Router MR 3420 v2 + E3372 T-Mobile

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Portorik
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2015-04-26, 19:25
Lokalizacja: Marki

Router MR 3420 v2 + E3372 T-Mobile

Post autor: Portorik »

Chciałbym podzielić się z Wami moim przypadkiem, być może komuś pomoże i nie będzie musiał spędzać wielu godzin tak jak ja dzisiaj na próbie zestawienia tego sprzętu. Zapewne w sieci jest wiele opisanych przypadków ale te które znalazłem nie potrafiły mi pomóc, ponieważ jestem laikiem i nie za wiele z tego rozumiałem.

Po włożeniu modemu do routera przy oryginalnym Fimewere TP-LINK MR3420 v2 zasięg Wi-Fi był bardzo słaby, a połączenie bardzo często było zawieszane/zrywane.

Zdecydowałem się nagrać inny Fimewere gargoyle-1.6.2.2-ar71xx-tl-mr3420-v2-squashfs-factory.

Po włożeniu modemu Huawei e3372 z T-Mobile, Router nie mógł znaleźć modemu, po kilkudziesięciu próbach modem został wykryty, a jego parametry wydawały mi się OK.
Wskaźnik sieci LTE prawie cały, moc sygnału OK, etc..

Pomimo tego nie mogłem połączyć się z internetem. Konfiguracja wydawała mi się poprawna, modem był wykrywany ale mimo tego status modemu widniał jako rozłączony.

Większość użytkowników, którym taki zestaw działał korzystała z aktywnych hubów. Doszedłem do wniosku, że doinwestuje ten zestaw i zakupię aktywnego Huba. Kupiłem najtańszego huba za 39 zł w Mediamarkt. Podłączyłem huba przez USB do Routera i wpiąłem modem do huba. Internet od razu zadziałał i parametry internetu są o wiele lepsze od zestawu, który działał na oryginalnym fimewere.

Poniżej info jak wygląda u mnie konfiguracja, bo tego też nie mogłem znaleźć w necie:

INTERNET WAN
Połączenie:Modem CDMA/3G/LTE
Technologia: 4G/3G/2G
Urządzenie: dev/ttyyUSB1
Kod PIN: Pin karty SIM
Operator: Tmobile
Port Ethernet WAN: wyłączony

INTERNET LAN