Mam aktywną miesięczną usługę bez limitu w Play INK, która odnawia się każdego 14 dnia miesiąca. Od ok. 2 dni szybkość mojego połączenia chyba została ograniczona przez operatora do 20M DL i 10M UL. Nic takiego wcześniej mi się nie przydarzyło. Wg moich pomiarów nie zużywam miesięcznie więcej, niż 130-150GB, ale statystyki w Play24 zawsze pokazują jeszcze mniejsze zużycie - od 14 czerwca mam tylko 26,76GB, więc to raczej nie może być powód. Ja naprawdę w ostatnim czasie nie ściągałem żadnych dużych plików.
Ostatni "normalny" pomiar uzyskałem przedwczoraj, ok. 16:15
![Obrazek](http://www.speedtest.net/result/5440256587.png)
Ale już ok. północy prędkości spadły i teraz wygląda to tak:
![Obrazek](http://www.speedtest.net/result/5441361639.png)
![Obrazek](http://www.speedtest.net/result/5442096171.png)
![Obrazek](http://www.speedtest.net/result/5442664540.png)
![Obrazek](http://www.speedtest.net/result/5444056078.png)
![Obrazek](http://www.speedtest.net/result/5444140557.png)
![Obrazek](http://www.speedtest.net/result/5444845013.png)
I wynik z ostatniej chwili:
![Obrazek](http://www.speedtest.net/result/5444890403.png)
Taki stan rzeczy utrzymuje się już drugi dzień. Czy to możliwe, żeby Play nałożył ograniczenie, którego nie ma nawet w regulaminie?