T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2024-10-17, 09:40
T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Cześć,
Na wstępie chciałem się przywitać ze wszystkimi i poprosić o pomoc w kwestii zrywania połączenia w usłudze Internetu domowego w T_Mobile. To jest opcja z anteną a więc 5G HOME OFFICE BOX ODU IDU.
Przepraszam jeśli nie podaję realnie ważnych dla tego tematu danych. Proszę Was o podpowiedź co powinienem podać.
Problem mam taki, że podczas pracy zdalnej na Teams, co chwilę zrywa mi połączenie. W streamingu nie ma problemu bo tam są dane buforowane ale tutaj co kilkanaście sekund tracę połączenie na ok 5s.
Pingi na poziomie 40-50ms.
Zmieniłem sam router podpięty do anteny i problem jest ten sam.
Rozmawiałem z infolinią i cos zmienili na nadajniku (pytając o adres lokalizacji) ale problem pozostał - czas rozłączenia się zmniejszył.
Wymieniłem router i antenę (taka była dyspozycja na infolinii) ale problem jest ten sam.
Włożyłem kartę SIM do innego routera (mam TP_linka MR400) i połączenie było stabilne, wolniejsze, na poziomie 0,5Mbps ale nie zrywało.
Najbliższy BTS: Krasne, Podkarpackie
Krasne 956A - wieża Cellnex / Play
Czy moglibyście mi pomóc rozwiązać ten problem?
Na wstępie chciałem się przywitać ze wszystkimi i poprosić o pomoc w kwestii zrywania połączenia w usłudze Internetu domowego w T_Mobile. To jest opcja z anteną a więc 5G HOME OFFICE BOX ODU IDU.
Przepraszam jeśli nie podaję realnie ważnych dla tego tematu danych. Proszę Was o podpowiedź co powinienem podać.
Problem mam taki, że podczas pracy zdalnej na Teams, co chwilę zrywa mi połączenie. W streamingu nie ma problemu bo tam są dane buforowane ale tutaj co kilkanaście sekund tracę połączenie na ok 5s.
Pingi na poziomie 40-50ms.
Zmieniłem sam router podpięty do anteny i problem jest ten sam.
Rozmawiałem z infolinią i cos zmienili na nadajniku (pytając o adres lokalizacji) ale problem pozostał - czas rozłączenia się zmniejszył.
Wymieniłem router i antenę (taka była dyspozycja na infolinii) ale problem jest ten sam.
Włożyłem kartę SIM do innego routera (mam TP_linka MR400) i połączenie było stabilne, wolniejsze, na poziomie 0,5Mbps ale nie zrywało.
Najbliższy BTS: Krasne, Podkarpackie
Krasne 956A - wieża Cellnex / Play
Czy moglibyście mi pomóc rozwiązać ten problem?
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26342
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Pokaż testy że smartfona z kartą TM, speedtest i zakładkę live z programu netmonster na androida.
Nie pomagam na PW!
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2024-10-15, 21:19
Re: T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Według mnie rozłącza w momencie włączania lub utraty agregacji, któreś pasmo wtedy rozłącza i efekt jest taki, że realnie zanika łącze na ułamek sekundy - na teams jest to widoczne.
Musiał byś zalogować się na antenie i ustawić tylko jedno pasmo transmisyjne - na początek 1800 lub 2100 mhz i sprawdzić czy rozłącza.
Następnie kombinować takie kombinacje dwóch, trzech pasm, żeby problem nie powrócił.
Po co kombinować ? bo na pojedynczym paśmie zapewne będzie słaba prędkość.
Musiał byś zalogować się na antenie i ustawić tylko jedno pasmo transmisyjne - na początek 1800 lub 2100 mhz i sprawdzić czy rozłącza.
Następnie kombinować takie kombinacje dwóch, trzech pasm, żeby problem nie powrócił.
Po co kombinować ? bo na pojedynczym paśmie zapewne będzie słaba prędkość.
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26342
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Testy konkurencji też by nie zaszkodziły. Podkarpackie więc Play tu ma całkiem dobrą infrastrukturę.
Nie pomagam na PW!
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2024-10-17, 09:40
Re: T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Nie wiedziałem, że można do tej anteny się zalogować. Jak się połączyć?alarmymazury pisze: ↑2024-10-17, 18:10 Musiał byś zalogować się na antenie i ustawić tylko jedno pasmo transmisyjne.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2024-10-17, 09:40
Re: T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Testowałem kilku dostawców. Play, który wyszedł najlepiej mam ciągle jako 4G na kartę jako alternatywę do tego.
Dzisiaj, wg konsultantów było przeciążenie na BTS i nie miałem więcej niż od Play'a 4G.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 19617
- Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Twoje testy niewiele warte, podaj lokalizacjęale swojanie BTS-a.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2024-10-17, 09:40
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 19617
- Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
A to cudo z T-mobile ustawione na BTS przy Spichlerzowej? No i nie rób sobie jaj z pokazywaniem speedtestów z telefonu na karcie pochodzacej z WNC 5G bo i tak niczemu nie służą z wiadomych powodów. Tak samo zresztą jak przy przekladaniu karty do MR400, nikt rozsadny nie weźmie umowy z T-mobile na tych ich regulaminowych warunkach z abuzywnymi zapisami.
Warto czytać co się podpisuje.
Warto czytać co się podpisuje.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2024-10-17, 09:40
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2024-11-25, 14:51
Re: T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Cześć,
Mam ten sam problem z tą anteną T-mobile 5G Home Office. Oglądanie filmów i prędkość pobierania są dobre. A w pracy, a konkretnie spotkaniach za pośrednictwem Teams, przeszkadzają przerwy od sekundy do 5 - jest to bardzo zauważalne.
W kilku zgłoszeń odpisano mi, że w mojej lokalizacji (Gdynia, Grabówek) są jakieś prace. Prace zgodnie z planem zostały zakończone, ale jakość Internetu nie uległa zmianie. Antena jest skierowana bezpośrednio na najbliższą antenę dystrybucyjną odległą o 250 metrów.
Jednocześnie hotspot ze smartfona korzystającego z karty SIM T-Mobile działa bez ani jednej przerwy.
Czy panu udało się rozwiązać ten problem? Może coś w ustawieniach ODU?
Mam ten sam problem z tą anteną T-mobile 5G Home Office. Oglądanie filmów i prędkość pobierania są dobre. A w pracy, a konkretnie spotkaniach za pośrednictwem Teams, przeszkadzają przerwy od sekundy do 5 - jest to bardzo zauważalne.
W kilku zgłoszeń odpisano mi, że w mojej lokalizacji (Gdynia, Grabówek) są jakieś prace. Prace zgodnie z planem zostały zakończone, ale jakość Internetu nie uległa zmianie. Antena jest skierowana bezpośrednio na najbliższą antenę dystrybucyjną odległą o 250 metrów.
Jednocześnie hotspot ze smartfona korzystającego z karty SIM T-Mobile działa bez ani jednej przerwy.
Czy panu udało się rozwiązać ten problem? Może coś w ustawieniach ODU?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2024-11-27, 15:02
Re: T-Mobile Internet domowy - zrywanie połączenia
Cześć,
wygląda na to, że temat dotyczy wszystkich osób posiadający felerny sprzęt od T-Mobile(na forum elektrody temat również poruszony, https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4081647.html).
Sam zastanawiam się czy poza wymianą sprzętu da się jakoś rozwiązać problem. Z konfiguracją sprzętu ciężko cokolwiek zdziałać, bo co chwile się zwiesza i trzeba przywracać ustawienia fabryczne...
wygląda na to, że temat dotyczy wszystkich osób posiadający felerny sprzęt od T-Mobile(na forum elektrody temat również poruszony, https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4081647.html).
Sam zastanawiam się czy poza wymianą sprzętu da się jakoś rozwiązać problem. Z konfiguracją sprzętu ciężko cokolwiek zdziałać, bo co chwile się zwiesza i trzeba przywracać ustawienia fabryczne...