iPlus nocą

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
asiek120
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2006-11-05, 10:49
Lokalizacja: Polska

iPlus nocą

Post autor: asiek120 »

Z iplusa korzystam trzeci rok w różnych zakątkach kraju. W "dłuższe" dni wolne i wakacje przebywam w Wałbrzychu i zawsze jak tu jestem to w dzień mogę tylko pomarzyć żeby coś na necie zrobić.

Z moich odczuć wnioskuje, że jest sieć przeciążona bo gdy jestem w innej części miasta wszystko chodzi. Jak siedzę w domu to od godziny 9.00 do 22.00 o necie mogę tylko poczytać w broszurkach reklamowych ;)

Jeżeli uda mi się połączyć z internetem to nie dłużej niż przez 3 minuty mogę coś podziałać, potem następuje nicość. Po prostu nic się nie dzieje.

Co kilka dni dzwonie do BOK ale tam tylko przyjmują zgłoszenia i nic więcej nie robią (tak przynajmniej ja to widzę).

Od strony sprzętowej mam wszystko w należytym porządku. Na karcie Orange wszystko śmiga wzorowo.
Problem jest po stronie operatora bo to samo dzieje sie na simdacie.

Jak mogę zmusić operatora do poprawienia mojej sytuacji i być może kilku innych użytkowników iplusa w okolicy ?
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: iPlus nocą

Post autor: Sundance_kid »

Jak mogę zmusić operatora do poprawienia mojej sytuacji i być może kilku innych użytkowników iplusa w okolicy ?
Póki rozmowy głosowe maja priorytet nad przesyłaniem danych myslę, że dużo nie zrobisz. Poza tym to jest internet mobilny więc nie obliguje ich do zapewnienia dobrej jakości łącza w danej lokalizacji w jakiej akurat przebywasz.
Awatar użytkownika
asiek120
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2006-11-05, 10:49
Lokalizacja: Polska

Re: iPlus nocą

Post autor: asiek120 »

To wiem, ale mogli by powiedzieć, że tu jest przeciążenie i robimy co w naszej mocy żeby rozwiązać ten problem a nie zbywają odpowiedziami typu: z naszej strony wszystko jest ok to chyba antywirus coś blokuje radze postawić system na nowo.
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: iPlus nocą

Post autor: Sundance_kid »

asiek120 pisze:robimy co w naszej mocy żeby rozwiązać ten problem
Czyli stawiamy nowy nadajnik? A to co oni mówią mozna sobie między bajki włożyć. Wszyscy są winni tylko nie oni.
Ostatnio zmieniony 2008-07-02, 23:03 przez Sundance_kid, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: iPlus nocą

Post autor: Jaco »

asiek120 pisze:Jak mogę zmusić operatora do poprawienia mojej sytuacji i być może kilku innych użytkowników iplusa w okolicy ?
Pisać reklamacje za reklamacją :dobani:
Awatar użytkownika
asiek120
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 177
Rejestracja: 2006-11-05, 10:49
Lokalizacja: Polska

Re: iPlus nocą

Post autor: asiek120 »

Jaco pisze:Pisać reklamacje za reklamacją
pisać czy zgłaszać na 601 101 101
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: iPlus nocą

Post autor: Jaco »

Ja zawsze piszę mailowo.
Awatar użytkownika
DJMETRIX
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 311
Rejestracja: 2007-11-04, 18:20
Lokalizacja: KŁODAWA

Re: iPlus nocą

Post autor: DJMETRIX »

asiek120 a jaki masz poziom zasięgu ?.Byłem w podobnej sytuacji, na początku też tak myślałem że to obciążony nadajnik.Jednak postanowiłem zakupić antenke i problem rozwiązany.

P.S nawet jak masz 4 na 5 kresek poziomu antena pomaga!!
Sony Vaio VPCF11ME - Alcatel One Touch Link Y858 Orange LTE
ODPOWIEDZ