Poszukuje osobę mającą internet w netii wimax

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu WiMax z firmy Netia, T-Mobile (Era) (Polska Telefonia Cyfrowa).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
tom_prezes
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2010-02-03, 23:43
Lokalizacja: Łódź

Poszukuje osobę mającą internet w netii wimax

Post autor: tom_prezes »

Szukam osoby mającej neta w netii 2Mb. Otóż chcę żeby ktoś przeprowadził mi testy zgodnie z moją instrukcją i efekty przesłał mi na maila w postaci zrzutów ekranu i zdjęć. Mogę za to zapłacić ale proszę się nie spodziewać nie wiadomo jakich pieniędzy. Jestem biednym studentem. Najlepiej jakby ktoś był z woj. łódzkiego.
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Poszukuje osobę mającą internet w netii wimax

Post autor: Jo_gurt »

Ale chodzi o WiMAX oczywiście?
Ja mogę ci zrobić testy, ale dopiero w weekend i jeśli znajdę chwilkę. Opisz lepiej cóż to za tajemną procedurę testów wymyśliłeś ;)
tom_prezes
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2010-02-03, 23:43
Lokalizacja: Łódź

Re: Poszukuje osobę mającą internet w netii wimax

Post autor: tom_prezes »

To żadna tajemnicza i skomplikowana procedura testowa, chodzi tylko żeby była zrobiona zgodnie z poprzednim testem. Tak chodzi o wimax i potrzebuje jakieś testy do pracy magisterskiej o tematyce wimax. Chodzi o standardowe testy łącza przy pobieraniu plików z serwera puszczenie paru pingów itp. i zrobienie zrzutów ekranu. Bardzo fajnie by było mieć zdjęcia modemu, anteny oraz jeśli to możliwe zdjęcie stacji nadawczej (z podaniem lokalizacji). Jeśli będzie pan zainteresowany to proszę podać maila to wyślę, że tak powiem instrukcję ;)
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: Poszukuje osobę mającą internet w netii wimax

Post autor: Jo_gurt »

Pisz instrukcję tutaj lub na PM ;)