Kiepska sprawa (rachunek)

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Kolebka
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2006-02-15, 14:31
Lokalizacja: Rybnik

Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: Kolebka »

Jestem szczęśliwym (do tej pory) posiadaczem Iplus'a modem SE gc89, zaskoczył mnie ostatni rachunek bo na kwote az 400zł !! widnialy na nim cale 2dni w ktorych zrobilem 8 połączen z internetem ale przez numer 202122, caly czas łącze sie w ten sam sposob, nikt inny nie ma dostepu do mojego kompa.... nic nie zmienialem nie konfigurowalem oprocz zmiany na staly publiczny ip, to tylko zmienilem apn na pro.plusgsm, w połączeniu też nie zmienialem numeru telefonu, dodam jeszcze ze mam antywirusa (zaktualizowanego) i firewalla ........co jest grane?? mam <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> jakies szanse na reklamacje??
Prawda nigdy nie wygrywa,wymieraj? tylko jej przeciwnicy.
Awatar użytkownika
sardo nunspa
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 657
Rejestracja: 2006-01-18, 00:41
Lokalizacja: Beskid Mały ale jary

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: sardo nunspa »

Zdecydowanie reklamacja :!: Ja też na początku obawiałem się dialerów, wiec napisałem maila do iBOKu plusa. Odpisali, że wszystkie połącznia tzw. wysokopłatne są zablokowane. Posłuż się wyszukiwarką, jest w którymś moim poście w topiku o dialerach. Wzory reklamacji też znajdziesz wyszukiwarką.
Latka lecą...
Awatar użytkownika
klisza
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 199
Rejestracja: 2005-12-18, 21:28
Lokalizacja: Legnica

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: klisza »

202122 to jest numer dostępowy dial-up w TP. Może masz jakiś programik związany z TP np. Konektor TP albo coś w tym stylu? A może korzystasz też z dial-up`a w TP?
- iPlus - Motorola v235 Rz?dzi - Firefox -
Kolebka
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2006-02-15, 14:31
Lokalizacja: Rybnik

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: Kolebka »

nie mam nic co moglo by byc zwiazane z połączeniem modemowym, wbudowanego nawet nie instalowalem, nie mowiac juz o konektorze TP, w jakis sposob sie wycfanili a na 601101101 koles mowi mi ze to moja wina i kropka i wmawia mi ze cos zmienialem jak nic nie zmienialem :!:
Prawda nigdy nie wygrywa,wymieraj? tylko jej przeciwnicy.
Awatar użytkownika
Tomekłódź
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 364
Rejestracja: 2005-10-19, 19:28
Lokalizacja: Łódź

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: Tomekłódź »

Mam pytanie łączysz się przez Wireless Manager?
Kolebka
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2006-02-15, 14:31
Lokalizacja: Rybnik

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: Kolebka »

przez iplusa, a jest to jakas roznica?? na poczatku mialem WM, ale co to za roznica czy ladcze sie przez połączenie sieciowe czy iplusa, mam firewalla ktory przepuszcza tylko ten konkretny numer, a zeby wybrac inny musial bym byc tego swiadom :(

moze sie powolac na umowe w ktorej pisze ze mam dostep do internetu poprzez apn pro.plusgsm, nic nie pisze o numerze z ktorym sie mam łączyć, a jak to jest numer do internetu i ze mialem edge itd to chyba moge sie na to powołać ??
Prawda nigdy nie wygrywa,wymieraj? tylko jej przeciwnicy.
Awatar użytkownika
Tomekłódź
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 364
Rejestracja: 2005-10-19, 19:28
Lokalizacja: Łódź

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: Tomekłódź »

No to raczej bardzo dziwne jest, powołaj się na to że zrobili nie dostatecznie zabezpieczone oprogramowanie. A jakiego masz firewalla.
Kolebka
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2006-02-15, 14:31
Lokalizacja: Rybnik

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: Kolebka »

firewall: bitdefender security 9
Prawda nigdy nie wygrywa,wymieraj? tylko jej przeciwnicy.
Awatar użytkownika
Enzo
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 341
Rejestracja: 2006-02-06, 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: Enzo »

Może masz jakiś program, który pobiera aktualizacje przez tan numer? Czy z komputra korzystasz tylko Ty i możesz być pewien że przez przypadek, pomyłkę nie został wybrany ten numer? Może zadziałała jkaś wtyczka, coś jak ta w GG.
iPlus+E61i=FUN
Awatar użytkownika
kemott1
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 451
Rejestracja: 2006-01-07, 18:39

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: kemott1 »

Zainstaluj sobie „KonektorTP” ,by wiedzieć, z jakim numerem się łączysz.
Kolebka
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2006-02-15, 14:31
Lokalizacja: Rybnik

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: Kolebka »

Wlasnie tu mam duze watpliwosci bo bitdefender mi pilnuje zeby nic sie nie łączylo, dostep ma tylko opera mozilla gg emul i program poczty, wszystkie aktualizacje typu windows update wyłączone, co jakis czas tylko sam robie, do tego bitdefender ma zezwolenie własnie tylko na łączenie sie przez iplusa z numerem *99***1# ja juz nie wiem co mam o tym wszystkim myslec, polaczenie przez komorke traktuje bardzo powaznie i wkurza mnie to ze sa takie waly, bo moja karta sim wczesniej tez byla wadliwa, i mi policzyli za wymiane wadliwej, byla reklamacja i w pismie jakie dostalem przyznali mi racje ale z wielka łachą, aż sie boje myśleć co bedzie teraz......


Jeszcze mam takie pytanie mogl by wyniknac jakis błąd po ich stronie przeciez to tylko byly dwa dni, na dialerze to bym leciał aż bym sie nie zorientował a ten przypadek mi sie wydaje strasznie dziwny :(
Prawda nigdy nie wygrywa,wymieraj? tylko jej przeciwnicy.
Szadzik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1227
Rejestracja: 2005-11-24, 23:29
Lokalizacja: Flatland

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: Szadzik »

Może spróbuj ustalić, czy na pewno w tych godzinach się łączyłeś, czy nie byłeś akurat w pracy, albo coś w tym stylu i tylko ich system się "pomylił".
Back to the Future ;)
Awatar użytkownika
sardo nunspa
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 657
Rejestracja: 2006-01-18, 00:41
Lokalizacja: Beskid Mały ale jary

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: sardo nunspa »

Kolebka pisze: bo moja karta sim wczesniej tez byla wadliwa, i mi policzyli za wymiane wadliwej, byla reklamacja i w pismie jakie dostalem przyznali mi racje ale z wielka łachą, aż sie boje myśleć co bedzie teraz......
Co :?: Przecież mają wymienić bezpłatnie jak dali wadliwą i jeszcze przeprosić (jeżeli są kulturne :wink: )
Latka lecą...
mario006
Użytkownik forum
Posty: 45
Rejestracja: 2006-04-28, 14:31
Lokalizacja: Koszalin

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: mario006 »

Nie jestem specem(wiec jak jest inaczej niech mnie ktoś poprawi), ale mi się wydaje, że połączenie z numerem 202122 w ogóle nie może być zrealizowane z sieci gsm. Sieć gsm nie dopuści do połączenia z tym numerem, nie mówiąc o tym, że sam serwer tp powinien odrzucić połączenie w takim przypadku. Wydaje mi się, że cała wina leży po stronie operatora.
bbart
Stały użytkownik forum
Posty: 83
Rejestracja: 2005-12-25, 01:04
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: bbart »

Właśnie sprawdzałem iPlusa włożonego do komórki i połączenie z numerem 202122 jest realizowane. Słychać charakterystyczne dźwięki łączącego się modemu.

Połączenie z numerem 202122 w Orange po minucie jest rozłączane.
Ostatnio zmieniony 2006-05-25, 15:41 przez bbart, łącznie zmieniany 1 raz.
Acer Aspire 3003WLMI: Sempron 3000+ (1800 MHz), 1024 MB RAM, 80 GB HDD, matryca 15,4', iPlus na Samsung SGH-X700 (EDGE klasy 10)
Awatar użytkownika
raptou
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 267
Rejestracja: 2006-04-03, 22:12
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: raptou »

Jeżeli połaczenie 020 nie jest zablokowane to duży błąd operatora, że wzorem innych tego nie zablokował.

ObrazekPodejżewamObrazek, że miałeś wcześniej internet przez TPSA, zanim kupiłeś iPlusa i zostało ci po tamtym łączu skonfigurowane połączenie, zapewne ustawione jako domyślne.

Tylko od dobrej woli Plusa zależy, czy uznają ci teraz reklamację. Szczerze wątpię. To sknerusy i żadnego grosza nie przepuszczą :lol:

Wg mnie wszystko jest ok a duży rachunek to efekt nieuwagi. Jeśli była w połączeniu dialup ustawiona opcja "połącz automatycznie" oraz wyłączona "monituj o hasło lub nr telefonu" to masz pecha. Ja bym takiej reklamacji nie uznał, bo niby z jakiej racji ?

Przyjmij wyrazy współczucia z powodu rachunku.

Oczywiście tylko się domyślam jak mogło być i mogę się mylić, ale to bardzo często popełniany bląd - to już znam z autopsji. Podczas instalacji nowej usługi ludzie nie kasują starych dialupów. Chwila nie uwagi, połączenie TPSA domyślne i wszystkiego najlepszego. Dziwi jednak fakt nie blokowania tego u operatora. Zresztą czemu zaraz dziwi ? W końcu na każdym połączeniu operator zarabia, obojętne z jakim numerem.
Awatar użytkownika
seboo
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 247
Rejestracja: 2006-03-19, 14:41
Lokalizacja: prawie Wawa

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: seboo »

a moze byly wlaczone jakies uslugi RAS czy callback - trudno powiedziec - czasem jakis program w tle chce sie polaczyc wybierajac opcje automatyczna - moze rzeczywiscie skorzystal z profilu dial-up poprzedniego - ktory mial zaznaczona opcje lacz automatycznie - byc moze to polaczenie bylo bramka dla kolejnego natowanego polaczenia - internet connection sharing - i wtedy uzytkownik z wewnatrz mogl je automatycznie wolac
Awatar użytkownika
tracer.on
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 188
Rejestracja: 2005-11-15, 10:47
Lokalizacja: Mazury

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: tracer.on »

Nie będę zakładał nowego tematu podepnę się tu.

Też padła mi karta SIM i po złożeniu reklamacji jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Karta wieczorem działała do końca, a rano po włączeniu kompa już modem nie wykrywał karty.

Czy ktoś miał podobną sytuację? czy uznali za to reklamację.

Dodam że już reklamowałem u nich APN. Zamawiałem Publiczne APN z innego numeru niż iPlus to włączyli mi APN na dwa numery, dodam że dodali mi APN do numeru na którym nie miałem uruchomionego GPRSu. Napisałem Reklamację w odpowiedzi napisali że zamawiałem na 2 numery APN. To im napisałem że na tej karcie nie mam uruchomionego GPRSu i zamawianie publicznego APN mija się z celem, bo z tej karty nie mogę się łączyć z netem. Po drugiej reklamacji uwzględnili ją i korekta o 6,10pln.
Ostatnio zmieniony 2006-05-25, 21:25 przez tracer.on, łącznie zmieniany 1 raz.
--
mario006
Użytkownik forum
Posty: 45
Rejestracja: 2006-04-28, 14:31
Lokalizacja: Koszalin

Re: Kiepska sprawa (rachunek)

Post autor: mario006 »

bbart pisze:[...]połączenie z numerem 202122 jest realizowane. Słychać charakterystyczne dźwięki łączącego się modemu.
No to ładnie. W moim przypadku(orange) chwile słyszałem sygnał, a za chwile połączenie było przerywane. A tak w ogóle czy komunikacja w takim przypadku(telefon/modem gsm – centralka telefoniczna stacjonarna) będzie poprawna? W każdym bądź razie zmiana prędkości powinna być odczuwalna, ile jest przy zwykłym połączeniu? Jak ja korzystałem z połączeń numerowych jak GPRS był drogi :D to maksymalnie było 10 kb/s przy zwykłym CSD – analogowe - ISDN komórka obsługiwała ale nadajniki już nie obsługiwały tego systemu :D , szybszego systemu ISDN numer 0202122 nie przyjmie, nie mówiąc o sieci operatora gsm, która raczej rzadko kiedy jest dostosowana do tego systemu - by korzystać z większych prędkości.
ODPOWIEDZ