problem z download, play online, huawei E156g

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
Sinner-X2
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18
Rejestracja: 2009-11-13, 18:39
Lokalizacja: Z łona matki

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Sinner-X2 »

Kurna, zaraz nie wyrobie.... napisałem przed godziną znowu do BOKU (bo jestem uperidliwy :cfaniak: no i nie odpisali mi jeszcze na wcześniejsze zgłoszenie...) oto treść zgłoszenia i ich odpowiedź

Kategoria: Zakup produktów i usług Dotyczy numeru: 48791533635

Opis problemu

Dobry wieczór. pisze kolejny raz gdyż nie mogę się doczekać odpowiedzi na zgłoszenie nr 12962689. Temat tego zgłoszenia będzie częściowo się pokrywał z tym co pisałem wcześniej. Mianowicie chodzi mi o to że podczas zakupu waszego produktu i podpisywania umowy doskonale pamiętam jak się spytałem sprzedawcy w salonie PLAY czy są jakieś ograniczenia w dostępie do internetu dostałem stanowczą odpowiedź "Nie". Co powinno oznaczać że po za limitem 10Gb na miesiąc nie powinienem mieć problemów z przeglądaniem stron czy pobieraniem plików... o tym drugim to już wam pisałem, lecz jeśli chodzi o to pierwsze to jakoś trudno będzie wam to wytłumaczyć. Otóż jak dotąd nie mogłem wejść i swobodnie poruszać się po stronie www.darkwarez.pl . Na razie to jedyna strona na jaką natrafiłem na którą nie da się normalnie wejść bez żadnych kombinacji... Żeby nie było że sam mam ten problem, zapytałem 5 różnych osób (które posiadają play online z limitem 10 gb) z różnych stron Polski czy też nie mogą wejść na tą stronę, no i okazało się że mają ten sam problem. Wnioskuję że to jest celowe blokowanie operatora gdyż ta strona zawiera dużo linków do plików na serwerach takich jak rapidshare, hotfile, netload z którymi właśnie są problemu przy ściąganiu w waszej sieci (no ale ten problem opisałem wcześniej dokładnie). By mieć pewność ze to nie władze forum blokują to forum, przeprowadziłem mały test po którym udało mi się uzyskać dostęp do tego forum. Mianowicie wszedłem na tą stronkę poprzez inne proxy. Większość z proxy które wypróbowałem były banowane przez administracje darkwarez ponieważ po wejściu na stronę zobaczyłem napis ("zostałeś wyrzucony z tego forum"). Oznaczało to że dane proxy z którego korzystałem było banowane(dokładnie nr ip tego proxy był banowany). Dopiero jak znalazłem proxy z drugiego końca świata którego nr ip nie jest banowany przez darkwarez.pl mogłem i moge nadal korzystać swobodnie z tej stronki za pomocą tego proxy. Wysuwam następujące wnioski, gdyby to darkwarez blokował(z jakichkolwiek powodów...) IP które mam normalnie widoczne w necie(te z play) ukazał by mi się napis że zostałem z niego wyrzucony... a tak się nie dzieje. W zamian za to podczas próby wejścia na forum wyskakują mi błędy w polu połączenia play... Wygląda na to że to operator blokuję wejście na to forum. By wesprzeć tę tezę muszę przyznać że po zmianie DNS'w playa na te z tpsa również ( z trudem, ale zawsze) udało mi się wejść na to forum... Tak więc moje pytania są następujące. Dlaczego blokujecie dostęp do tej strony?? (i być może też innych) Dlaczego w salonie PLAY sprzedawcy nie mówią prawdy swoim klientom że dostęp do sieci jest ale nie do końca pełny... to trochę nie etyczne i mało profesjonalne... no i w moim przypadku okazało się czystym kłamstwem(lub brakiem poinformowania swoich pracowników o kalectwie usługi...) Pozdrawiam :) Status zamknięcia: 23-11-2009 Data zamknięcia: 23-11-2009

Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 23 listopada 2009 r., dotyczące zgłoszenia oraz Play Online. Informujemy, że odpowiedź na zapytanie ze zgłoszenia numer 12962689 została do Pana wysłana 19 listopada br. poniżej zamieszczamy treść rozwiązania: „Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały podane szczegółowe informacje dotyczące problemu z zasięgiem. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu. Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o powołanie się na numer zgłoszenia 12962689. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia: Pana numer telefonu karty SIM modemu.: Czas wystąpienia problemu (połączenia) Dzień:Godzina:Minuta. Czy spadki transferu/zasięgu/rozłączanie modemu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)? Lokalizacja w której występuje problem (miasto, ulica, nr domu). Czy korzysta Pan z modemu w różnych lokalizacjach? Jeżeli tak to czy wszędzie jest problem czy tylko w jednym miejscu? Kody i opis błędów, które pojawiają się na komputerze (jeżeli występują): Czy restart modemu pomaga? Jaki transfer był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie - dane z oprogramowania do modemu? W jaki sposób określił Pan spadek transferu danych (jakie wykorzystywał programy testowe)? Jaki jest system operacyjny na komputerze? Jaką przeglądarkę internetową używa (jeśli problem ze stronami www)? Czy był zasięg WCDMA czy HSDPA i ile kresek? Jakiej usługi dotyczy problem - przeglądanie stron www czy przesył danych (p2p, FTP) czy działania komunikatorów? Czy po przełożeniu modemu do innego komputera problem występuje (tak / nie / brak próby) ? Jeżeli posiada Pan kartę PLAY - to czy usługi głosowe działają poprawnie? Krótki opis problemu:” W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, XXXX XXXX konsultant back office ds. obsługi klienta
Wróć

[ Dodano: 2009-11-23, 21:02 ]
to już przestaje być smieszne... kompletna ignorancja...

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2009-11-24, 22:16 ]
Nie podajemy danych osobowych innych ludzi na forum bez ich zgody. W nagrodę dostajesz punkt.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Sinner-X2, łącznie zmieniany 4 razy.
mateusz232
Stały użytkownik forum
Posty: 73
Rejestracja: 2007-08-05, 17:39

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: mateusz232 »

Moje pytanie to:

Czy mogę zerwać jakoś przez to umowę z Playem bez konsekwencji finansowej ?
Ten internet doprowadza mnie już do szału...
Sinner-X2
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18
Rejestracja: 2009-11-13, 18:39
Lokalizacja: Z łona matki

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Sinner-X2 »

Moje pytanie to:

Jak długo chcecie utrzymać się na rynku traktując w ten sposób swoich żywicieli?? :>
Ja mam dobra nazwę dla waszej usługi , idealnie się nadaje - PLAY and STOP. :)
Leszek66
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-10-23, 12:36
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Leszek66 »

Kurna, zaraz nie wyrobie
Spokojnie mamy przedstawiciela Pleya na forum. Zobaczymy czy będzie ściemniał jak blondynka i cały ebok, czy może mamy fachowca sieciowca i jest nadzieja. Zawsze możemy powiedzieć ze ten traktor ma aż 3 koła, większośc usług działa dajmy mu szansę. Szkoda ze nie wszyscy mają widoczną lokalizacjie, łatwiej można by ogarnać na jakim terenie problem wystepuje.
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

play4you2 pisze: Mam takie pytanie, czy to co opisuje większość z Was (zerwanie połączenia przy pobieraniu pliku) zdarza się wam bardzo często? Chciałbym na początku wiedzieć, jak często się to przytrafia i czy sytuacja jest powtarzalna za każdym razem, czy tylko w określonych godzinach lub dniach.
Pozdrawiam serdecznie.
Zdarza się ZAWSZE przy próbie pobierania konkretnych plików, podczas gdy inne idą aż miło.Mój "ulubiony" plik którego nie mogę pobrać to patch do gry: http://sdentglobal.nefficient.com/sdent ... ch1275.exe
Miło by było, gdyby inni użytkownicy forum potwierdzili jak u nich wygląda sytuacja z nim. Błędy pobierania zdarzają się także przy próbie aktualizacji gry przez jej "wewnętrzny" updater. Pobieranie po prostu staje, pobranych danych nie przybywa, czasu pozostałego nie ubywa.
Leszek66
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-10-23, 12:36
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Leszek66 »

Do beryl303
96% 11,4Mb z 11,8 Ubuntu9.10 i Mozilla Firefox net z Play na E176
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

Czyli dokładnie to samo co u mnie na 2 kompach, dzięki za potwierdzenie. W czwartek mam wolne, więc przejdę się do salonu PLAY aby tam mi spróbowali ten plik pobrać :)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: ja.michal »

Szło jak z nosa (15-25KB/s) na Play Online, Sierra 881, sygnał -91dBm, FF i XP, ale pobrało się całe.
Mówię o pliku, który podał beryl303.
Sinner-X2
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18
Rejestracja: 2009-11-13, 18:39
Lokalizacja: Z łona matki

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Sinner-X2 »

Ten plik pobierany przez Internet Download Manager zatrzymał mi się na 99,70 %. Play 10Gb modem huawei E156G

[ Dodano: 2009-11-23, 22:38 ]
beryl303 pisze:Czyli dokładnie to samo co u mnie na 2 kompach, dzięki za potwierdzenie. W czwartek mam wolne, więc przejdę się do salonu PLAY aby tam mi spróbowali ten plik pobrać :)
Tylko podłącz im swój modem, bo oni to tam mają swoje bez ograniczeń... ja jak byłem to koleś testował i wszystko oki było, ale to wiesz swoich przecież nie będą ograniczać ;)
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

Jasna sprawa :)
Morti
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
Lokalizacja: z netu

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Morti »

Dla mnie najdziwniejsze jest to, że ja usłyszałem dzwoniąc do PLAYa, że tak owszem znają problem, był zgłaszany i wiedzą o tej awarii i właśnie pracują nad rozwiązaniem tego problemu i wszystko powinno być ok do 48 godzin. To było sporo więcej godzin temu ;) A teraz technik PLAY twierdzi, że pierwsze słyszy i wszystko jest ok......
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

mario9913 pisze:Widocznie te około 700MB, które udało mi się ściągnąć to już za dużo i play zablokował mi dostęp do tych plików. co zrobić z tym play'em??
Zapewniam Cię, że oferujemy do wykorzystania taki limit, jaką posiadasz Umowę. Co do blokowania stron, GWARANTUJĘ Wam wszystkim, że Play nie blokuje żadnych stron internetowych. Jeżeli otrzymacie potwierdzenie od jakiegoś Administratora, że ta strona jest rzekomo zablokowana przez nas, to od razu poinforujcie nas o tym.
Sinner-X2 pisze:Coś tam chyba pan przeoczył
Jak wspomniałem, przeczytałem część postów (wybaczcie, wszystkich nie dałbym rady przeanalizować w krótkim czasie), więc możliwe, że mogłem coś "nadinterpretować" lub przeoczyć. A i jeszcze jedna uwaga, nie mówcie mi "per Pan" :D. Jesteśmy jedną społęcznością i nie potrzeba chyba uwzględniać się nawzajem tytułami. No chyba, że ktoś tego ode mnie będzie wymagał. Uszanuję wtedy jego zdanie.
Leszek66 pisze:tak rozpoznajemy problem, technicy nad nim pracują zostanie usunięty za tydzień lub dwa. Nie chce nikogo obrażać ale nie uspokaja mnie słodki głos panienki, która recytuje wyuczone ...... Użytkownicy tego forum wiedzą o co mi chodzi.
Przyznam Wam szczerze, że już wczoraj zgłosiłem w waszym imieniu (na razie tak ogólnie) te informacje do działu sieci aby to sprawdzili. Wstępnie systemy są w porządku, ale obiecali mi, że to jeszcze przeanalizują. Niestety, nie mam jeszcze odpowiedzi w tym temacie. Leszek66, jeżeli będą awarie lub potwierdzone błędy, zapewniam Cię, że taką informację uzyskasz. Chciałbym tylko dodać, że każda Wasza opinia jest dla nas bardzo ważna i pomaga budować nam dobrą sieć w oparciu o te właśnie opinie. Nie jest to slogan propagandowy, ale nasze stanowisko w stosunku do naszych wszystkich Klientów i Użytkowników.

Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie.
Ostatnio zmieniony 2009-11-24, 10:39 przez play4you2, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
kylo86
Użytkownik forum
Posty: 21
Rejestracja: 2009-10-22, 20:10
Lokalizacja: lublin

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: kylo86 »

ja na razie posiłkuje się programami typu LimeWire, Bearshare czy torrenty, z tym że z tymi ostatnimi to jest taka lipa iż żeby dobrze pobierać trzeba też dobrze wysyłać no i jednocześnie tracimy sporo danych a wiadomo jak w naszym wypadku jest, każdy MB na wagę złota. Z tym że jeśli mam tracić na nieudane próby ściągania czy z hotfile czy z czegoś innego to lepiej tracić z torrentów i mieć to co się chciało.
Awatar użytkownika
marcin7911
Stały użytkownik forum
Posty: 98
Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
Lokalizacja: Konin

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marcin7911 »

plik od beryl303 pobrało 95% 11.3MB pozostało 9 sek i stoi 156g,FF3.5.5, WIN7, PLAYONLINE ofkors :] według TNI moc sygnału -89dBm CID33184
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Morti pisze:Dla mnie najdziwniejsze jest to, że ja usłyszałem dzwoniąc do PLAYa, że tak owszem znają problem, był zgłaszany i wiedzą o tej awarii i właśnie pracują nad rozwiązaniem tego problemu i wszystko powinno być ok do 48 godzin. To było sporo więcej godzin temu A teraz technik PLAY twierdzi, że pierwsze słyszy i wszystko jest ok......
Może coś zdementuję. Przyznam się szczerze, że nie jestem technikiem, tylko specjalistą z zakresu Obsługi Klienta, jednak mam komntakt z technikami. To, co mi opisujecie na tym forum, przekazuję do techników. Jak wspomniałem, wczoraj uzyskałem informację, że w skali kraju nie zanotowano awarii, jednak jest to jeszcze weryfikowane. Jeżeli tylko otrzymam odpowiedź, to ją Wam przekażę.
ja.michal pisze:Szło jak z nosa (15-25KB/s) na Play Online, Sierra 881, sygnał -91dBm, FF i XP, ale pobrało się całe.
Mówię o pliku, który podał beryl303.
Jak widzicie, są użytkownicy, którzy mogą pobrać określone pliki. Owszem, nie powinno być tak, że jedni mogą, a drudzy mają z tym kłopoty. Powiem Wam szczerze, że nie wiem na chwilę obecną co jest tego przyczyną. Zrobię wszystko co mogę, aby to zostało rozwiązane.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Morti
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
Lokalizacja: z netu

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Morti »

To skąd się wzięło to, że najpierw w BOKu jest się informowanym, że to problem powszechnie znany i wielokrotnie zgłaszany ostatnio, a teraz z tego co widać z twojego kontaktu z technikami to nikt nic nie wie. Przecież to jakieś jawne robienie z klienta idioty. Jasne, że są userzy którzy mogą sobie ściągnąć i 5 GB plik bez przeszkód, mi w pierwszym miesiącu też nic się nie działo, a i teraz są jakieś przebłyski w których plik się ściągnie - 1 na 20 razy. Jednak gdyby komuś udawało się samochodem dojechać zawsze o 200 metrów od domu po czym auto by się psuło, a raz na te 20 razy udawałoby się zajechać pod sam dom to chyba jednak nie byłby szczęśliwy że czasem się udaje. Ja doskonale rozumiem skąd to mydlenie oczu, przecież w końcu jakby się przyznać, że jest realny problem to trzeba by może oddać użytkownikom zmarnowany transfer, albo co gorsza jakieś upusty na abonamencie za wadliwą usługę, a tak po cichu się coś robi, albo i nic, przecież i tak mają umowę podpisaną to będą przecież płacić, lepiej siedzieć, popijać kawkę i zatrudniać kolejne panie o anielskim głosie żeby słodko paplały bzdurne formułki zdenerwowanym klientom.
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Morti pisze:To skąd się wzięło to, że najpierw w BOKu jest się informowanym, że to problem powszechnie znany i wielokrotnie zgłaszany ostatnio, a teraz z tego co widać z twojego kontaktu z technikami to nikt nic nie wie. Przecież to jakieś jawne robienie z klienta idioty.
To zależy, w jakim okresie coś się zgłaszało. Jeżeli w chwili zgłoszenia wystąpił nawet chwilowy błąd, który może rozwiązano np. godzinę później, to udzielamy informacji, że coś było nie tak. Zapewniam Cię, że nie podchodzimy do naszych Klientów w sposób jaki opisałeś.
Morti pisze:Jasne, że są userzy którzy mogą sobie ściągnąć i 5 GB plik bez przeszkód, mi w pierwszym miesiącu też nic się nie działo, a i teraz są jakieś przebłyski w których plik się ściągnie - 1 na 20 razy.
Już odpowiedziałem na to post powyżej. Powtórzę jeszcze raz, zgadzam się, że nie powinno tak być. Jednak jak powiedziałem, nie wiem na chwilę obecną, co może być tego przyczyną. Jeżeli zdobędę informacje, to je Wam przekażę.
Morti pisze:Ja doskonale rozumiem skąd to mydlenie oczu, przecież w końcu jakby się przyznać, że jest realny problem to trzeba by może oddać użytkownikom zmarnowany transfer, albo co gorsza jakieś upusty na abonamencie za wadliwą usługę,
Jeżeli usterka jest potwierdzona i trwała dłużej niż 24h, to każdy z naszych Abonentów ma prawo do odszkodowania, co gwarantuje mu również Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu § 9 ust. 5, 6 lub 7. Co do upustu na Abonamencie, powiem Wam szczerze, że Regulamin tego nie przewiduje. Związane to jest z faktem, że to opłata stała i nie podlega korekcie lub upustom. To też powiązane jest z przepisami Skarbowymi. Jeżeli dany upust nie był uwzględniony w Umowie, nie może być świadczony zgodnie z obowiązującym prawem. Niestety tak jest i nie zostanie to zmienione. Co do kwestji związanej ze zwróceniem transferu, to jest stosowane. Klient po interpretacji błędu (jeżeli był kłopot przy usłudze trwający krócej niż 24h) otrzymuje zazwyczaj zwrot danych na konto w stosunku do zdiagnozowanego błędu.
Morti pisze:lepiej siedzieć, popijać kawkę i zatrudniać kolejne panie o anielskim głosie żeby słodko paplały bzdurne formułki zdenerwowanym klientom.
Zapewniam Cię, że praca osób na stanowisku konsultanta lub nawet technika nie wygląda w ten sposób co opisujesz. Jednak rozumiem, że możesz być zdenerwowany zaistniałą sytuacją. Powtórzę jeszcze raz. Zrobię co mogę, żeby Wam pomóc. Przecież po to tu też jestem.

Pozdrawiam.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Sinner-X2
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18
Rejestracja: 2009-11-13, 18:39
Lokalizacja: Z łona matki

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Sinner-X2 »

To może użytkownik play4u2 sam skorzysta u usług play i zamówi sobie modem huawei E156g z limitem 10Gb i sam się przekona w czym tkwi problem?? Z tym że pewnie nie pojawi się on od razu tylko po tygodniu który jest przeznaczony na tostowanie albo jeszcze później...
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Sinner-X2 pisze:To może użytkownik play4u2 sam skorzysta u usług play i zamówi sobie modem huawei E156g z limitem 10Gb i sam się przekona w czym tkwi problem?? Z tym że pewnie nie pojawi się on od razu tylko po tygodniu który jest przeznaczony na tostowanie albo jeszcze później...
Powiem szczerze, że prywatnie sam wykupiłem Abonament w Play na internet i mi osobiście nie zdarzyły się tego typu przypadkli, jednak mi do czego innego służy ta usługa. Ja raczej nie pobieram różnych plików, tylko głównie przeglądam pocztę, poszukuję informacji i bardzo rzadko korzystam z komunikatorów. Ale wczoraj wieczorem próbowałem coś pobrać z rapidshare i nie miałem z tym kłopotów. Owszem, trochę szybkość mi spadła, jednak udało mi się w całości pobrać plik. Posiadam modem dokładnie taki sam, jak napisałeś.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Sinner-X2
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18
Rejestracja: 2009-11-13, 18:39
Lokalizacja: Z łona matki

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Sinner-X2 »

No to proszę spróbować pobrać jakiś z problemowych plików o których jest mowa w tym temacie, albo wejść na to forum na które większość z nas nie może wejść :) a limit 10 czy 5Gb??
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Sinner-X2 pisze:a limit 10 czy 5Gb??
Wykupiłem 10 GB :). Oprócz mnie, korzystają z tego również inni domownicy, w tym moja siostrzenica i obawiam się, że 5 by nie starczyło :D. Wiesz, NK i te inne portale :].
Sinner-X2 pisze:No to proszę spróbować pobrać jakiś z problemowych plików o których jest mowa w tym temacie, albo wejść na to forum na które większość z nas nie może wejść
Spróbuję dzisiaj pobrać jak wrócę do domu.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
RUMCAJS

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: RUMCAJS »

Sinner-X2 pisze:Nalbo wejść na to forum na które większość z nas nie może wejść :) a limit 10 czy 5Gb??
Czyżby PLAY blokował Bez-Kabli :hyhy:
Sinner-X2
Początkujący użytkownik forum
Posty: 18
Rejestracja: 2009-11-13, 18:39
Lokalizacja: Z łona matki

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Sinner-X2 »

No to widzę że masz te same parametry co większość z nas co pisze w tym temacie. Proszę jeszcze spróbować wejść i poprzeglądać przy okazji ciachPoLskie forum ;)

[ Komentarz dodany przez: krystianb: 2009-11-24, 16:18 ]
Nie popieramy piractwa. Masz ostrzeżenie, następnym razem będzie :ban:
Ostatnio zmieniony 2009-11-24, 16:17 przez Sinner-X2, łącznie zmieniany 2 razy.
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

RUMCAJS pisze:Czyżby PLAY blokował Bez-Kabli
Hehe, jak widać nie :).
Sinner-X2 pisze:No to widzę że masz te same parametry co większość z nas co pisze w tym temacie. Proszę jeszcze spróbować wejść i poprzeglądać przy okazji takie PoLskie (ciach)forum
Obiecuję, że jak tylko znajdę czas po powrocie postaram się to zrobić. Jutro dam Wam znać (jak zrealizuję te założenia oczywiście).
Ostatnio zmieniony 2009-11-24, 16:29 przez play4you2, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
bamboocha
Początkujący użytkownik forum
Posty: 13
Rejestracja: 2009-11-24, 13:41
Lokalizacja: Wałcz

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: bamboocha »

To i ja sie dopisze do listy ludzi majacych problemy z netem PLAY 5gb.
W sumie problem ma moja dziewczyna bo ona ma internet od P4, ja mam z Orange, ale to nic nie zmienia.

Przez 3 miesiace gratis nie bylo zadnych problemow z dzialaniem, normalnie mozna bylo sciagac z rapida itp jedynie p2p slabo ciagnelo ale nie ma co narzekać.
Po tych 3 miesiacach nagle cos sie popsulo. Modem zaczal sie sam rozłączać, wyskakiwal jakis blad z kodem(jak znajde screena to wrzuce) i czesto wystepowal problem w wczytywaniem stron (wczystkich). Komputer na ktorym byl net z PLAY to dosc leciwy komputer AXP 512ram r9550 wiec jedyny OS jaki wchodzil w gre to WIN 2k i XP (sp2 i sp3) co nic nie zmienialo...
2 razy byla wymieniana karta, za jedym razem okazalo sie ze karta ktora dostalismy miala limit 500mb(!!) i po 2 tyg transfer calkiem do 32kb/s czy jakos tak. Telefon do BOK i bylo OK.

Mialem modem zastepczy i tydzien bylo dobrze ale pozniej znowu sie zepsulo. Wiec wrocilismy do E156G.
Dzis podlaczylem ow felerny net do mojego laptopa z win Vista i odziwo internet normalnie chodzi, tzn strony normalnie sie laduja i mozna nawet obejrzec cos na YT, ale o pobieraniu jakiego kolwiek wiekszego pliku mozna zapomniec.

play4you2 @
Znasz moze jakos mozliwosc zerwania umowy z PLAY bez ponoszenia jakich kolwiek konsekwencji? W umowie nic na ten temat nie ma, a w BOK gosciu do mnie z mor*a ze jest kara 1500zl i w ogole bede mial przechlapane.
Sorry za brak PL znakow i slownictwo ale mam juz dosc użerania sie z P4

Ja z Orange Free Premium dzialajacym wylacznie na EDGE nie mam takich problemow!! No bez jaj!!!
Ostatnio zmieniony 2009-11-24, 14:01 przez bamboocha, łącznie zmieniany 1 raz.
Leszek66
Użytkownik forum
Posty: 44
Rejestracja: 2006-10-23, 12:36
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Leszek66 »

Zapomnij o zerwaniu umowy. Obecne prawo nie pozwala na nałożenie większej kary niż operator zainwestował w klienta, pomniejszonej proporcjonalnie o czas od podpisania do końca okresu. Play to lekko olewa, a poniewieranie się po sądach, czy użeranie z polskimi windykatorami...... Jak nie będzie poprawy to lepiej bulić trochę pokląć a na koniec nie przegapic terminu wypowiedzenia
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

bamboocha pisze:Znasz moze jakos mozliwosc zerwania umowy z PLAY bez ponoszenia jakich kolwiek konsekwencji?
Te sprawy ściśle określa Regulamin iświadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu dla Abonentów i Prawo Telekomunikacyjne. Jednak jeżeli jest mozliwość korzystania z Usług, to obawiam się jednak, że nie będzie to możliwe.

[ Dodano: 2009-11-24, 15:40 ]
Posłuchajcie, mam do Was pytanie. Jest bardzo istotne. Czy bylibyście skłonni podać mi Wasz adre IP przydzielony przez system (komenda ipconfig)? Już tłumaczę po co to jest potrzebne. Otóż na tej podstawie dział specjalistyczny będzie mógł zweryfikować odrębnie przyczyny powstałych utrudnień. Mam świadomość, że to poufna informacja, dlatego ewentualnie moglibyście mi ją przesłać np. na PW, zaznaczając, że w pełni wyrażacie zgodę na przesłanie tej wiadomości (ustawa o Ochronie Danych Osobowych). Ci, którzy przesłali by mi adres bez takiej zgody, wiadomość byłaby wykasowana. Jednak najpierw odpowiedzcie mi na pytanie, czy byście się na to zgodzili.

Pozdrawiam.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Awatar użytkownika
marcin7911
Stały użytkownik forum
Posty: 98
Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
Lokalizacja: Konin

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marcin7911 »

Skoro nie można pobierać plików to obawiam sie jednak że jest to Bardzo ograniczona możliwość korzystania z usługi dostępu do internetu w dodatku wynikająca nie wiadomo z czego
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
mario9913
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-11-23, 18:07
Lokalizacja: ciechanów

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: mario9913 »

Potwierdzam problem z http://ndoors-atlantica.p...1306_000001.nzp którego pobieranie zatrzymuje się na 77% oraz z http://rapidshare.com/fil...MaOri.part1.rar którego ściągnęło się 1.5 MB z zawrotną prędkością około 7KB/s :shock:
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: ja.michal »

Jeśli chodzi o pobieranie plików z RS to jest jakiś "dziwny" problem.
Mam konto premium i na neo 6 idzie max łącza. Na Play ledwo co (10-20KB/s). Pliki z FTP za to lecą po 80-100KB/s.
IP niestety nie mam bo zwyczajnie go nie zapisałem. Nie wpadłem na to. Jakiś czas temu już testy robiłem.
Zablokowany