Właśnie kupiłem dzisiaj Huawei E122 w Erze, właściwie nie wiem po co, ale za 1 zł to wziąłem

Po podłączeniu, zainstalowaniu softu Blueconnect, i (wpisaniu pinu, blabla) kliknięciu "połącz", w parę sekund po nawiązaniu połączenia RAS staje się Bluescreen, który nie mówi nic konkretnego poza tym że to wina sterownika.
Postanowiłem jednak posprzątać, odinstalowałem ten soft, wywaliłem jakiś historyczny soft od E160 by Play, jakieś ZTE co też leżało, został się iny soft od wbudowanego Optiona, no i zainstalowałem Blueconnect ponownie - problem pozostał.
Postanowiłem więc zaktualizować sterownik - ściągnąłem więc http://www.rapidshare.com/files/4166647 ... .00.00.zip z linka od Was, we właściwościach urządzenia modem zgłasza wersję pliku ewusbmdm.sys zgodną z tą z paczki od Was (2.0.6.702), jednak problem pozostał.
Jeżeli chodzi o rozwiązania problemu, to znalazłem to:
'http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1647480.html'
- rozwiązanie jest jednak nieco dziwne, czym właściwie jest "Huawei Connect", i skąd to wziąć?
Muszę dodać, że Bluescreen następuje niezależnie od tego w jaki sposób nawiążę połączenie, przez windowsowe "połącz z" również otrzymuję błąd STOP.
Dopuszczam myśl że dashboard z Ery jest po prostu uszkodzony, i trzeba go po prostu wymienić, tak zrobię jeśli trzeba będzie, ale powiem szczerze potraktowałbym takie rozwiązanie jako połowiczny sukces.