Sierra Wireless 860 i iPLUS - problem z konfiguracją.

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
PainGiver
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2006-11-16, 01:46

Sierra Wireless 860 i iPLUS - problem z konfiguracją.

Post autor: PainGiver »

Witam wszystkich użytkowników forum!!!

Nie będę ukrywał, że sprowadził mnie tutaj pewien problem. Jestem kompletnie zielony w temacie GPRS/EDGE i ni czorta nie mogę sobie poradzić z konfiguracją karty Sierra Wireless 860 do współpracy z usługa iPlus. To znaczy jestem w stanie uzyskać połączenie z siecią Plusa, moge sobie wysyłać smsy i ... na tym koniec. Teoretycznie we właściwościach połączenia sieciowego widzę liczbę wysłanych i odebranych pakietów ale nic więcej się nie dzieje. Nie działa www ani nic innego. Czy ktoś może mi wyjaśnić co takiego jeszcze powinienem skonfigurować w windows xp, żeby uzyskać połączenie? Bardzo proszę o odpowiedź. Najlepiej krok po kroku - jak dla idioty. :-) Dzięki i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
bob
Guru bezprzewodowy
Posty: 7979
Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
Lokalizacja: Mała miejscowość

Re: Sierra Wireless 860 i iPLUS - problem z konfiguracją.

Post autor: bob »

Musisz pewnie APN ustawić ,wszystko masz tu:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=1118
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez bob, łącznie zmieniany 1 raz.
PainGiver
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2006-11-16, 01:46

Dzieki wielkie.

Post autor: PainGiver »

Dzięki wielkie. Udało się po długich a ciężkich. Teraz już się w ogóle nie będe rozstawał z lapem - pozostanę uzalezniony i tak jest dobrze. Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz za pomoc.
kast6
Użytkownik forum
Posty: 22
Rejestracja: 2007-03-22, 12:45

Re: Sierra Wireless 860 i iPLUS - problem z konfiguracją.

Post autor: kast6 »

Bardzo - ale to bardzo was wszystkich prosze o pomoc.