Virgin Mobile - przerywa oraz niski transfer

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
bi-tek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2022-01-11, 17:41

Virgin Mobile - przerywa oraz niski transfer

Post autor: bi-tek »

Cześć.

Mam 2 łącza z Virgin Mobile i z każdym ten sam problem

Urządzenie - Mikrotik SXT Lte Cat. 4
RSRP -65 dBm
RSRQ -9.5 dB
SINR 21 dB
CQI 15
EARFCN 523 (band 1, bandwidth 15Mhz)

Łącze przerywa, często nie ma interenetu speed test nie chce się ładować i znajdowanie "optymalnego serwera" trwa długo. Karta z Virgin w iPhone działa bez zarzutu, testowane na B525 Huawei i na MF823 i w każdym jest problem że strony raz się ładują raz nie. Testowane po kablu i Wi-fi.

Czy jest jakaś inna opcja niż zmiana dostawcy? Problem zgłoszony do VM ale nie zrobili na razie nic i trwa to ok 2-3 msc.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26111
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Virgin Mobile - przerywa oraz niski transfer

Post autor: wojteks »

Pokaż cały obrazek z parametrami.

Z iPhone pokaż dane z FieldTest (z kartą Virgin).
Nie pomagam na PW!
ODPOWIEDZ