System transakcyjny

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kidler.pl
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2008-04-22, 19:32
Lokalizacja: Mys?owice

System transakcyjny

Post autor: kidler.pl »

Witam,

W pracy od czasu do czasu chciałbym móc śledzić notowania za pomocą systemu transakcyjnego, który jest osobną aplikacją. W pracy posiadam internet, jednak gdy uruchamiam program otrzymuje informacje "Brak połączenia". Wydaje mi się, że coś zostało przyblokowane przez administratorów i dlatego postanowiłem połączyć się za pomocą Blueconnect'a. Wydawało mi się, że dysponując nowym połączeniem, system transakycjny powinnien działać, jednak tak nie jest. W dalszym ciągu pojawia się informacja: "Brak połączenia". Czy można coś z tym zrobić, aby system działał ?

Z pozdrowieniami,
Przemek.
Engelbert
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 622
Rejestracja: 2007-10-04, 14:07
Lokalizacja: 127.0.0.1

Re: System transakcyjny

Post autor: Engelbert »

A jaka to dokładnie aplikacja? Może dostawca usługi potrzebuje do weryfikacji użytkownika publicznego IP? Dosyć często w temu podobnych aplikacjach się tak zdarza. Najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z dostawcą aplikacji i pytanie o wymagania.
kidler.pl
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2008-04-22, 19:32
Lokalizacja: Mys?owice

Re: System transakcyjny

Post autor: kidler.pl »

Program nazywa się X-Trader. Dowiedziałem się, że internet w pracy ma poblokowane porty i nie wszystkie systemy transakcyjne tutaj działają. Jednak jeżeli ja tworze nowe połączenie przez telefon komórkowy czy to oznacza, że te nowe połączenie również ma poblokowane porty i nie ma możliwości aby ten system transakcyjny chodził nawet na własnym połączeniu ?

Pozdrawiam i proszę o opinie na ten temat.
Engelbert
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 622
Rejestracja: 2007-10-04, 14:07
Lokalizacja: 127.0.0.1

Re: System transakcyjny

Post autor: Engelbert »

Najprawdopodobniej potrzebujesz prywatnego IP, który obsłuży ruch od i do subskrybenta. W standardzie w Blueconnect IP jest prywatne, za NATem. Nie wiem, czy można od operatora otrzymać IP publiczne.
kidler.pl
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2008-04-22, 19:32
Lokalizacja: Mys?owice

Re: System transakcyjny

Post autor: kidler.pl »

Gdy w domu łączę się na komputerze stacjonarnym za pomocą Blueconnecta wszystko działa bez zastrzeżeń, zarówno IE oraz system transakcyjny. W pracy gdy się łączę to IE działa prawidłowo, jednak system transakcyjny nie chce działać. Stąd właśnie moje wątpliwości czy przypadkiem coś nie zostało przyblokowane przez administratorów? Coś co mógłbym szybko "naprawić" ? :)

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: System transakcyjny

Post autor: krystianb »

Coś mi sie wydaje że firewal blokuje aplikacji dostep do netu porty tez moze blokowac.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
kidler.pl
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2008-04-22, 19:32
Lokalizacja: Mys?owice

Re: System transakcyjny

Post autor: kidler.pl »

Kontaktowałem się z domem maklerskim i otrzymałem następującą informację:
"Zazwyczaj przyczyną jest zablokowany port 443, lub funkcjonowanie systemu antywirusowego, który blokuje naszą platformę. Ewentualnie można spróbować także zmniejszyć poziom zabezpieczenia systemu Windows w panelu sterowania."
W jaki sposób mogę dokonać zmian wg wskazówek w systemie, aby platforma zaczęła działać?
Z pozdrowieniami,
Przemek.
ODPOWIEDZ