Dwa mega problem :)

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Varmack
Stały użytkownik forum
Posty: 146
Rejestracja: 2005-10-21, 13:55
Lokalizacja: Mikolov

Dwa mega problem :)

Post autor: Varmack »

Witam wszystkich. Niedawno stałem się posiadaczem usługi iPLUS (SE GC79) i mam pytanie:

Na iPlus menagerze pisze mi że już pobrałem 5 MB i wysłałem 200 Kb. Ma to jakieś znaczenie, czy za ilość ściąganych danych się płaci czy jest to całkowicie darmowe ?

Może to pytanie jest dość dziecinne ale ja naprawdę jestem zielony w tych klimatach.

Od razu jeszcze droogie pytanie, czy da się skonfigurować jakoś gg albo inny komunikator internetowy ? Bo mi wyskakuje komunikat: "Połączenie nie udało się bo nie znaleziono modemu (lub innego urządzenia łączącego). Upewnij się że modem lub inne urządzenie łączonce jest zainstalowane."

No a modem mam chyba zainstalowany :wink:


Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 2005-10-21, 15:34 przez Varmack, łącznie zmieniany 1 raz.
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Dwa mega problem :)

Post autor: zDaleKi »

Z tego co ja wiem, to masz limit do 1GB, po tym 1GB teoretycznie mogą
Ci obniżyć transfer. Ale dodatkowych opłat na 99% nie ma
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Awatar użytkownika
Varmack
Stały użytkownik forum
Posty: 146
Rejestracja: 2005-10-21, 13:55
Lokalizacja: Mikolov

Re: Dwa mega problem :)

Post autor: Varmack »

He, He, przy moim transferze raczej nie ściągne 1 Gb danych w miesiąc :lol: :lol: :lol:
Gość

Re: Dwa mega problem :)

Post autor: Gość »

opowiedz coś o swoim transferze, jaką masz prędkość, masz GPRS czy EDGE?