Huawei E176G i błąd 711

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
triss
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2012-02-06, 16:59
Lokalizacja: Poznań

Huawei E176G i błąd 711

Post autor: triss »

Witam!

Próbuję połączyć się na Windowsie 7 z internetem mobilnym z Orange za pomocą modemu huawei e176g, jednak bezskutecznie. wciąż wyskakuje mi błąd 711 (nie można zakończyć operacji ponieważ uruchomienie menedżera połączeń usługi dostęp zdalny w określonym czasie nie powiodło się).

Zadzwoniłam do obsługi, powiedzieli mi, że po podłączeniu do jakiegoś wifi komputer powinien pobrać automatycznie aktualizacje, ale nic z tego. błąd wyskakuje nadal.

ma ktoś jakąś złotą receptę?
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26432
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Huawei E176G i błąd 711

Post autor: wojteks »

triss pisze:ma ktoś jakąś złotą receptę?
Odinstaluj to co się z modemu zainstalowało, zainstaluj te sterowniki http://sterowniki.bez-kabli.pl/index.ph ... fileid=607 przed ponownym włożeniem modemu do USB, po włożeniu modemu nie pozwól zainstalować się aplikacji (wyłącz autostart z urządzeń przenośnych/CD).
Do łączenia się możesz użyć <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557" target="_blank">»Top NetInfo«</a>
Nie pomagam na PW!
triss
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2012-02-06, 16:59
Lokalizacja: Poznań

Re: Huawei E176G i błąd 711

Post autor: triss »

nic, dalej to samo...
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26432
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Huawei E176G i błąd 711

Post autor: wojteks »

triss pisze:dalej to samo.
Windows ze wszystkimi łatkami? Nie grzebane w nim, nie wyłączane ręcznie usługi itp.?
Nie pomagam na PW!
triss
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2012-02-06, 16:59
Lokalizacja: Poznań

Re: Huawei E176G i błąd 711

Post autor: triss »

dobra. jeszcze poszukałam w internecie, rozwiązanie znalezione.
trzeba było wejść w zarządzanie komputerem, usługi i aplikacje, a tam w telefonii zmienić tryb uruchamiania z automatycznego na ręczny.
ODPOWIEDZ