Internet we Francji

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
dominik936
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2007-06-11, 17:52

Internet we Francji

Post autor: dominik936 »

Witam Wszystkich!
Proszę z góry o wyjaśnianie mi wszystkiego "jak chłop krowie na miedzy" bo jestem zielony w tych tematach ;)

Chodzi mi o korzystanie z internetu we Francji. Biorę ze sobą laptopa i co dalej?
Wiem że w Polsce mogę kupić Iplus czy coś z Orange ale problem jest taki że za granicą płacę roaming, czyli jest to <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> nieopłacalne.
Koszty byłyby bardzo wysokie co mi się w żaden sposób nie kalkuluje.

Też niechcę podpisywać tam umowy z nikim bo mój wyjazd to najprawdopodobniej 4-5 miesięcy.

No więc moge pytanie w jaki sposób mogę korzystać tam z internetu??
Chodzi mi o stałe łącze najlepiej, co muszę zabrać z polski a co tam kupić na miejscu żeby to latało??

Proszę o jasne i przejżyste wytłumaczenie :)

z góry dziękuje!
pozdrawiam!
Awatar użytkownika
jakubd
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 842
Rejestracja: 2007-06-11, 22:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: Internet we Francji

Post autor: jakubd »

dominik936 pisze:Chodzi mi o korzystanie z internetu we Francji. Biorę ze sobą laptopa i co dalej?
Wiem że w Polsce mogę kupić Iplus czy coś z Orange ale problem jest taki że za granicą płacę roaming, czyli jest to >>w ogóle<< nieopłacalne.
Koszty byłyby bardzo wysokie co mi się w żaden sposób nie kalkuluje.
Też niechcę podpisywać tam umowy z nikim bo mój wyjazd to najprawdopodobniej 4-5 miesięcy.
We Francji jest znacznie gorzej i drożej w kwestii internetu mobilnego, niż u nas.