Bok się w końcu odezwał... po "dogłębnym" opisaniu problemu i czekaniu 7 dni na odpowiedź moje oczy ujrzały dziś następujący komunikat:
"Status zamknięcia: 26-11-2009 Data zamknięcia: 26-11-2009
Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej 19 listopada 2009 roku, dotyczące problemów ze ściąganiem plików. W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w wyniku prac modernizacyjnych mogły pojawić się pewne trudności związane z korzystaniem z usługi Play Online. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Zapewniamy, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby wspomniane usterki zostały jak najszybciej wyeliminowane.
Obecnie nie powinny się pojawiać żadne problemy. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pomocą strony internetowej
www.playmobile.pl, e-mailem na adres
[email protected], pod numerem telefonu 790 500 500, * 500 lub przez Punkt Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie
www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem,
CIACH młodsza specjalistka back office ds. obsługi klienta"
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
Nie no spoko, wybaczam wam w końcu płace wam tylko za coś z czego nie mogę korzystać tak jak bym chciał
Jak widać operator wystarczy, że powie że przeprasza i nie ma problemu
To ja im następnym razem zamiast płacić za tą kulawą usługę napisze "Szanowny operatorze PLAY, dziękuję za dopominanie się o zapłatę za waszą niespełniającą moich oczekiwań usługę. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że w wyniku braku pracy zarobkowej nie mam czym wam zapłacić.
Przepraszam za powstałe niedogodności Zapewniam, że dołożyłem wszelkich starań aby zdobyć te pieniądze dla was. Obecnie jednak jestem spłukany. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt pocztą polską gdyż wasza sieć komórkowa ma taki słaby zasięg że Ciężko się do kogokolwiek dodzwonić i co chwile przerywa połączenie. Zapraszam do Leszna i innych miejscowości gdzie klienci są niezadowoleni z waszej usługi a i im wkręcacie że wszystko jest dobrze. Znajdują się w nich osoby które już mają dosyć waszych głupkowatych argumentów usprawiedliwiających waszą wadliwą sieć. Po przez kontakt osobisty z klientami może będziecie skłonni okazać trochę więcej szacunku no i klient będzie miał się na kim wyżyć bezpośrednio. z poważaniem jeden z pośród tysięcy żywicieli waszej nędznej usługi.
[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2009-11-26, 12:42 ]
Panie kolego rozumiem Twoje rozżalenie, ale czy trzeba tak wyzywać innych? Tym razem dostajesz upomnienie. Następnym razem dostaniesz kolejny punkcik.