kto pomoze dobrac bezprzewodowy internet do laptopa????

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Flaytec
Początkujący użytkownik forum
Posty: 12
Rejestracja: 2006-08-09, 18:29
Lokalizacja: Krakow/zimna woda

kto pomoze dobrac bezprzewodowy internet do laptopa????

Post autor: Flaytec »

Witam>jestem tu nowy i zielony jesli chodzi o to wszystko.Przenosze sie na odludzie i jedyna szansa jest internet bezprzewodowy. Mam laptopa procesor 650mhz, 128 ram- jaki modem mam kupic bym mogl polaczyc sie z internetem.Jedyna komorka ktora tu odbiera to siec PLUSA, mam zasieg 2-3 kreski w domu,jednak czasem niknie sygnal - wiec mozliwee ze bede musial dokupic jaks antenke do tej karty. czy ktos mi poradzi jaka wybrac,<font color="#FF00FF"><b>»»nie wiem««</b></font> nawet ilo bitowe mam gniazdo PCIMCIA (<font color="#FF00FF"><b>»»nie wiem««</b></font> jak to sprawdzic) czy jesli komorka plusa odbiera to znaczy ze i ta karta tez odbierze sygnal?
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: kto pomoze dobrac bezprzewodowy internet do laptopa????

Post autor: Jaco »

Proponuje wez tego laptopa i skoro zakladasz korzystać z iPlus to pojdz do salonu firmowego czy tez punktu Plusa i niech ci dobiora sprzet do twojego sprzetu.Laptop nie jest ciezki wiec nie powinienes miec problemu.Moim zdaniem to najlepsze wyjscie.Przynajmniej nie bedziesz pisal postow ze kupiles podlaczyles i NIC.
Flaytec
Początkujący użytkownik forum
Posty: 12
Rejestracja: 2006-08-09, 18:29
Lokalizacja: Krakow/zimna woda

Re: kto pomoze dobrac bezprzewodowy internet do laptopa????

Post autor: Flaytec »