Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Wszystko na temat pozostałych metod dostępu do internetu, czyli łącza przewodowe (TPSA, Dialog, Netia).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
belvis
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2008-08-02, 08:39
Lokalizacja: Krakow

Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Post autor: belvis »

Witam,
przedluzam umowe na neostrade z tym ze na 2mb. Warunki techniczne sa wiec podpisalem aneks 7 lipca. 9 lipca zwiekszyli mi synchronizacje na 2mb i mowili ze do 1 sierpnia maja obowiazek wlaczyc wieksza predkosc. Wczoraj nie wlaczyli - dzwonilem, powiedzieli ze do konca dnia bedzie predkosc zwiekszona. Dzis patrze - predkosc dalej po staremu. Dzownilem, przyjeli zgloszenie i znowu mam czekac 24 godziny.

Nie wywiazuja sie z umowy bo miala byc predkoc ok 1 sierpnia.
Co robic w takiej sytuacji?
Nie moge czekac bo do pracy potrzebuje szybkiego neta.

Jest takie cos jak ochrona konsumenta w internecie?

Pomozcie.
Awatar użytkownika
regedit
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 357
Rejestracja: 2007-05-15, 15:16
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Post autor: regedit »

A kiedy wygasa Ci stara umowa?

Ja mam tak, że aneks podpisany (1->2Mb) w połowie lipca, a dopiero któregoś września mi przyśpieszą bo wtedy wygasa właśnie stara umowa dwu letnia.

Nie martw się, też mi mówili, że "stara wygasa po podpisaniu aneksu" i od razu przyśpieszają. Ludzie pracujący na blue line są strasznie niedouczeni... zresztą nie tylko w tp ;)
Ostatnio zmieniony 2008-08-04, 12:25 przez regedit, łącznie zmieniany 1 raz.
ZTE MF60 HSPA+ @ T-Mobile
Linksys WAG200G & Neostrada 10Mb/s
belvis
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2008-08-02, 08:39
Lokalizacja: Krakow

Re: Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Post autor: belvis »

Stara umowa wygasła 1 sierpnia a predkosci dalej nie ma bo nie maja mozliwosci technicznych.
Szkoda ze dopiero teraz o tym mowia.
Niedlugo przyjdzie nowy aneks i zrezygnuje z umowy jesli nie moge miec 2mb a tyle conajmniej potrzebuje.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Post autor: ja.michal »

To lepiej rezygnuj przed podpisaniem czegokolwiek bo w umowach jest z reguły prędkość maksymalna a nie gwarantowana.
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Post autor: Jo_gurt »

ja.michal, ale jak nie ma możliwości technicznych do osiągnięcia danej na umowie prędkości (czyli w zasadzie gwarancja jest, że tyle nie będzie, do tego niestabilne połączenie) to nie robią żadnych problemów z zerwaniem umowy. Ważne tylko, żeby ich technicy potwierdzili brak możliwości.
niestety przerabiałem - miało być 6Mbps od tepsy, jest 2Mbps WiMAX od Netii ;)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Post autor: ja.michal »

Jo_gurt, mówię bo strzeżonego i tak dalej... :rotfl:
belvis
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2008-08-02, 08:39
Lokalizacja: Krakow

Re: Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Post autor: belvis »

Tak nie ma mozliwosci technicznych na centrali.
Tylko ze 50m ode mnie sasiad ma 2mb i działa mu super juz od 2 lat a ma podpiety tez do tej centrali. Drugi sasiad ma 2mb od roku i takze jest w tej centrali.
Dzis dostalem infrormacje ze nawe 1mb u mnie nie pojzdie :szok:

Prawda jest taka ze zaden monter nie byl na cetrali to sprawdzic bo od zgłoszenia monitorowalem log z internetu i rozłaczyl sie tylko raz na minute a to za mało czasu na sprawdzenie portu przez montera.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Post autor: ja.michal »

Może za dużo ludzi do centralki podpite już i po prostu więcej nie obsłuży dlatego mówią, że się nie da.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26140
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Problem pod przedłuzeniu Neostrady

Post autor: wojteks »

belvis pisze:monitorowalem log z internetu i rozłaczyl sie tylko raz na minute a to za mało czasu na sprawdzenie portu przez montera.
Monter wcale nie musi rozłączać połączenia, loguje się na półkę (na centrali) i widzi parametry połączenia, poziomy sygnału, szumu, odstęp sygnał/szum itp. Na podstawie tego może powiedzieć że 2Mbps nie pójdzie a np. tylko 512Kbps będzie stabilne.
Nie pomagam na PW!
ODPOWIEDZ