plum pisze:straciłem już 5 GB swojego transferu na nieściągniete do końca pliki !!!
Czy ja podpisywałem umowę na 80% czy 50% dostęp czy na 100% ?
Podobnie jak w przypadku Marcnina, podeślij mi proszę dane na priva. Zamieść koniecznie IP w tych danych (jeżeli wyrażasz na to zgodę).
plum pisze:Coś tam doczytałem o blokowaniu niektórych plików przez Play[nie czytałem do końca] ...nie mają prawa!! to nie rezim! sciagac sobie moge nawet gole zdjecia Jaroslawa Kaczynskiego o ile takie sie pojawia w sieci ,a jedyne czego nie moge to rozpowszchniac!
Wyjaśniam raz jeszcze. Nie blokujemy stron w internecie. To co pisałem o tym (proszę, zapoznaj się z tym dokładnie) dotyczy raptem ułamka %, gdyż są to strony "oficjalnie" wskazane np. przez Prokuratora lub inne urzędy Państwowe.
Pzdr.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
play4you2 pisze:
Podobnie jak w przypadku Marcnina, podeślij mi proszę dane na priva. Zamieść koniecznie IP w tych danych (jeżeli wyrażasz na to zgodę).
załatwie to pod *500
play4you2 pisze:
Wyjaśniam raz jeszcze. Nie blokujemy stron w internecie. To co pisałem o tym (proszę, zapoznaj się z tym dokładnie) dotyczy raptem ułamka %, gdyż są to strony "oficjalnie" wskazane np. przez Prokuratora lub inne urzędy Państwowe.
ok,zwracam honor w sprawie tego blokowania,troche mnie poniosly nerwy i jak pisalem nie doczytalem do konca
[ Komentarz dodany przez: Jaco: 2009-11-27, 11:25 ] plum my wzrok mamy dobry więc nie musisz tu nic powiększać.
ok
Ostatnio zmieniony 2009-11-27, 11:24 przez plum, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
Zamierzam codziennie pobierać ten sam plik i codziennie do skutku będę wysyłał zgłoszenie o usterce do OK Playa z wnioskiem o anulowanie opłaty za internet z powodu nienależycie wykonanej usługi.
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
U mnie dalej kicha totalna, z tym poprawianiem się to jest tak że wcześniej zatrzymywało się na 99% a teraz już na 60-65, super, mniej transferu idzie w kosmos.... Tak to jest jak sie firma zabiera za coś o czym pojęcia nie ma.
Nie znalazłem prostego sposobu na skopiowanie historii aktualizacji Windows Vista Premium. Więc w skrócie:pierwsze niepowodzenie 14.10 potem kilka poszło. 15.10-klops 16.10 coś się załadowało. Następne dni odhaczałem pojedyńczo z różnym skutkiem. Kilka zatrzymywało się na poziomie 11% do 77%. Wczoraj po południ na 1megowym łączu TPSA czyli powiedzmy playopodobnym, kabeki się dociągneły. WAŻNE DOCIĄGNEŁY. więc nie ma błędu pobieranego pliku czy transmisji do momentu zatrzymania dowloadu. A 25.10 dostałem esmesa z Playa że moje zgłoszenie zostało rozwiązane, a na stronie playmobile.pl problem usunięty. Jak mam to rozumieć?
Do administratora forum:
Za słownictwo może odpoczynek się należy.
Ale ciepliwości to my tu mamy wszyscy do bólu.
Polskie społeczeństwo nauczyło się jednego że w starciu z gigantami pojedynczy człowiek nie ma dużych szans. Jedynie "zament" jaki powstał na tym forum może zachęcić operatora do intensywnych działań zanim temat rozkreci się na innych portalach.
Ja dzwoniłem pod *500 i zostałem poinformowany,że problem jest można powiedzieć ogólnopolski i zostanie dziś (!) rozwiązany...
Ponadto mogę złożyć reklamację i toczyć bój o stracony transfer.
Czekam do wieczora z zaparzoną melisą ....
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
czyli każdy dostaje sprzeczne informacje, bo ja raz zadzwoniłem dzisiaj to powiedziała mi pani że może przyjąć kolejne zgłoszenie co już mnie rozśmieszyło, natomiast druga że problem jest niby rozwiązywany ale czy zostanie rozwiązany dziś czy za tydzień to nie wie
[ Komentarz dodany przez: Jaco: 2009-11-27, 13:32 ] kylo86, Zapraszam do zapoznania się z naszym regulaminem.
Ostatnio zmieniony 2009-11-27, 13:31 przez kylo86, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie jest sprawa antywirów i w ogole software na kompie kolego, bo praktycznie wszystkim stało się to w tym samym czasie i to nie zależnie od konfiguracji, systemu i używanych softów.
???
4 systemy WinXP, Wista, Ubuntu 9.10, Nowy latop z Windows 7. Jedyny manager który dobrze sobie radzi to IDM, ale to komercja. Przeglądarki po zamrożeniu jest metoda: pauza rozpocznij i jeśli serwer na to pozwala to za którymś razem dociągnie. Ochrona NOD i kontrolnie TrojanRemover. Opisałem cyrk z updatami pare postów wyżej. Ludzie kombinują jak mogą. Dziwne bo przez serwery proxy coś się poprawia, sam nie próbowałem, bo szukać mi sie nie chce darmowego, a płacić za dostęp do serwera nie mam ochoty. Prawdopodobnie problem nie powstał sam z siebie, chyba ktoś z technicznej z Playa przedobrzył przy jakichś pracach. Jakby się udało ustalić date wystąpienia problemu....
Nie doszukujmy się winy po naszej stronie, bo to nie jest nasz problem tylko operatora. Gdyby to były sprawy jednostkowe to ok, ale jest to problem nagminny który pojawia się coraz szerzej. Np. u mnie wystąpił miesiąc temu, szwagier się ze mnie śmiał bo jemu wszystko śmigało ale ostatnio przestał ziać kilka dni temu bo i u niego to nastąpiło.
Jeśli chodzi o datę pierwszej obserwacji problemu to było w moim przypadku gdzieś w pierwszym tygodniu lipca. Dotyczyło to rapidshare ale wtedy nie było to takie ważne dla mnie, nie mam konta premium, i przeczytałem na forach różne ogólnie narzekania na temat rapida. Potem przez jakiś czas nie natrafiałem na problemy z plikami, no ale w lato moja aktywność internetowa była nieco mniejsza. Na początku wrześniu napotkałem problem z 2MB dokumentem, załącznikiem do wiadomości na gmail.com oraz WindowsUpdate. Potem za niedługi czas problem z aktualizacją do gry AtlanticaOnline, przy której lubie trwonić czas wolny. Pod koniec września stwierdziłem że każdy plik aktualizacji większy niż 3MB musze pobierac ręcznie jakimś proxy albo managerem poprzez kilkudziesięciokrotne wznawianie. Wcześniej pisałem że działa streaming video ale w październiku natrafiłem na dziwną przypadłość w MegaVideo: film ciągnie dobrze do pewnego momentu. potem strumień danych "nie leci", muszę w takim punkcie przenieść czas filmu o kilka sekund do przodu, wtedy dalej ciągnie. Pewien testowny film zatrzymał się w 4 próbach w tym samym miejscu. Mega video ma ten luksus że mogę przesunąć czas filmu praktycznie na dowolną klatke i od niej zaczyna pobieranie strumienia. Są jednak playery(lub formaty? przepraszam za możliwie niejasne sformułowanie) w których muszę pobierać cały strumień po kolei, nie mogę wskoczyć np na 30minutę od razu. Kolega mówi tu coś o jakimś indeksowaniu klatek...
W takim wypadku nie mogę przeskoczyć "niepobieralnego" fragmentu strumienia, no i filmik nie obejrzany..
Zaczynam się czuć jak nieszczęsne dziecko 3G które znalazło się w złowrogiej krainie PlayOnline. Na razie troche inne sprawy na głowie. NAJBARDZIEJ interesuje mnie możliwość nieodpłatnego rozwiązania umowy, jak najszybciej. Nie obchodzi mnie kompletnie żadne słodkie pierdzenie pracowników play. Wcześniej przedstwiona moja korespodencja z OK w pełni świadczy o tym że technicy potrafią tam jedynie wykonywac operacje kopiuj/wklej. Napisałem wyraźnie kiedy miałem problem, na jakich stronach, podałem przykłąd pliku, a potem perfidny zarzut, że nie zamieściłem takich informacji. Deklaracje występujących tu na forum pracowników play nie pokrywają się z odpowiedziami z BOK więc nie należy ich traktować poważnie, przynajmniej firmy jako całość. Doceniam dobre chęci, jeśli takowe macie no ale wobec wewnętrznych zaprzeczeń pomiędzy przedstawicielami P4, nie można oczekiwać, że akurat wy coś zmienicie. Nie interesuje mnie nadzieja na poprawę problemu, czekanie kolejnych paru miesięcy, i płacenie za niepełnowartościowy internet co miesiąc. BARDZO proszę żeby, jeśli ktoś rozwiąże umowę na korzystnych warunkach, opisał dokłanie całą procedurę, z góry dziękuję!
Ja myślę, że dobrze byłoby zainteresować tą całą sprawą którąś redakcję czasopisma komputerowego, może PC Format, może NEXT, w każdym razie coś o dużym nakładzie. Ludzie powinni wiedzieć przed zawarciem umowy co ich czeka.
Witam.
Mam identyczny problem jak już wspomniany wyżej, czyli "zamrażanie" ściągania... Na początku przymykałem oko, ale gdy dopiero od tygodnia mam nowy transfer danych na wykorzystanie a już wykorzystałem prawie 1/3 to coś nie tak...
Mam problem z rapidshare, hotfile i ogólnie ściąganiem plików od 30mb wzwyż..
Nie chce mi się pisać do biura obsługi bo znówdostanę taką samą odpowiedź jak kiedyś, czyli "nie stwierdziliśmy usterki itp."..
Czekam na finał tej akcji, bo choć mam 10GB internet w Play to jednak nie chce mi się go używać tylko do czytania wiadomości czy sprawdzania poczty
Nie wiem poco szukacie winy w komputerze/systemie,... dzwoniłem to konsultant wyraźnie powiedział,że dziś wieczorem problem zniknie więc oby miał rację bo sprawa sie rozwija w sieci i gdybym teraz stawał przed podpisaniem umowy to bym sie 3 razy zastanowił...
XP,Vista,Avast,AdAware,sprawdzanie procesów systemowych i wszystko gra.
Jak dziś nic się nie zmieni to biore się za batalie o rozwiązanie umowy...wiem łatwe to nie jest ale mam czas....bezrobotny.
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
obiwan04 pisze:Nie chce mi się pisać do biura obsługi bo znówdostanę taką samą odpowiedź jak kiedyś
Jak każdy tak do tego podejdzie to nic sie nie zmieni.
Złóż reklamację i napisz o tym na innym portalu bo to jedyna droga do rozgłosu,co za tym idzie do wywarcia presji na operatorze.
To jeden email,a wspólnie można zrobić wiele https://24.playmobile.pl/Play24/complai ... =complains
[ Dodano: 2009-11-27, 17:40 ]
marcin7911 pisze:plum zapisałeś imię i nazwisko konsultanta? No bo wiesz oni dużo mówią...
On za mnie złożył reklamacje poprzez Mój Play to musiał sie jakoś potwierdzić,zostawić jakiś ślad.
Ta cała sytuacja przypomina mi sprawę z opłatą za przejazd autostradą A4.
Jest cały czas budowana,a płaci się jak za gotową.
Jedynie w Polsce takie coś jest możliwe,choć nie spisuje ich na straty tak od razu bo może zwrócą mi ten transfer i będzie wszystko ok.
Kiedyś miałem podobny przypadek ale z telefonem i przeprosili mnie,poczym w nagrode dostałem kilkanaście minut do wykorzystania.Na razie daje Im szase
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
Witam!
Potwierdzam,że problem z pobieraniem jest raczej na większą skalę.
Pojawił się jakiś tydzień temu.
Modem Huawei E176G, E160, E156G bez względu na konfigurację sprzętową czy system operacyjny.
Pisałem już po raz trzeci do Obsługi Play - namawiam do tego samego. Nie poczuwają się jak na razie do winy bo oczywiście nie potrafią znaleźć usterki u siebie...
Po raz czwarty reklamując całe to zajście pojadę po nich ostro - akurat mam 2 abonamenty 5 i 10 Gb/miesiąc i nie uśmiecha mi się podejmować każdorazowo pobierania plików z marnym rezultatem.
On za mnie złożył reklamacje poprzez Mój Play to musiał sie jakoś potwierdzić,zostawić jakiś ślad.
hehe
Teraz patrze w zakładke ,a tam pusto
Albo nie mogę tego zobaczyć bo zrobił to w jakiś inny sposób albo to olał...
Na wszelki wypadek złoże jeszcze raz.
ps.W tej chwili ściagam i działa to jak stosunek przerywany....ściąga ściaga staje ściąga ściaga ściąga ściaga staje
Mam 50MB z 90 i klops...znów zmarnowałem 50MB..
Ostatnio zmieniony 2009-11-27, 18:29 przez plum, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
beryl303 pisze:Mój "ulubiony" plik którego nie mogę pobrać to patch do gry: http://sdentglobal.nefficient.com/sdent ... ch1275.exe
Miło by było, gdyby inni użytkownicy forum potwierdzili jak u nich wygląda sytuacja z nim.
no więc postanowiłem podłączyć się do eksperymentu.
1) Zestaw: router Huawei D100+Modem E176G+vista basic+ff - plik pobiera się bez problemu
2) Zestaw: Modem E176G podłączony bezpośrednio do laptopa + program do nawiązywania połączenia Play - plik NIE POBIERA SIĘ zatrzymuje się na 94%
czyżby soft play powodował te problemy? dajcie linki do plików które się nie Wam nie pobierają - spróbuję potestować jeszcze
obiwan04 to chyba jedyny sposób.
Im więcej będzie zgłoszeń tym szybciej się tym zajmą.
Niestety przez weekend chyba nic się nie zmieni. Mam nadzieję że jednak stanie się cud...
Ostatnio zmieniony 2009-11-27, 18:17 przez djdavemix, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam ten sam problem. Dzwoniłem już do nich trzykrotnie i żadnej konkretnej odpowiedzi. Podczas ściągania plików z rapidshare zatrzymuje mi się na 32 MB.
Jestem w tej komfortowej sytuacji, ze mam z nimi umowę na czas nieokreślony, więc mogę ją w każdej chwili rozwiązać. Poczekam do 1 grudnia i jeżeli nadal nie będzie działać to rezygnuję i wezmę BlueConect widziałem jak działa na 2 MB i może tak się utrzyma.
Jeszcze kilka dni temu rozważałem podpisanie umowy z PLAY na 18 miesięcy, całe szczęście, że tego nie zrobiłem. Nie szanują klientów to nie będą ich mieć, a jak raz ktoś się sparzy to więcej nie powróci. Wiem bo 10 lat temu miałem telefon w PLUS'ie, ale z powodów, których nie będę teraz wymieniał, zrezygnowałem i już nie powróciłem, co więcej innym odradzałem.
Na życie zarabiam naprawiając komputery, więc pewnie będę klientom odradzał internet w PLAY.