Moderator: Moderatorzy
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187 Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet
Post
autor: dzejk » 2017-08-24, 22:01
Pytanie się o cokolwiek w salonie to duży błąd. Oni tam mają sprzedawać, a nie wiedzieć
Krótki kod ussd *163#
jarosz99
Użytkownik forum
Posty: 34 Rejestracja: 2017-07-19, 15:34
Post
autor: jarosz99 » 2017-08-26, 07:35
Dziś zmieniłem ofertę na RBM5 przez Play24 i RWK mam nadal.
jarosz99
Użytkownik forum
Posty: 34 Rejestracja: 2017-07-19, 15:34
Post
autor: jarosz99 » 2017-08-26, 08:46
Czy to normalne, że w Play24 usługa DIL ma status w trakcie wyłączania? Aktywowałem usługę, dostałem SMS z info że usługa została aktywowana, a teraz to wygląda tak:
https://drive.google.com/file/d/0B_TFY4 ... sp=sharing
onken
** Moderator **
Posty: 6795 Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: onken » 2017-08-26, 08:55
Działa ??
No to działa
Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile / Orange oraz Play
Cena - 60 zł za m-c
Play - 70 zł za m-c
Kontakt na PW
takaraka
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9 Rejestracja: 2017-08-16, 08:40
Post
autor: takaraka » 2017-08-28, 19:22
Kupiłem dzisiaj rbm5 w salonie play i nie moge aktywować darmowego lte na 30 dni, nie mam takiej opcji w USSD a pani na infolini mi powiedziała że nie moge zarejestrować numeru na play24. Pomożecie? Mam na koncie 50zł i promocyjne minuty
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429 Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL
Post
autor: wojteks » 2017-08-28, 19:50
Nie zarejestrowałeś w salonie?
Nie pomagam na PW!
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187 Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet
Post
autor: dzejk » 2017-08-28, 21:28
Tym włączasz darmowe LTE 100GB na 30 dni: *111*480*1#
Tym włączasz 600MB na 30 dni za 5 zł: *111*547*1#
Stan konta: *101#
Zarządzanie kontem i usługami: *111#
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19868 Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: matek451 » 2017-08-28, 21:45
Podejrzewam ze kupił starter za 5 zł z taryfą RBM Energy i na dodatek doładował za 50 zł.Obym się mylił.
onken
** Moderator **
Posty: 6795 Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: onken » 2017-08-28, 21:50
Od kiedy w salonach Play mają RBM5 ?
Raczej mało realne
Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile / Orange oraz Play
Cena - 60 zł za m-c
Play - 70 zł za m-c
Kontakt na PW
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187 Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet
Post
autor: dzejk » 2017-08-28, 22:36
Bardzo rzadko, ale czasem mają zestawy z puszką red bulla.
bis24
Stały użytkownik forum
Posty: 130 Rejestracja: 2017-06-23, 10:03
Post
autor: bis24 » 2017-08-29, 11:04
Mają Nielimitowany Internet i Sms-y do wszystkich Red Bull MOBILE 5 zł
eddie
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 210 Rejestracja: 2007-11-01, 15:08
Lokalizacja: Warszawa-Targówek
Post
autor: eddie » 2017-08-29, 21:00
bis24 pisze: Mają Nielimitowany Internet i Sms-y do wszystkich Red Bull MOBILE 5 zł
Podaj źródło tej wiadomości, bo na stronie RBM nic o tym nie piszą.
Gdyby tak było, to nikt już nie zamartwiałby się jakimś darmowym 100GB w LTE.
bis24
Stały użytkownik forum
Posty: 130 Rejestracja: 2017-06-23, 10:03
Post
autor: bis24 » 2017-08-30, 13:35
spisałem ze startera Red Bull MOBILE 5 zł
żródła jak i starterów szukaj w Salonach Play
Piotrek24
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 434 Rejestracja: 2013-04-28, 18:48
Lokalizacja: OGL
Post
autor: Piotrek24 » 2017-08-30, 22:48
pewnie chodzi o ten starter?
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19868 Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź
Post
autor: matek451 » 2017-08-30, 22:50
A gdzie taki widziałeś ? Toż to zabytek, sam taki kiedyś kupiłem ale to już historia.
Piotrek24
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 434 Rejestracja: 2013-04-28, 18:48
Lokalizacja: OGL
Post
autor: Piotrek24 » 2017-08-31, 07:13
Taki kiedyś widziałem na znanym portalu aukcyjnym do kupienia. Ale fakt dawno to było.
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636 Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI
Post
autor: 3G_ » 2017-09-02, 16:05
szrek pisze: 3G_ pisze: Za dwa tygodnie będę wymieniał numer z DIL, zobaczymy czy na tym nowo uruchomionym wszystko zadziała. Numer przeniesiony już jakiś czas temu, karta czeka
Daj znać...mam też kartę, ale planuję dopiero na styczeń 2018 ją aktywować.
Melduję, że operacja się powiodła
Z tym, że nie spieszyłem się, a nawet następnego dnia niektóre rzeczy robiłem - lepiej te parę godzin odczekać po zmianie taryfy czy aktywacji bonusu. Numer przenoszony był chyba jakoś w maju, uruchomiony teraz.
bis24
Stały użytkownik forum
Posty: 130 Rejestracja: 2017-06-23, 10:03
Post
autor: bis24 » 2017-09-02, 16:26
czyli ta najważniejsza operacja powiodła się?
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23 Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: aenwu » 2017-09-02, 17:28
Czy ma ktoś z was problem z aktywnym "lejkiem" po przekroczeniu 100GB? pomimo tego że mamy już następny miesiąc dawno powinien się pakiet zresetować zwykle restart następował 1 dnia następnego miesiąca. Po zalogowaniu na Play24 nie widzę informacji odnośnie ilości pobranych.
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187 Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet
Post
autor: dzejk » 2017-09-02, 17:31
Miałem tak kiedyś, zgłoszenie sprawy rozwiązało problem. Najszybciej przez infolinię, bo przez play24 może trochę potrwać.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23 Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: aenwu » 2017-09-02, 17:35
dzejk pisze: Miałem tak kiedyś, zgłoszenie sprawy rozwiązało problem. Najszybciej przez infolinię, bo przez play24 może trochę potrwać.
Dobrze rozumiem że jakiś automat dalej "myśli" że jest sierpień przez co tzw "lejek" jest dalej aktywny?
Filipek
Stały użytkownik forum
Posty: 64 Rejestracja: 2017-08-12, 19:18
Post
autor: Filipek » 2017-09-02, 18:00
doładowałem za 30 zł i włączyłem dil ale zamiast się włączyć jest napisane w trakcie wyłączania jak to zrobić aby było włączone
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187 Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet
Post
autor: dzejk » 2017-09-02, 18:06
aenwu pisze:
Dobrze rozumiem że jakiś automat dalej "myśli" że jest sierpień przez co tzw "lejek" jest dalej aktywny?
Nie wiem, ale czy to ważne ? Błąd jest po ich stronie.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23 Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: aenwu » 2017-09-02, 18:07
dzejk pisze: aenwu pisze:
Dobrze rozumiem że jakiś automat dalej "myśli" że jest sierpień przez co tzw "lejek" jest dalej aktywny?
Nie wiem, ale czy to ważne ? Błąd jest po ich stronie.
Nie nie jest to istotne w tej chwili. Wysłałem już zgłoszenie w tej sprawie.
Filipek pisze: doładowałem za 30 zł i włączyłem dil ale zamiast się włączyć jest napisane w trakcie wyłączania jak to zrobić aby było włączone
Też tak miałem musiałem trochę odczekać i usługa normalnie się włączyła. Z telefonu wpisywałem kod *111*480*1#
Filipek
Stały użytkownik forum
Posty: 64 Rejestracja: 2017-08-12, 19:18
Post
autor: Filipek » 2017-09-02, 18:29
a jak mam usługa w trakcie wyłączania to działa nadal czy nie ?
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23 Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz
Post
autor: aenwu » 2017-09-02, 18:32
Filipek pisze: a jak mam usługa w trakcie wyłączania to działa nadal czy nie ?
Nie mam pojęcia u mnie np teraz jest aktywny tzw "lejek" do 2mbit/s mimo nowego miesiąca.
Wpisywałem do skutku ten kod który podałem wcześniej i zaskoczyło.
jarosz99
Użytkownik forum
Posty: 34 Rejestracja: 2017-07-19, 15:34
Post
autor: jarosz99 » 2017-09-02, 20:15
Filipek pisze: a jak mam usługa w trakcie wyłączania to działa nadal czy nie ?
U mnie działało, a status po kilku godzinach zmienił się na włączony.
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636 Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI
Post
autor: 3G_ » 2017-09-02, 20:16
bis24 pisze: czyli ta najważniejsza operacja powiodła się?
Tak - jest DIL i ważność konta, jakiej oczekujemy
trybik
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6 Rejestracja: 2017-08-10, 06:57
Post
autor: trybik » 2017-09-11, 09:59
Potwierdzam, wszystko działa. Wystarczy się nie spieszyć i np. przez kilka dni po przeniesieniu numeru wykorzystywać 20GB z bonusu, a dopiero jak ten się skończy to zmienić taryfę na RBM5
dawcior-al
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18 Rejestracja: 2012-04-27, 18:55
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: dawcior-al » 2017-09-11, 21:21
Witam, również jestem zainteresowany DIL'em. Jaki starter trzeba kupić, aby aktywować internet 100GB? Czy prędkość jest limitowana? (15Mb/s Down, 5Mb/s Up)
Pozdrawiam.