Widać coraz więcej ludzi dobiło do swojego limitu po kilku dniach, no i dobrze w sumie.
Dawniej gdy stronki www to był głównie czysty HTML, VOIP nie istniał, dema były malutkie, Widnowsy malutkie itd.. ludzie nie potrzebowali dużego pasma itd.. U mnie w domu, domownicy skutecznie wyssali wszystko co się dało w krótkim czasie (router serwuje dla 2 PC, 2x laptop + moja komórka) no i koniec, teraz nie ma co serwować - wprowadzająca w błąd reklama - bo teraz tak naprawdę usługa praktycznie nie działa na taką ilość urządzeń końcowych.
Jedyne co mnie dziwi, to wypowiedzi tych kilku osób na forum, które (być może prowokacyjnie) zniżają się do średniowiecznego poziomu Internetu i Internauty broniąc srogiego Operatora, który nie był w stanie w pierwszej kolejności zapewnić odpowiedniej jakości usługi w inny sposób (limitowane aktywacje tylko dla tych którzy potrzebują, limitowane pasmo do 64kbps w zależności od stopnia wykorzystania łącza (im więcej pobiera tym mniejsze pasmo) oraz BTS (ilość userów) dynamicznie! - już o tym pisałem) niż wprowadzeniem limitów na cały ruch sieciowy, tym samym wracając do 'średniowiecza'

Pogratulować jedynie mogę samozaparcia w dalszym korzystaniu z usługi po limicie.

PS. Pobranie Visual Studio Express jest już niemożliwe (z wiadomej przyczyny)


Wszelkie błędy intencyjne. Nikogo nie chciałem urazić, jedynie zmotywować do głębszych i bardziej inteligentnych przemyśleń.