Play Fresh - reklamacja

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Alcek
Stały użytkownik forum
Posty: 142
Rejestracja: 2008-04-14, 13:31
Lokalizacja: Małopolska

Re: Play Fresh - reklamacja

Post autor: Alcek »

To nie dokładnie to samo. U mnie nie ma wątpliwości, że połączenie zostało wykonane w ramach sieci Play. Nie ma też wątpliwości, że została pobrana opłata za pakiet i nie mogłem aktywować następnego w tym miesiącu.
Józek
### BAN ###
Posty: 335
Rejestracja: 2009-10-25, 08:28
Lokalizacja: Ossa

Re: Play Fresh - reklamacja

Post autor: Józek »

Alcek pisze:To nie dokładnie to samo. U mnie nie ma wątpliwości, że połączenie zostało wykonane w ramach sieci Play. Nie ma też wątpliwości, że została pobrana opłata za pakiet i nie mogłem aktywować następnego w tym miesiącu.
Że tobie się zdarzyło nie znaczy że ma komuś. Ja też jade na Fresh'u.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Play Fresh - reklamacja

Post autor: krystianb »

Józek pisze:Że tobie się zdarzyło nie znaczy że ma komuś.
Nie podoba Ci się to nic nie pisz lepiej. Kolega przedstawia jak denny jest poziom boku u playa, gdzie to próbują z klienta zrobić... lepiej nie będę kończył.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Józek
### BAN ###
Posty: 335
Rejestracja: 2009-10-25, 08:28
Lokalizacja: Ossa

Re: Play Fresh - reklamacja

Post autor: Józek »

krystianb pisze:Nie podoba Ci się to nic nie pisz lepiej. Kolega przedstawia jak denny jest poziom boku u playa, gdzie to próbują z klienta zrobić... lepiej nie będę kończył.
Myślałem o internecie, a Ty mówisz o BOK-u.
Szczerze nigdy się nie dodzwoniłem po 30 sekundach rozłącza.
Alcek
Stały użytkownik forum
Posty: 142
Rejestracja: 2008-04-14, 13:31
Lokalizacja: Małopolska

Re: Play Fresh - reklamacja

Post autor: Alcek »

Nie dzwoniłem do boku, tylko napisałem na maila. Każde zgłoszenie z tego, co zaobserwowałem jest rejestrowane i przysyłane jest potwierdzenie. Zanim bym się dodzwonił, to straciłbym część kwoty, o której zwrot się staram. Odpowiedź dostałem, tylko, że w stylu "nie mamy Pana płaszcza i co Nam Pan zrobi?".
adamos22
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 474
Rejestracja: 2009-02-18, 11:23
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Play Fresh - reklamacja

Post autor: adamos22 »

Niestety w Play jakość obsługi stoi na żenującym poziomie, u nich zawsze wszystko jest w porządku, nie ma żadnych problemów, a co jeden konsultant, to inna diagnoza. Nie wiem z czego to się bierze, ale tak było i jak widać dalej tak jest. Korzystałem z usług wszystkich operatorów, ale tak źle nigdzie nie było. Dlatego też z oferty Play korzystam wyłącznie w pre-paidzie, gdzie po prostu nie liczę już na żaden support z ich strony, staram się doładowywać konto w miarę niskimi kwotami, max. 30 PLN i jak na razie wszystko jest w miarę OK, a w razie problemów po prostu mogę zrezygnować.
Ale raczej na podpisanie umowy to bym się nie zdecydował.

Kiedyś też walczyłem z Play, w sumie chodziło mi o tzw. przyznanie racji, bo kwota którą straciłem na połączenia do OK, wysyłanie pism itp, przekroczyła kwotę roszczeń, i szczerze powiem że nie było warto, ostatecznie coś tam uznali, czegoś nie, od tej pory inaczej podchodzę do tej firmy.
Dobrze, że jest i że w jakiś sposób skłaniają po woli konkurencję do obniżania cen.
Alcek
Stały użytkownik forum
Posty: 142
Rejestracja: 2008-04-14, 13:31
Lokalizacja: Małopolska

Re: Play Fresh - reklamacja

Post autor: Alcek »

Wysłałem odwołanie pocztą elektroniczną i dzisiaj otrzymałem odpowiedź:
Miło nam ponformować, że Pana odwołanie uznaliśmy za zasadne.
Na początku listu przepraszamy za długi czas rozpoartywania sprawy. Specyfika niektórych problemów wymaga ekspertyzy specjalistów z określonej dziedziny, co czasem wydłża czas oczekiwania na odpowiedź... 14 czerwca 2010 roku na główne konto dla numeru xxxxxxxxx przyznaliśmy 5 zł (opłata pobrana za pakiet) oraz 4,92 zł (opłata za korzystanie z Internetu)
Trochę to trwało, ale jednak jest mi niezwykle miło, że ktoś przyznał mi racje. Przywraca to do pewnego stopnia wiarę w sens i rzetelność postępowania reklamacyjnego.
adamos22
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 474
Rejestracja: 2009-02-18, 11:23
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Play Fresh - reklamacja

Post autor: adamos22 »

O to gratulację @Alcek :) Fajnie, że napisałeś jak się skończyło i że Ci się udało.
ODPOWIEDZ