ZTE WF830 - Podejrzanie niski poziom sygnału i problem wieszania się

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kokosan-lol
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2017-12-28, 16:48

ZTE WF830 - Podejrzanie niski poziom sygnału i problem wieszania się

Post autor: kokosan-lol »

Witam, zakupiłem dziś za okazyjne pieniądze router ZTE WF830. Problem jest taki, że jakoś "słabo" łapie sygnał i się wiesza, w trakcie zawieszenia nie da się przełączyć routera do ręznego trybu łączenia z siecią. Jak to naprawić? PS: Da się jakoś uzyskać hasło do smartadmina? (ZTE ich niby nie wydaje od 31.03.2022r) To pytanie szczególnie do @matek451

Testy
Obrazek

Zawieszenie
Obrazek

Obraz porównawczy z ZTE MF286, (z OpenWrt) podłączony pod ten sam BTS i PCI.
Obrazek
kokosan-lol
Stały użytkownik forum
Posty: 95
Rejestracja: 2017-12-28, 16:48

Re: ZTE WF830 - Podejrzanie niski poziom sygnału i problem wieszania się

Post autor: kokosan-lol »

Nikt nic nie wie na temat tego routera i nie zetknął z podobnym problemem?
Izythor
Użytkownik forum
Posty: 21
Rejestracja: 2017-06-26, 00:12

Re: ZTE WF830 - Podejrzanie niski poziom sygnału i problem wieszania się

Post autor: Izythor »

Ja się spotkałem. Męczyłem się z tym routerem kilka miesięcy. Początkowo myślałem, że to wina operatora, tak też pisało mi zte. Sprawdzałem różne częstotliwości, różne karty i wina jest po stronie urządzenia. Jak testowałem kartę, nie było ruchu sieci i tylko jeden użytkownik, to czekałem tydzień i się zawiesił, najczęściej przy większym obciążeniu, kiedy internet używała rodzina wieszał się nawet kilka razy dziennie. Pomagał jedyne restar zestawu. Sytuacja jak na twojej 3 fotce: Pobieranie i Wysyłanie MCS wynosi wtedy zawsze 0, w statystykach kilka kb/s download (chyba o ile dobrze pamiętam), zasięg jest, status połączono jest, ale internetu brak.
Co więcej nie idzie zresetować odu za pomocą igły (u mnie nie dało rady). Doszedłem do wniosku, że router jest sprawny, wina jest w idu, wpada w jakąś pętle i nic nie da się zrobić, albo restart całości, albo odłączenie i podłączenie ponowne PoE odu-idu, wtedy także się odetnie.
Winny jest zestaw, nic z tym nie zrobisz, właśnie mam spakowanego swojego i w tygodniu odsyłam, ciekawe jak przejdzie reklamacją po pół roku męczarni z ukrytą wadą. Opierdzieliłem chyba z 5 konsultantów play, jeden nawet się przejął, spisywałem godziny w jakich się zacina, niestety jego i moja praca na marne.
Od kogo kupiłeś po okazyjnej cenie? Jak nie tu to napisz na pw.
ODPOWIEDZ