Używam Blueconnecta, modem e173. Dotychczas bez większych problemów łączyłam się przez program top_netinfo. Przyjechałam na święta do rodziców, gdzie podłączyłam się do sieci domowej wifi (przy okazji system naprawił mi jakiś problem z kartą sieciową) i od tego czasu nie jestem w stanie łączyć się tak jak zawsze z modemem, bo wyskakuje mi błąd 628. Czy ktoś ma pomysł co zrobić? Obsługa techniczna T-mobile odpada, bo dotychczas nigdy mi z niczym nie pomogli.
pozdrawiam serdecznie
Basia
Modem e173, przy połączeniu (top_netinfo) wyskakuje błąd 628
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2011-12-27, 12:30
- Lokalizacja: Zielona Góra
- jakubd
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 842
- Rejestracja: 2007-06-11, 22:50
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Modem e173, przy połączeniu (top_netinfo) wyskakuje błąd 628
Odinstaluj i zainstaluj ponownie całe oprogramowanie modemu. Powinno pomóc, jeżeli nie zachodzą inne typowe problemy (zasięg, ważność karty itd).