Witam
Mam problem z zasięgiem w Orange, mieszkam około 30 km od Łodzi. Zasięg jest tak kiepski, że aby przejrzeć kilka stron w Internecie marnuję około godziny, ręce opadają.
Często przebywam w Łodzi i tam zasięg jest w miarę poprawny, można posurfować, ale bez wodotrysków. Często też przemieszczam się po Polsce i z tym zasięgiem jest bardzo róznie.
Kupiłem aktywację business everywhere, gdyż potrzebuję mobilny Internet, sama nazwa usługi Orange wskazuje, że Internet jest wszędzie . Jednakże tak nie jest.
Zastanawiam się nad reklamacja usługi, czy ewentualnie nawet rozwiązaniem umowy z operatorem (nie wiem czy się uda), płacę miesiąc w miesiąc pieniądze, a z Internetu praktycznienie korzystam, gdyż go w zasadzie nie ma – kiepski zasięg, częste zerwania.
Rozmawiałem z BOKiem Orange i miła pani, powiedziała, że tam gdzie mieszkam, faktycznie jest słaby sygnał i może być problem z normalnym serfowaniem i wskazała, że powinienem sprawdzić zasięg zanim podpisałem umowę. Odpowiedziałem jej, że kupiłem mobilny Internet, czyli usługę niezależną od miejsca gdzie się znajduję, nie powinno mnie interesować, czy w mojej wsi jest zasięg czy nie bo ja poruszam się po Polsce i potrzebuję Internet w kilku miastach w ciągu miesiąca. Pani stwierdziła, abym napisał reklamację, jednakże będzie problem z pozytywnym rozpatrzeniem.
Mam do was pytanie, czy mieliscie takie przypadki, reklamowaliście takie sytuacje?
Czy mogę rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji finansowych dla mnie?
Ewentualnie pozostaje mi cesja tej umowy, na osobę, która mieszka w Łodzi i będzie zadowolona z zasięgu.
Jak możecie to podpowiedzcie mi rozwiązania.
Pozdrawiam
refio
reklamacja w Orange
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 2008-06-24, 08:32
- Lokalizacja: Łódź
- DJMETRIX
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 311
- Rejestracja: 2007-11-04, 18:20
- Lokalizacja: KŁODAWA
Re: reklamacja w Orange
Polecam Ci antene zewnętrzną.Ja też tak miałem, chciałem rozwiązać umowe ale w orange powiedzieli mi "wypchaj się".Wszystko jasnerefio pisze:Mam problem z zasięgiem w Orange, mieszkam około 30 km od Łodzi.

Kup najlepiej antene o promieniowaniu 360 stopni.Idealnie nadaje sie do podróży samochodem.
np. http://www.allegro.pl/item401599993_ant ... _24h_.html
Sony Vaio VPCF11ME - Alcatel One Touch Link Y858 Orange LTE
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: reklamacja w Orange
To do operatora należy sprawdzenie czy ma możliwości techniczne świadczenia usługi.refio pisze:pani, powiedziała, że tam gdzie mieszkam, faktycznie jest słaby sygnał i może być problem z normalnym serfowaniem i wskazała, że powinienem sprawdzić zasięg zanim podpisałem umowę.
Musisz bardzo dobrze przestudiować regulamin orange i przepisy telekomunikacyjne. Wtedy może coś się udać.refio pisze:Czy mogę rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji finansowych dla mnie?
Możesz też się skontaktować z UKE i poprosić o poradę.

Chyba będzie najmniej komplikacji.refio pisze:Ewentualnie pozostaje mi cesja tej umowy, na osobę, która mieszka w Łodzi i będzie zadowolona z zasięgu.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2007-08-09, 15:35
Re: reklamacja w Orange
Ja próbowałem reklamować Orange Free.
Dwa razy przez internet pisałem skargi na które dostałem wymijające zdawkowe odpowiedzi w rodzaju "pewnie słaby sygnał" itp.Następnie dałem się do przedstawiciela Orange w Łodzi 9Gdzie mieszkam i używam internetu)gdzie bardzo miła pani spytała się czy robiłem już coś w tej sprawie,poinformowałem ją że pisałem już do BOK ale okazało się że oni nawet tego nie zarejestrowali.Następnie dalej bardzo miła pani poinformowała mnie że mogę złożyć reklamację pisemnie i ORANGE ma obowiązek odpowiedzieć mi na takie pismo w ciągu miesiąca.Minęło od tej pory z 7 miesięcy i ani odpowiedzi ani polepszenia jakości usługi.
Przepraszam że tak na koniec ale ORANGE TO NAJWIĘKSZY SYF.Całkowita zlewka na klienta.Byle podpisać umowę.Dodam że nawet zostałem oszukany przy rachunkach miało być pierwsze trzy miesiące za pół ceny ale jakoś rachunki tego nie wykazały.
NIGDY WIĘCEJ ORANGE!!!!!!
Dwa razy przez internet pisałem skargi na które dostałem wymijające zdawkowe odpowiedzi w rodzaju "pewnie słaby sygnał" itp.Następnie dałem się do przedstawiciela Orange w Łodzi 9Gdzie mieszkam i używam internetu)gdzie bardzo miła pani spytała się czy robiłem już coś w tej sprawie,poinformowałem ją że pisałem już do BOK ale okazało się że oni nawet tego nie zarejestrowali.Następnie dalej bardzo miła pani poinformowała mnie że mogę złożyć reklamację pisemnie i ORANGE ma obowiązek odpowiedzieć mi na takie pismo w ciągu miesiąca.Minęło od tej pory z 7 miesięcy i ani odpowiedzi ani polepszenia jakości usługi.
Przepraszam że tak na koniec ale ORANGE TO NAJWIĘKSZY SYF.Całkowita zlewka na klienta.Byle podpisać umowę.Dodam że nawet zostałem oszukany przy rachunkach miało być pierwsze trzy miesiące za pół ceny ale jakoś rachunki tego nie wykazały.
NIGDY WIĘCEJ ORANGE!!!!!!
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10352
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: reklamacja w Orange
Ups z tego co wiem to jesli w ciagu chyba 14 (byc moze 28) dni nie otrzyma sie odpowiedzi na reklamacje to jest ona uznana!!! Wiec juz dawno temu mogles powiedziec orange zegnaj bez zaplaty kary umownej. No zalezy jeszcze czego rządales w reklamacji.fiksiu pisze:.Minęło od tej pory z 7 miesięcy
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!