w styczniu założyliśmy sobie ponoć "dobry" internet z Orange (business Everywhere) z limitem 1GB. Szybkość 1MB/sek Ale mamy z nim problemy! Szybkość jest dużo mniejsza niż napisane jest w umowie, często wyskakuje nam awaria połączenia, na dodatek często internet jest tak wolny ze strona wp.pl otwiera się pół godziny! Nasz konsultant Nas delikatnie pisząc "olewa" i nie przychodzi, żeby sprawdzić co jest grane. Mamy już dość tego pseudo internetu! Chcmy rozwiązać umowę z orange, pytanie jak to zrobić bez kosztów z umowy (1000zł) Mamy "dokumentację" potwierdzającą jakość usług w postaci Print screenów od dnia założenia internetu.
Na dodatek po przekroczeniu limitu 1GB net prawie wcale nie działa szybkość jest bliska zeru
![:(](./images/smilies/sad.gif)
Pomóżcie jak się zabrać do rozwiązania tej umowy? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Reklamacja złożona w salonie orange ponad 2tygodnie temu i cisza z ich strony,,,
PS Dodam jeszcze, że konsultant założył Nam firmowy internet na ZAWIESZONĄ kilka lat temu działalność gospodarczą mojego partnera.