Zadzwonilem na biznes przed momentem i powiedzialem ze znajomy dostal taka odpowiedz jak wyzej



Moderator: Moderatorzy
To jeszcze napisz, czy powiedzieli Ci:jest nareszcie możliwość ściągnięcia simlocka z modemów
Za UPS ty płacisz? Bo jeśli tak to sensowność spada.techo pisze:Należy jednak wysłać modem do serwisu do w-wy przez ups na koszt odbiorcy i po 3-4 dniach odeślą w pełni odblokowany z możliwością wgrania dowolnego softu np. producenta.
Ja z tego tekstu zrozumiałem jednoznacznie, ze całość kosztów pokrywa Serwis PlayJo_gurt pisze:Za UPS ty płacisz? Bo jeśli tak to sensowność spada.techo pisze:Należy jednak wysłać modem do serwisu do w-wy przez ups na koszt odbiorcy i po 3-4 dniach odeślą w pełni odblokowany z możliwością wgrania dowolnego softu np. producenta.
Jeżeli stać Cię na zaryzykowanie opłat kurierskich, to możesz zaryzykować, ja wolę poczekać na oficjalne stanowisko Play'a odnośnie możliwości usuwania sim-locków z modemów. Zrobiłem parę kroków w tym kierunku, jeśli nie poskutkuje będą dalsze.Tak czy inaczej - ktoś już próbował wysyłać?
Informacja bardzo ciekawa, szkoda że tylko na media2 i blogplay.euWedług najnowszych informacji Play od wczoraj umożliwia ściąganie simlocków z modemów USB, przeznaczonych do odbioru mobilnego dostępu do Internetu - Play Online.
Ps. Dzwonilem teraz do Germanosa w moim miescie, wystarczy przyniesc modem + karta gwarancja + paragon i w ciagu tygodnia otrzymujesz swoj modem bez simlocka, tydzien trzeba czekac bo wysylaja do serwisu... dla mnie bomba...Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 5 marca 2009 roku, dotyczące blokady Sim Lock. Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej sieć Play świadczy bezpłatną Usługę ściągania blokady Sim Lock z telefonów i modemów swoich Klientów. Jednak nie każdy Salon Sprzedaży Play posiada możliwość techniczną wykonania powyższej Usługi. W celu zdjęci blokady Sim Lock należy udać się do wybranego Punktu Sprzedaży i wykazać taką dyspozycję. Prosimy pamiętać o zabraniu ze sobą Karty Gwarancyjnej oraz paragonu zakupu modemu. Posiadanie tych dokumentów jest niezbędne w procedurze dotyczącej usunięcia blokady Sim Lock. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, e-mailem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790-500-500. Informujemy o serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, XXXX XXXX konsultant back office ds. obsługi klienta