Play online problem...

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
pirlo
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-02-23, 18:30
Lokalizacja: Śrem

Play online problem...

Post autor: pirlo »

Zakupiłem play online 60gb na allegro. Po włożeniu karty sim do modemu nie ma zasięgu mimo iż z innej karty sim(tez play online) jest zasięg i cały czas z tego internetu korzystam. Co może być tego powodem. Prosze o pomoc

[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-02-23, 20:28 ]
Poprawa pisowni.
Ostatnio zmieniony 2009-02-23, 20:28 przez pirlo, łącznie zmieniany 1 raz.
adamos22
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 474
Rejestracja: 2009-02-18, 11:23
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Play online problem...

Post autor: adamos22 »

Może uszkodzona karta - sprawdź w jakimś telefonie 3G, albo zanieś do salonu sprzedaży Play'a, niech przetestują i poradzą.
pirlo
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2009-02-23, 18:30
Lokalizacja: Śrem

Re: Play online problem...

Post autor: pirlo »

Tak tylko że tą kartę trzeba zaaktywować do 28 lutego.
Do telefonu wkładam tą karte i nie pokazuje zasięgu a jak robie reczne wyszukiwanie sieci to wykrywa play3g.
Ogólnie tą karte sim trzeba w jakikolwiek sposob aktywować?

[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-02-23, 20:30 ]
Kolego pirlo, na forum piszemy zdania z dużej litery.
Ostatnio zmieniony 2009-02-23, 20:29 przez pirlo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: WL

Re: Play online problem...

Post autor: Blido »

ogólnie tą karte sim trzeba w jakikolwiek sposob aktywować?
Standardowo karta aktywuje się automatycznie po wykonaniu pierwszej transmisji danych. Jeśli się tak nie stało, zadzwoń do BOK-u (nr. *500 lub 790500500) podaj numer tej karty i Ci ją aktywują.
ODPOWIEDZ