poszedłem więc do Salonu Firmowego (nie do punktu dealerskiego). Naświetliłem pani sprawę mówiąc, że interesowałyby mnie warunki jakie miałem dotychczas (również otrzymane za przedłużenie umowy rok wcześniej). Na co pani powiedziała, że zobaczy co da się zrobić. Nie było jej ponad 40 minut (a ja sobie cierpliwie siedziałem i czekałem - dobrze, że miałem Nokię Communicatora - mogłem chociaż za darmo po Internecie pośmigać poprzez hotspot). Wreszcie, kiedy Pani już wróciła, strasznie mnie przepraszała, że to tyle trwało itp. Okazało się, że musiała się skontaktować z osobą odpowiedzialną za tworzenie indywidualnych ofert dla klientów i stworzyć dla mnie nową ofertę. Ucieszony takim obrotem sprawy już zacierałem ręce na myśl, że całą sprawę zamknę jednego dnia. Niestety okazało się, że nie można wprowadzić do systemu mojego aneksu bo działy się wówczas różne dziwne rzeczy. Po konsultacjach pani z salonu z ekipą informatyków stanęło na tym, że to jakiś poważniejszy błąd, który ma zostać niebawem usunięty. Pani zobowiązała się, że zadzwoni do mnie i zaprosi na podpisanie aneksu (już bez czekania w kolejce) jak tylko uda jej się go wprowadzić do systemu i wydrukować. Po kilku dniach faktycznie zadzwoniła, przyszedłem do salonu (a była wówczas długa kolejka). Pani "zgarnęła" mnie przechodząc przez salon do swojego stanowiska ku wielkiemu niezadowoleniu czekających ludzi. Aneks podpisałem i całą sprawę w 2 minuty załatwiłem.

To taki kontrastujący przykład do problemów kolegi z Orange. Mam tylko jedną radę. W miarę możliwości wszelkie sprawy staram się załatwiać w salonach firmowych a nie punktach dealerskich.
Jeśli Internet, to tylko w Play, jeśli telefon, to tylko w Orange
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: ORANGE -Wymiana wadliwej karty sim

Post autor: Sundance_kid »

Wątpię czy dadzą Ci rozwiązać umowę. Co najwyżej możesz liczyć na upust w abonamencie.
Jakiś czas temu oddałam telefon na gwarancję z powodu zaniku zasięgu. Wrócił nienaprawiony z adnotacją, że usterki nie stwierdzono. Poza tym nikt nie potrafił mi pomóc z brakiem połączenia z netem. jakbym po chińsku mówiła. A problem jest podobny jak u Demona. Tylko, że mi w ogóle się nie udaje połączyć na tej karcie.
Awatar użytkownika
Demon
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 427
Rejestracja: 2006-02-24, 16:32
Lokalizacja: RACIBÓRZ

Re: ORANGE -Wymiana wadliwej karty sim

Post autor: Demon »

Ha ha długi czas oczekiwania mail za mailem i od 03-10-2007r od godziny 17:40 nowa karta jest aktywna.Ciekawostką jest że pani odpisała ,że w ramach rekompensaty dałam panu 50 min dodatkowo na trzy moje numery telefonów.Taka odpowiedz jest mało jasna nie wiem czy dotyczy to każdego z moich trzech numerów czy ogólnie 50 min razem.Nie napisała czy do wszystkich operatorów czy tylko do orange.Z racji tego napisałem i wysłałem ponownie do tej pani mail z prośba o sprecyzowanie szczegółowe tej rekompensaty.Mało tego napisała że nie może uwzględnić mojej reklamacji co do zwrotu całego abonamentu za ten miesiąc bo był rejestrowany ruch.Oczywiście ruch był ale przerywało co chwile.Ponownie napisałem że ostatecznie żądam zwrotu przynajmniej 50% abonamentu bo nie mogłem w pełni korzystać z tej usługi.Zobaczymy co odpisze tym razem.
Widać jak bardzo idą na przeciw swoim klientom ich błędy ale nawet nie raczą w pełni zadowolić swoich klientów.Zwrot połowy za abonament plus te dodatkowe minuty zadawala mne ale to sie okaże jak będzie dalej.
Jak ktos ma pecha to nawet palec w pupie zlamie...
Ludzie na poziomie zawsze chodzą w pionie.
Awatar użytkownika
wlodus
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 440
Rejestracja: 2007-06-16, 16:52
Lokalizacja: Łódź

Re: ORANGE -Wymiana wadliwej karty sim

Post autor: wlodus »

dobrze ze sie udalo to zalatwic...w plusie tez wystepuja czasem podobne problemy ale na szczescie jest ich baaarrdzo malo
nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon...
Awatar użytkownika
Demon
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 427
Rejestracja: 2006-02-24, 16:32
Lokalizacja: RACIBÓRZ

Re: ORANGE -Wymiana wadliwej karty sim

Post autor: Demon »

...cd
Sprawa została już oficjalnie doprowadzona do końca.Te dodatkowe minuty do wszystkich operatorów zostały dodane osobno dla każdego z trzech numerów i kumulują sie do podstawowego pakietu minut więc przechodzą na następne miesiące.W sumie dostałem 150 min dodatkowo do wszystkich ,ale są rozdzielone na trzy numery każdy dostał osobno.
Korzystając z tej okazji napisałem mail w którym opisałem sprawę propozycji umowy utrzymaniowej w ramach programu propozycja.Napisałem tam że obecnie propozycja jaką mi przedstawiono jest karygodna i na gorszych warunkach jakie miałem dotychczas.Głównie chodziło mi o cenę ze aparat z górnej półki i darmowy rozmowy z 5 numerami w sieci ale bez żadnego limitu.
Bardzo się zdziwiłem że w ciągu dwóch dni dostałem odpowiedz i nawet pozwolono sobie do mnie zadzwonić i przedstawić nową ofertę zmienioną o 180 stopni.
Z tych propozycji jestem bardzo zadowolony np poprzednio proponowano mi tel SPV E650 za 303 zł ,a teraz dostanę go za 1,22 zł i free rozmowy w sieci z 5 numerami za darmo.
Mogę mieć równierz SPV M650 za 59 zł(poprzednio za ok 650 zł) ale już bez dodatkowych usług.
Zaznaczam że abonament wynosi 72 zł w tym mam 120min do wszystkich i 100 sms do wszystkich.
Rozważyłem tez propozycję na inne moje numery i tez ku mojemu zaskoczeniu zmiana 0 180 stopni.
Z tego wynika że można dużo zyskać z korzyścią tylko trzeba się nie poddawać napisać kilka mail do operatora ale tak ostro tylko grzecznie i cierpliwie czekać na odpowiedz aż zadzwoni kompetentna osoba która może dużo więcej zrobić niż zwykły konsultant.Mi się udało i Wam życzę tego samego.

ps.
Wiem że koszt mojej minuty do wszystkich (0,60 zł) nie jest najtańszy,ale to mi wystarcza najważniejsze jest to że SPV E650 za 1,22 zł i 5 darmowych numerów w sieci nie płace ani za włączenie usługi jak i również abonamentu tak jak w standardzie czyli 6 zł miesięcznie za jeden włączony numer.To w zupełności mi wystarcza.

Pozdrawiam
Jak ktos ma pecha to nawet palec w pupie zlamie...
Ludzie na poziomie zawsze chodzą w pionie.
ODPOWIEDZ