problem z zasięgiem na ZTE MF 631

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
basia2119
Początkujący użytkownik forum

problem z zasięgiem na ZTE MF 631

Post autor: basia2119 »

Witam. od tygodni mamy internet bezprzewodowy z ery z modemem zte mf 631. problem w tym że rzadko łapię zasięg pozwalający na normalne przeglądanie neta a co dopiero na ściąganie czegoś. przeważnie jest gprs / edge, czasem wskoczy hspa lub 3g ale tylko jedna kreska zasięgu i to na krótko. jestem zielona jeśli chodzi o anteny ale czy możecie pomóc jakąś dobrać i czy to w ogóle pomaga bo słyszałam że nie za bardzo..no i jak taką antenę podłączyć pod ten modem?
będę wdzięczna za wszelką pomoc
pozdrawiam

jestem z Krapkowic jakby ktoś się pofatygował sprawdzić zasięg bo ja ie umiem tego znaleźć ;)
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy

Re: problem z zasięgiem na ZTE MF 631

Post autor: Sundance_kid »

basia2119 masz możliwość wymuszenia w programie tylko 3G?
basia2119

szczerze to pierwszy raz mam bezprzewodowy i nie mam pojęcia jak tu cokolwiek ustawić.w preferencjach mam zaznaczony wybór automatyczny i niestety jest zablokowane wybranie konkretnego pasma :(
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*

Post autor: ja.michal »

basia2119 pisze: niestety jest zablokowane wybranie konkretnego pasma :(
Pewnie jesteś połączona w tym momencie. Rozłącz się i dopiero zmieniaj te ustawienia. Powinno się dać.
basia2119

Dzięki faktycznie poszło :) Teraz jestem ciekawa czy też szybciej będzie chodził net ;) Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2010-12-22, 18:13 przez basia2119, łącznie zmieniany 1 raz.
berni
Specjalista bezprzewodowy-senior

Post autor: berni »