Pytanie odnośnie operatorów.

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
nomyt
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2008-04-19, 21:28
Lokalizacja: Elblag/Gdansk

Pytanie odnośnie operatorów.

Post autor: nomyt »

Witam serdecznie,

Trafiłem do was, gdyż posiadam niemały problem, a jestem totalnym laikiem spraw jaka mi właśnie spadła na ręce.


Mój problem prezentuje się następująco:
Wynajmuje mieszkanie i potrzebny mi internet na jakieś 3 miesiące. Robiłem mały rekonesans i nie pozostaje mi raczej nic innego jak bezprzewodowy internet ORANGE/PLUS/ERA.

Jedynym moim pocieszeniem jest to, że po 3 miesiącach będę miał możliwość przerzucenia tego internetu na komputer stacjonarny w domu rodziców, gdyż nauczyłem ich posługiwać się takimi zabawkami.

Ma do was znawców, bardzo wielką prośbę.

Wszystkie oferty wyglądają bardzo podobnie u każdego operatora, pytanie tylko którzy są najlepsi, którzy się najszybciej rozwijają i co wybrać...

Chciałbym aby,
- Internet był stabilny
- Tolerancyjnie szybki
- Służył do grania w gry mmorpg typu Tibia (wymagania młodego brata, rzekomo bardzo ważne)
- Generalnie był wart swojej ceny i męczenia się z dwuletnią umową


W grę wchodzą obydwa pakiety 60zł/110zł (w Erze 50/120 - za 0.5Giga i 5Giga ściągalności) ...zwyczajnie jak mam płacić to chciałbym płacić za sensowną sprawę

Sprecyzuje swoje położenie, gdyż wiem że to ma spore znaczenie:
Ja mieszkam w Gdańsku, a dokładnie we Wrzeszczu (dzielnica Gdańska) i myślę, że tu nie będzie problemów. (mieszkam w wieżowcu, czy to jakiś problem?)

Rodzice mieszkają w Elblągu, na ulicy Kościuszki jeżeli to pomoże lepiej oszacować odpowiedź.


Z góry przepraszam moderatorów jeżeli umieściłem temat w złym dziale, aczkolwiek wydaje mi się że powinno być ok.


Dzięki za odpowiedzi i czas poświęcony czytaniu mojego małego wypracowania,


Pozdrawiam,

Michał.
pidsud