Witam!
Niedawno pobrałem sobie paczke z Vodafone Mobile Connect Manager i przy pierwszym uruchomieniu managera była opcja wybrania portu do ktorego podlaczony jest modem lub opcja wyboru huawei e630 wiec ja wybralem opcje e630 bo pomyslalem ze moze zadziala.
Po uruchomieniu managera pokazuje zasięg operatora i nic poza tym. Net sie nie polacza .
Po reinstalacjai deba stare ustawienia zostaja i moje pytanie jest takie : jak je usunąc aby mozna ponownie wybrać port.
Moze cos spapralem z apn-ami:
apn iplus
haslo iplus
login iplus
dns-probowalem iplusowe i open dns
Pomocy!!!!
Ps ja osobiscie korzystam ze skryptu z tego forum,ale nie wszyscy w rodzinie wiedza co i jak wiec chce im to ulatwic
problem z mobile connect manager
Moderator: Moderatorzy
- us_strike
- Stały użytkownik forum
- Posty: 111
- Rejestracja: 2008-03-13, 20:03
- Lokalizacja: okolice plocka
problem z mobile connect manager
Podpis niezgodny z regulaminem - usunięty przez Administratora.
- djlusiak
- Stały użytkownik forum
- Posty: 71
- Rejestracja: 2009-04-11, 14:26
- Lokalizacja: St. Sielc (rzewnie)
Re: problem z mobile connect manager
poszukaj na forum, apn to chyba www.plusgsm.pl
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26148
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: problem z mobile connect manager
Pasowałoby jednak jakieś konkrety podać.djlusiak pisze:apn to chyba
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=81956#81956
Nie pomagam na PW!