A jak ten problem rozwiązali, jeśli rozwiązali?marens pisze:obiwan04 napisał/a:
1. Czy była już podobna sytuacja w Play ewentualnie innych sieciach?
Orange 2G
problem z download, play online, huawei E156g
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-11-27, 17:19
- Lokalizacja: B-B
Re: problem z download, play online, huawei E156g
- marcin7911
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
- Lokalizacja: Konin
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Jak dla mnie możecie podnieść cenę choćby jutro ale to by chyba oznaczało że mogę wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym bez kary.play4you2 pisze:Zgadza się, w trakcie trwania Umowy nie zmieniamy Abonamentu. Zaznaczam jednak, że dążymy do minimalnych cen za usługę, a nie do podnoszenia opłat.

Ciesze się że nie przeniosłem numeru z mixplusa do mixtury choć miałem taki zamiar. P4 bardzo zniechęciło mnie do siebie.W plusie równie dobrze palą głupa odnośnie swojej platformy bilingowej.Z jedną doszli w miarę do ładu to znowu zmienili na jakąś kiepawą z którą nie mogą dać sobie rady. Istne mistrzostwo świata i okolic.

Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: problem z download, play online, huawei E156g
No to na jedno by wyszło.marcin7911 pisze:Jak dla mnie możecie podnieść cenę choćby jutro ale to by chyba oznaczało że mogę wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym bez kary.

Ile Ci umowy zostało?
-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Szkoda, bo to na prawdę doskonała Oferta, nie wspomnę juz o cenach za telefony. Jednak szanuję Twój wybór. Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się Ciebie przekonać do tej usługi, lub może innej.marcin7911 pisze:Ciesze się że nie przeniosłem numeru z mixplusa do mixtury choć miałem taki zamiar.
Pzdr.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
- marcin7911
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
- Lokalizacja: Konin
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Umowę mam od sierpnia na 18 miesięcy więc jeśli tylko nadarzy się okazja do wcześniejszego rozwiązania umowy kochany Play ma to u mnie jak w banku ![:]](./images/smilies/splash.gif)
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: problem z download, play online, huawei E156g
marcin7911, cesja. ![:]](./images/smilies/splash.gif)
![:]](./images/smilies/splash.gif)
- marcin7911
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
- Lokalizacja: Konin
Re: problem z download, play online, huawei E156g


Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: problem z download, play online, huawei E156g
W regulaminie nie ma nic o tym, że coś przepada, ale może jakieś szczegółowe uregulowania są.
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Widzę, że play zaczyna działać
czyżby szukanie awarii?
Zobaczymy czy są jakieś efekty.

Zobaczymy czy są jakieś efekty.
- marcin7911
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
- Lokalizacja: Konin
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Po czym wnosisz?djdavemix pisze:Widzę, że play zaczyna działać
Nie mogę zalogować się do 24.playmobile.pl może rzeczywiście coś jest na rzeczy

Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2009-11-27, 19:43
- Lokalizacja: zgierz
Re: problem z download, play online, huawei E156g
2 godziny nie moglem sie zalogowac do sieci znajomi też teraz dziala ale nic sie nie zmienilo znowu 42%i koniec poboeraniadjdavemix pisze:Widzę, że play zaczyna działaćczyżby szukanie awarii?
Zobaczymy czy są jakieś efekty.
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Ja przez ponad pół godziny nie mogłem się połączyć. Nikt w domu nie mógł.
Występował błąd 628.
Teraz jest ok, pobieranie idzie w celu sprawdzenia.Zobaczymy.
Występował błąd 628.
Teraz jest ok, pobieranie idzie w celu sprawdzenia.Zobaczymy.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2009-10-22, 20:10
- Lokalizacja: lublin
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Miałem ten sam błąd, tak czy siak nic to nie zmieniło, plik zatrzymał się w tym samym momencie co rano, całe 2,1 MB się pobrało ![:]](./images/smilies/splash.gif)
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Re: problem z download, play online, huawei E156g
134 mb już pobrane. Ssamy dalej 
zobaczymy czy dojdzie do końca
nie doszło... dalej stoi
0.00kb ech ta PLAY

zobaczymy czy dojdzie do końca

nie doszło... dalej stoi

0.00kb ech ta PLAY
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 73
- Rejestracja: 2007-08-05, 17:39
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Ale już się zdenerwowałem na ten internet...
Dobrze ze chociaż Play nie robi własnych modemów bo na pewno by nie przeżył tego co już zrobiłem z moim e220 z nerwów przez to przerywanie ;o
Mhmm będę dzisiaj szukał czegoś w prawie na playa...
Dobrze ze chociaż Play nie robi własnych modemów bo na pewno by nie przeżył tego co już zrobiłem z moim e220 z nerwów przez to przerywanie ;o
Mhmm będę dzisiaj szukał czegoś w prawie na playa...
-
- Użytkownik forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
- Lokalizacja: Łask
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Przez dobre półtorej godziny nie mogłem się ani podłączyć do PLAYa (bład taki jak i u Was) ani dodzwonić na 790500500. Naprawdę żałuję, że podpisałem umowę 
Wysłane dziś rano zgłoszenie reklamacyjne wisi wciąż jako zarejestrowane, widać mają niezły natłok
ps. pliki oczywiście jak się nie pobierały tak się nie pobierają.

Wysłane dziś rano zgłoszenie reklamacyjne wisi wciąż jako zarejestrowane, widać mają niezły natłok

ps. pliki oczywiście jak się nie pobierały tak się nie pobierają.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Merytoryczna kontynuacją wątku
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=232628#232628
Narzekanie zostaje przeniesione do HP (jak widać
).

Narzekanie zostaje przeniesione do HP (jak widać

-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Niestety, nie przechodzą. Szczegóły zamieściłem Ci na priv.marcin7911 pisze:Zaraz przenoszę się do działu ogłoszenia. Czy przepisując promocyjną umowę ze zniżką dla abonentów, zniżka ta przejdzie na nowego abonenta? Zgaduje że pewnie nie przechodzi
[ Dodano: 2009-11-30, 22:27 ]
W przypadku błędu 619, wystarczy zazwyczaj restart modemu, lub całego kompa. Co do połączenia, oczywiście powinieneś je uzyskać, ja zachęcam jednak do zgłaszania spraw przez @. Co do kwestii reklamacji, chcę tylko przypomnieć, że zgodnie z Regulaminem, mam czas na odpowiedź w ciągu 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia.beryl303 pisze:Przez dobre półtorej godziny nie mogłem się ani podłączyć do PLAYa (bład taki jak i u Was) ani dodzwonić na 790500500. Naprawdę żałuję, że podpisałem umowę
Wysłane dziś rano zgłoszenie reklamacyjne wisi wciąż jako zarejestrowane, widać mają niezły natłok
Pzdr.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
- Lokalizacja: Łask
Re: problem z download, play online, huawei E156g
W przypadku błędu 619 jak się okazało w praktyce pomaga czekanie i modlenie się, bo ani restart modemu, ani przełożenie go do innego kompa nic nie pomogło. Na niemożność dodzwonienia się do BOK restartowanie telefonu też nie pomogło. I ciężko jest zgłaszać reklamację przez @ skoro nie ma się dostępu do internetu.play4you2 pisze: W przypadku błędu 619, wystarczy zazwyczaj restart modemu, lub całego kompa. Co do połączenia, oczywiście powinieneś je uzyskać, ja zachęcam jednak do zgłaszania spraw przez @. Co do kwestii reklamacji, chcę tylko przypomnieć, że zgodnie z Regulaminem, mam czas na odpowiedź w ciągu 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
Pzdr.
@ 14. 30 w wyjątkowych sytuacjach jak sam pisałeś.
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
- Posty: 11508
- Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Nie zabierałem w tym wątku głosu ale chyba najwyższy czas.
Dziwi minie podejście niektórych użytkowników, którzy wszędzie widzą spisek.
Pracownicy Play chcą pomóc i należy docenić ich starania bo inni operatorzy nie mają takiej odwagi aby publicznie tłumaczyć się z problemów we własnych sieciach. Zatem uszanujcie to.
Ponadto przypomnę jeszcze raz, że moderatorzy są tu po to aby łagodzić dyskusje. Jeżeli widzą, że ktoś zachowuje się w sposób wykraczający poza przyjęte reguły i normy, to reagują. I sugerowanie jakoby Play im za to płacił jest grubym nadużyciem.
Tak samo na forum będą bronieni inni przedstawiciele sieci komórkowych jeżeli się tacy pojawią a to tylko dlatego, że doceniamy pracę takich osób. Nikt nie każe im tu przebywać a jednak są i starają się wysłuchać Waszych głosów. Oby pozostali operatorzy także poszli taką drogą.
Dziwi minie podejście niektórych użytkowników, którzy wszędzie widzą spisek.
Pracownicy Play chcą pomóc i należy docenić ich starania bo inni operatorzy nie mają takiej odwagi aby publicznie tłumaczyć się z problemów we własnych sieciach. Zatem uszanujcie to.
Myślę, że takie słowa wiele mówią.play4you2 pisze:Uwierzcie mi, to my jesteśmy dla Was, a nie na odwrót, choc pewnie mi w to nie wierzycie
Ponadto przypomnę jeszcze raz, że moderatorzy są tu po to aby łagodzić dyskusje. Jeżeli widzą, że ktoś zachowuje się w sposób wykraczający poza przyjęte reguły i normy, to reagują. I sugerowanie jakoby Play im za to płacił jest grubym nadużyciem.
Tak samo na forum będą bronieni inni przedstawiciele sieci komórkowych jeżeli się tacy pojawią a to tylko dlatego, że doceniamy pracę takich osób. Nikt nie każe im tu przebywać a jednak są i starają się wysłuchać Waszych głosów. Oby pozostali operatorzy także poszli taką drogą.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
- marcin7911
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
- Lokalizacja: Konin
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Wklejam zgłoszenie jakie wysłałem do Playa dwa razy podałem dokładną godzinę i datę wystąpienia problemu a w odpowiedzi dostaję pytanie o godzinę i datę awarii.Odpowiedź jaka dostałem dobitnie świadczy że nikt nie czyta tych zgłoszeń tylko wkleja gotową odpowiedź wiec nie ma się co dziwić że nic się nie zmienia.Skąd warunek że zgłoszenie ma dotyczyć awarii maksymalnie sprzed dwóch dni?
§ 14. Reklamacje
6. Reklamacja może zostać złożona w terminie 12 (dwunastu) miesięcy od ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usługi Telekomunikacyjnej lub od dnia, w którym Usługa Telekomunikacyjna została nienależycie wykonana lub miała być wykonana lub od dnia doręczenia Rachunku Telekomunikacyjnego zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności. Reklamację złożoną po upływie powyższego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym Operator powiadamia Abonenta w terminie wskazanym w ust. 8.
Wie ktoś skąd warunek w odpowiedzi jaką dostałem że zgłoszenie ma dotyczyć awarii maksymalnie sprzed dwóch dni?
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu przez P4 sp. z o.o. dla AbonentówNumer zgłoszenia: 13163570 Data: 27-11-2009 Status: Zakończone
Kategoria: Produkty i usługi Dotyczy numeru: Obecne zgłoszenie dotyczy dokładnie tego samego problemu z pobieraniem plików, nic nie zostało naprawione • Numer MSISDN abonenta Play Online: Numer abonenta wpisałem moj numer abonenta nr telefonu tu mój numer telefonu • Jaka jest wersja oprogramowania (Narzędzia->Diagnostyka…)? 11.608.08.81.00 • Jaka jest wersja sprzętu (Narzędzia->Diagnostyka…)? CD27TCPU • Lokalizacja, w której występuje problem (miasto, ulica, nr domu): podałem dokładny adres • Czy lokalizacja jest objęta zasięgiem Play Online (zgodnie z informacją na stronie WWW)? TAK • Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? Nie sprawdzałem • Model modemu: Huawei E156G kupiony w Playu• Czy restart modemu pomaga? NIE • Czy modem był sprawdzany (tak - czy OK? / nie)? TAK • Czy karta SIM była sprawdzana / wymieniana (tak - czy OK? / nie)? NIE • Kody i opis błędów, które pojawiają się na ekranie monitora (jeżeli występują): Nie występują • Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr): 27.11.2009 godzina 10.40 mój aktualny numer ip 94.254.232.1061• Czy spadki transferu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)? Problem nie dotyczy spadku transferu • Jaki transfer był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie? Problem nie dotyczy spadku transferu • W jaki sposób klient określił spadek transferu danych (jakie wykorzystywał programy testowe)? Problem nie dotyczy spadku transferu • Jakiej usługi dotyczy problem (przeglądanie stron www, przesyłanie danych (p2p, FTP), działania komunikatorów, inna)? Przesyłania danych ftp, http • Jaki jest system operacyjny na komputerze? Windows 7 • Czy był zasięg WCDMA czy HSDPA i ile kresek? HSDPA 5 kresek • Czy po przełożeniu modemu do innego komputera problem występuje (tak / nie / brak próby) ? Tak •KRÓTKI OPIS PROBLEMU: Problem dotyczy niemożności pobrania plików Objawia się tym że podczas pobierania sesja pobierania zostaje przerwana (samo połączenie pozostaje aktywne np można przeglądać strony www, moc sygnału bez zmian ) i mimo że serwer z którego jest pobierany plik obsługuje funkcje wznawiania pobierania pliku to taki plik nie zostaje pobrany do końca. Problem występuje niezależnie od pory dnia. Stwierdziłem że problem występuje przy pobieraniu z serwisów rapidshare.com , hotfile.com, chomikuj.pl, nvidia.com, dobreprogramy.pl, link.wylaczony Pobieranie plików realizowane było przez przeglądarke Firefox, IE, programy wspomagające pobieranie np.flashget . Prosze o informacje czy blokujecie pobieranie z ww serwisów jesli nie to gdzie tkwi usterka? Problem który opisuję dotyczy także innych użytkowników usługi playonline i został opisany np tu http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=20305 Ostatnie wystapienie opisywanego problemu 27.11.2009 godzina 10:40 mój aktualny numer ip 94.254.232.106 pobierany plik serwisu rapidshare.com o rozmiarze 100megabajtów pobrałem 71.2mb pobieranie zatrzymało się i stoi w miejscu a połączenie jest nadal aktywne bo pisze do Was to zgłoszenie z podanego wyżej numeru ip. Zasięg 5 kresek. Podaje dodatkowe dane z programu Top_NetInfo : moc sygnału -83dBm,48%,CSQ15 dane stacji CID 33184,4-pn pn-ws,LAC: 36 Wnosze o anulowanie opłaty za usługę dostępu do internetu od dnia 25.11.2009 ponieważ usługa ta jest nienależycie wykonana. Status zamknięcia: 30-11-2009 Data zamknięcia: 30-11-2009
Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące problemów z "Play Online" , które wpłynęło do nas za pośrednictwem naszej strony internetowej dnia 27 listopada 2009 roku. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, e-mailem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790-500-500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, XXXX XXXX konsultant back office ds. obsługi klienta
§ 14. Reklamacje
6. Reklamacja może zostać złożona w terminie 12 (dwunastu) miesięcy od ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu Usługi Telekomunikacyjnej lub od dnia, w którym Usługa Telekomunikacyjna została nienależycie wykonana lub miała być wykonana lub od dnia doręczenia Rachunku Telekomunikacyjnego zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności. Reklamację złożoną po upływie powyższego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym Operator powiadamia Abonenta w terminie wskazanym w ust. 8.
Wie ktoś skąd warunek w odpowiedzi jaką dostałem że zgłoszenie ma dotyczyć awarii maksymalnie sprzed dwóch dni?
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez marcin7911, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Jeżeli otrzymałeś taką odpowiedź, to rzeczywiście był to błąd konsultanta. Nie znaczy to jednak, że nie czytamy tych zgłoszeń. Owszem, przypadek opisany przez Ciebie może o tym świadczyć, jednak zapewniam Cię, że zgłoszenia SĄ czytane i rozwiązywane. Jedynie co mogę w tej chwili zrobić, to przeprosić Ciebie i wszystkich, którzy otrzymali podobne odpowiedzi. Sugeruję, abyś ponownie złożył reklamację z numerem zgłoszenia i dodatkowo zamieścił informację, że konsultant niewłaściwie zamknął tą reklamację/zgłoszenie.marcin7911 pisze:Odpowiedź jaka dostałem dobitnie świadczy że nikt nie czyta tych zgłoszeń tylko wkleja gotową odpowiedź wiec nie ma się co dziwić że nic się nie zmienia.
[ Dodano: 2009-11-30, 23:26 ]
Moi drodzy, dodam na marginesie, że w obecnej chwili piszę do Was z mojej prywatnej usługi PO 10 GB i postanowiłem pobrać testowo jeden z plików, który był tu wymieniany, jako niemożliwy do pobrania, czyli http://sdentglobal.neffic...h/Patch1275.exe . Plik w całości pobrał mi się i zapisał na kompie. Cały proces przeszedł bez najmniejszych kłopotów ze średnią prędkością poboru 29 Kb/s. Nadmienię również, że jestem "na granicy" zasięgu w Warszawie i zasięg mam średnio na 2 - 3 kreski.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Pojęcie to ja muszę mieć o swojej branży, o której ty pewnie nie masz bladego pojęcia i pewnie mógłbym cię wyśmiać po pierwszych dwóch słowach wypowiedzianych przez ciebie na tematy którymi zajmuję się zawodowo, więc daruj sobie bo pewnie też asem telekomunikacji nie jesteś skoro wypowiedzi opierasz o gdybanie i wbijanie w glebę kolejnych sfrustrowanych użytkowników Play. Ja może i nie mam pojęcia o strukturze zarządzania firmą jak Play, ale naprawdę szczerze mnie to nie interesuje czy firma X dostarcza net czy obiera marchewkę, jeśli ja jej za to płacę to musi mi dostarczyć tak jak to jest zawarte w umowie i będę na niej wieszał psy dopóki nie wywiążą się z zadania. Ja jak coś zawale to klienta naprawdę niewiele interesuje jak ja to naprawię, zrobię, wymienię, ma działać na już i koniec, inaczej może pociągnąć mnie do odpowiedzialności finansowej, a czy ja to zrobię sam, czy wynajmę sobie zewnętrzną firmę to już tylko i wyłącznie moja sprawa. W przypadku gdy firma nie potrafi sobie poradzić od dłuższego czasu z awarią to nie będę biadolił nad ich losem jak to mają ciężko i trzeba ich zrozumieć, w końcu to duża sprawa i na pewno nie mają lekko. Nie interesuje mnie to. Teraz pewnie stwierdzisz, że arogancki ze mnie cham i nie wiele wiem. Może i tak, ale Tobie jak braknie ciepłej wody w domu, to nie wrzucisz na luz i nie dasz firmie 3 miesiące na naprawę, bo w zasadzie to zimną wodę masz, a i ciepła w razie czego to sobie w czajniku zrobisz tylko będziesz upierdliwy do granic możliwości żeby tylko zrobili to jak najszybciej, a co ważniejsze poinformowali cię kiedy będziesz miał tą wodę i na 100% nie będzie cię obchodziło czy jeden pan Zenek z łopatą będzie się babrał przy rurach czy ściągną ciężki sprzęt i będą w mrozie i w nocy to robić, byle by tylko to zrobili i nie mów, że nie bo to zwykła hipokryzja. Tak samo jest tu, ja podałem nierozsądne, ba, wręcz absurdalne z punktu widzenia operatora rozwiązanie problemu, tylko dlatego, że mnie nie interesuje i nie powinno interesować jak to zostanie rozwiązane, umowa była taka a nie inna i finito.marens pisze: Widzę, że to ty nie masz zielonego pojęcia jak wygląda zarządzanie siecią.
Fajna historyjka z "odsyłaniem kart i modemów", akurat nie mam takiej wyobraźni.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2009-11-30, 23:11
- Lokalizacja: Kraków
Re: problem z download, play online, huawei E156g
To mój pierwszy post na tym forum. Niestety nie będzie pozytywny.
Od sierpnia używam Play Online. Na początku problemy z połączeniem i zasięgiem. Okazało się że modem musi wisieć przy oknie bo 2 mettry od niego gubi zasię. Później sprawował się naprawdę szybko. Dobra prędkość i żadnych problemów z rozłączaniem. Jakieś dwa miesiące temu powtarzające się do tej pory gubienie zasięgu, bądź jego całkowity brak. Do tego od ponad miesiąca pojawiły się problemy opisywane już wcześniej, tak więc nie będę ponownie ich opisywał. Nie mogę ściągnąć żadnego wiekszego pliku, czyli coś więcej niż mp3. Vista nie może sciągnąć aktualizacji, podobnie Kaspersky. Już naprawdę zaczyna mnie to drażnić. Mieszkam w centrum Krakowa, zasięg właściwie cały czas wszystkie kreski (pomijając przypadki opisane powyżej). Użytkuje od ponad roku tel w playu i naprawdę jestem zadowolony, ale sytuacja z internetem powoli zaczyna mnie przerastać i skłania do powrotu do starego operatora.
Od sierpnia używam Play Online. Na początku problemy z połączeniem i zasięgiem. Okazało się że modem musi wisieć przy oknie bo 2 mettry od niego gubi zasię. Później sprawował się naprawdę szybko. Dobra prędkość i żadnych problemów z rozłączaniem. Jakieś dwa miesiące temu powtarzające się do tej pory gubienie zasięgu, bądź jego całkowity brak. Do tego od ponad miesiąca pojawiły się problemy opisywane już wcześniej, tak więc nie będę ponownie ich opisywał. Nie mogę ściągnąć żadnego wiekszego pliku, czyli coś więcej niż mp3. Vista nie może sciągnąć aktualizacji, podobnie Kaspersky. Już naprawdę zaczyna mnie to drażnić. Mieszkam w centrum Krakowa, zasięg właściwie cały czas wszystkie kreski (pomijając przypadki opisane powyżej). Użytkuje od ponad roku tel w playu i naprawdę jestem zadowolony, ale sytuacja z internetem powoli zaczyna mnie przerastać i skłania do powrotu do starego operatora.
-
- Pracownik operatora
- Posty: 59
- Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Pozwól, że coś wyjaśnię. Umowa, którą zapewne zawarłeś jest na świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z dostępem do Internetu. Nie jest sprecyzowane, że musisz pobierać pliki. Wystarczy, że jest dostęp do internetu. To tak w kwestii formalnej. Wiem, że potraktujesz to jako marną wymówkę, ale nie taki byl cel mojej wypowiedzi. Chciałem Ci tylko zwrócić Uwagę, jaką posiadasz Umowę. Dodatkowo wszelkie nasze działania są zgodne z normami ETSI. Jak już wspomniałem wcześniej, jest usterka, jednak nie podam Ci dokładnej daty jej usunięcia, bo sam jej nie znam. Dla przykładu (post powyżej) ja mogę np. pobierać pliki i u mnie jest z tym ok. Zgadzam się co do faktu, że ja mogę Ciebie nie interesować, jednak posłużyłem się akurat moim przykładem. Jak dobrze prześledzisz wypowiedzi na tym forum, też znajdzie się kilka osób, którym to już się skończyło, więc nie dotyka to wszystkich, tylko części osób. Właśnie dla tej części osób staramy się zrobić wszystko, aby to działało i dla nich. Winszuję, że odbierzesz moje informacje jako chęć pomocy, a nie jako "dokuczliwy" bełkot.Morti pisze:Tak samo jest tu, ja podałem nierozsądne, ba, wręcz absurdalne z punktu widzenia operatora rozwiązanie problemu, tylko dlatego, że mnie nie interesuje i nie powinno interesować jak to zostanie rozwiązane, umowa była taka a nie inna i finito.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Odbieram jako chęć pomocy chociażby samo to, że zjawiliście się na forum i doceniam. Możesz jednak uściślić jeśli nie będę mógł się już nawet połączyć z żadną stroną WWW, lub każda będzie się otwierała niemalże w trybie tekstowym bo nie pobierze się żadne foto, gif ani inny element, a jedyną oznaką że połączenie funkcjonuje będzie ikonka w managerze to też będzie zgodne z umową bo fizycznie mam połączenie z internetem? Jak dla mnie pobieranie plików jest integralną częścią dostępu do internetu. Po drugie gwoli ścisłości bo śledzę temat od pierwszego postu, więc musiałem coś ewidentnie przeoczyć, proszę wskazać osobę która pisała że ma problem ze ściąganiem a potem napisała że już u niej działa skoro tak twierdzisz.
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: problem z download, play online, huawei E156g
To prawda, inni operatorzy potrafią co najwyżej potajemnie infiltrować forum z nadzieją że któryś z użytkowników pochwali się odkryciem buga, który można wykorzystać na swoją korzyśćBliSki pisze:Pracownicy Play chcą pomóc i należy docenić ich starania bo inni operatorzy nie mają takiej odwagi aby publicznie tłumaczyć się z problemów we własnych sieciach.

- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10352
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
A ja już mam swoją teorie na temat tych zwiech: obciążenie sieci i tyle. Rano i w nocy bez problemu mogę wszystko pobrać. W szczycie przy RSie zwiecha gwarantowana najprawdopodobniej z winy serwera, który durnieje z powodu przytykania się łącza. Tak jest u mnie.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
-
- Użytkownik forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
- Lokalizacja: Łask
Re: problem z download, play online, huawei E156g
no takiej bzdury to jak żyję nie słyszałem. kąp się Pan w zimnej wodzie i jedź samochodem tylko na wstecznym, a my chwalmy playa, za to, że łaskawie pozwala nam korzystać z kawałka internetu. naprawdę ręce i nogi opadają, nie jesteście Panowie 4u lepsi od konsultantów via www.play4you2 pisze:
Pozwól, że coś wyjaśnię. Umowa, którą zapewne zawarłeś jest na świadczenie Usług Telekomunikacyjnych z dostępem do Internetu. Nie jest sprecyzowane, że musisz pobierać pliki. Wystarczy, że jest dostęp do internetu.
ps. czy ktoś dostał inną odpowiedź od nich niż któraś standardowa kopiuj/wklej?
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: problem z download, play online, huawei E156g
beryl303, idź do powiatowego rzecznika praw konsumenckich.
Gwarantuję Ci, że nic nie zrobi.
Co nieco wiem bo miałem praktyki w takowym urzędzie.
Przeczytaj uważnie umowę i regulamin. Gwarantowane łącze miałoby na rachunku jeszcze dwa zera między cyframi a przecinkiem.
[ Dodano: 2009-12-01, 00:45 ]
beryl303, druga sprawa. Po co marnować zdrowie? Przecież ono najważniejsze. Policz sobie ile aktualnie wychodzi przyznana ulga i rozwiąż umowę. Na pewno kara umowa będzie niższa niż abonament za ilość pozostałych miesięcy do końca umowy.
No i zdrowie oszczędzamy.

Co nieco wiem bo miałem praktyki w takowym urzędzie.

Przeczytaj uważnie umowę i regulamin. Gwarantowane łącze miałoby na rachunku jeszcze dwa zera między cyframi a przecinkiem.

[ Dodano: 2009-12-01, 00:45 ]
beryl303, druga sprawa. Po co marnować zdrowie? Przecież ono najważniejsze. Policz sobie ile aktualnie wychodzi przyznana ulga i rozwiąż umowę. Na pewno kara umowa będzie niższa niż abonament za ilość pozostałych miesięcy do końca umowy.
No i zdrowie oszczędzamy.

Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez ja.michal, łącznie zmieniany 1 raz.