
Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Moderator: Moderatorzy
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
onimusza666 pojawiły się na forum sygnały, że Orange coś system naliczania nawala. Więc nie ma się czym przejmować 

Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Wiem o tym
nawet jak brałem CDMA to wspominałem o tym w salonie,i oni to potwierdzili-ale mnie martwi to jak będzie ''wspólna''faktura to jak ja to opłacę,nie chcę mieć żadnych długów czy nie przyjemności ,zawsze opłacam przed terminem,nie mam żadnych długów-to nie mój charakter ,raczej zostałem dobrze wychowany. 


-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
onimusza666, nie będziesz miał długów. Nie musisz płacić za fakturę jeśli jest na niej błąd. Dopiero za fakturę prawidłową musisz zapłacić. Po 2 nie wpiszą Cię na żadną listę. To tego dłuuuuga droga. 

- czarny
- Stały użytkownik forum
- Posty: 106
- Rejestracja: 2006-03-16, 20:34
- Lokalizacja: z prowincji
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Kolega ma racje,onimusza666 niczym sie nie przejmuj.
Wczoraj opisałem moją sytuacje.
Spie spokojnie i czekam na prawidłowy rachunek.
[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-03-12, 21:32 ]
Poprawa pisowni.

Spie spokojnie i czekam na prawidłowy rachunek.

[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2009-03-12, 21:32 ]
Poprawa pisowni.
Ostatnio zmieniony 2009-03-12, 21:32 przez czarny, łącznie zmieniany 1 raz.
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Jedno mnie zastanawia - co z tymi którzy opłacają rachunki przez polecenie zapłaty? Ja tak załatwiam moje rachunki za Blueconnect. A szczególnie interesuje mnie ta kwestia, bo niedługo już mogę być userem OFP. Skubną mi tą niesłusznie naliczoną sumę z konta? Będę musiał się domagać zwrotu?ja.michal pisze:Nie musisz płacić za fakturę jeśli jest na niej błąd. Dopiero za fakturę prawidłową musisz zapłacić.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Pisemko do operatora z reklamacją. Jak uznają to piszesz czy mają to na poczet przyszłego rachunku zaliczyć czy zwrócić na podane konto bankowe.Blido pisze:A szczególnie interesuje mnie ta kwestia, bo niedługo już mogę być userem OFP. Skubną mi tą niesłusznie naliczoną sumę z konta? Będę musiał się domagać zwrotu?
[ Dodano: 2009-03-12, 21:59 ]
Ja dlatego nie lubię polecenia zapłaty.
![:]](./images/smilies/splash.gif)
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Ja lubię, pożyteczna sprawa, ale nie miałem jeszcze żadnej wpadki z tego tytułuja.michal pisze:Ja dlatego nie lubię polecenia zapłaty.

-
- Użytkownik forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 2009-01-07, 10:31
- Lokalizacja: KRK
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Właśnie wyciągnąłem list ze skrzynki po powrocie z urlopu - druga faktura z Orange za usługę OFP. 129 zł. Niezły bajzel tam muszą mieć. A dostęp do Orange Online dalej mam zablokowany. "Orange On-line nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego."
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
W sumie dobrze wiedzieć. Będę pamiętał żeby nie aktywować od razu polecenia zapłaty kiedy wykupię OFP. Pierwsze 2-3 miesiące bedę płacił przelewem, póki się wszystko nie ustatkujeguma pisze:Niezły bajzel tam muszą mieć.
![:]](./images/smilies/splash.gif)
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-03-16, 10:07
- Lokalizacja: Gubin
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Witam.
Jestem nowym użytkownikiem usługi Orange Freedom PRO i niestety jestem zawiedziony. Nie samą usługą, ale regulaminem.
Umowę podpisałem 13-03-09 i do tej pory nie jest aktywna. Dzisiaj rano monitowałem w BOK i uzyskałem odpowiedź, że aktywacja jest do siedmiu dni. Nic bym nie miał przeciwko, ale wziąłem usługę na firmę i na próbę, a poinformowano mnie, że 30 dni liczy się od momentu wystawienia faktury, a nie aktywacji. Totalny brak poszanowania klienta. Zapłacił - niech czeka i nie marudzi. Szkoda słów. Zobaczymy jak długo potrwa aktywacja i jestem ciekaw jak działa. Dowiedziałem się od Pań w salonie, że na naszym terenie, to trzecia umowa, więc BTS nie jest obciążony.
Jestem nowym użytkownikiem usługi Orange Freedom PRO i niestety jestem zawiedziony. Nie samą usługą, ale regulaminem.
Umowę podpisałem 13-03-09 i do tej pory nie jest aktywna. Dzisiaj rano monitowałem w BOK i uzyskałem odpowiedź, że aktywacja jest do siedmiu dni. Nic bym nie miał przeciwko, ale wziąłem usługę na firmę i na próbę, a poinformowano mnie, że 30 dni liczy się od momentu wystawienia faktury, a nie aktywacji. Totalny brak poszanowania klienta. Zapłacił - niech czeka i nie marudzi. Szkoda słów. Zobaczymy jak długo potrwa aktywacja i jestem ciekaw jak działa. Dowiedziałem się od Pań w salonie, że na naszym terenie, to trzecia umowa, więc BTS nie jest obciążony.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2009-02-26, 16:22
- Lokalizacja: okolice Torunia
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Trochę jestem zdziwiony takim długim czasem oczekiwania na aktywacje. U mnie i jak czytam u większości, usługa była aktywowana w ten sam dzień.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-03-16, 10:07
- Lokalizacja: Gubin
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Też jestem zaskoczony tak długim oczekiwaniem na aktywację. Przed podpisaniem umowy przejrzałem forum i z wypowiedzi innych użytkowników wynikało, że aktywacja jest bardzo szybka, a tu 3 dni i nic.
Zadzwoniłem do BOK i uzyskałem dość zaskakującą odpowiedź:
"Jeżeli coś mi nie odpowiada, to mogę reklamować usługę, ale po 7 dniach, jak minie termin przeznaczony na aktywację."
Teraz pozostaje jedynie czekać, bo nic nie wskóram. To jest odpowiednie podejście do klienta
. Niech żyje "TeleKomuna"!!!
Zadzwoniłem do BOK i uzyskałem dość zaskakującą odpowiedź:
"Jeżeli coś mi nie odpowiada, to mogę reklamować usługę, ale po 7 dniach, jak minie termin przeznaczony na aktywację."
Teraz pozostaje jedynie czekać, bo nic nie wskóram. To jest odpowiednie podejście do klienta

- czarny
- Stały użytkownik forum
- Posty: 106
- Rejestracja: 2006-03-16, 20:34
- Lokalizacja: z prowincji
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
W moim przypadku czas aktywacji to czas podpisania umowy ok 15 min. 

-
- Użytkownik forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 2009-02-13, 17:06
- Lokalizacja: Twarogi
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
A mi babka w salonie dała "inną kartę ruim"
Nie wiem dlaczego inną... Ale musiałem 2 razy jeździć do salonu (jakieś 30 km) tylko po to by wejść i wziąć nową kopertę... Ach ten Orange. Mają bałagan i tyle, jeszcze konsultanci nie są dobrze przeszkoleni bo jak miałem problem z zainstalowaniem axesstela to musiałem sobie radzić sam. Nik nie umiał mi pomóc. A trzeba było tylko przestawić WYBÓR SYSTEMU na tylko 1xEvDO bo nie miałem w ogóle zasięgu.

-
- Użytkownik forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-05-08, 10:45
- Lokalizacja: okolice Opola
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Mam to samo, wczoraj dostałem kopertę z niespodziankąguma pisze:druga faktura z Orange za usługę OFP. 129 zł. Niezły bajzel tam muszą mieć.

Dzisiaj chyba podjadę do salonu gdzie brałem modem (30 km), bo telefonicznie to pewno majątek zapłacę za złożenie reklamacji (mam telefon w sieci era).
Jestem ciekawy czy każą mi zapłacić za fakturę i czekać na pozytywne rozpatrzenie reklamacji, czy od razu dają "rabat".
Przy okazji, pierwszy rachunek był na 48.80 a w cenniku jest 49, czy to OK, czy też coś im się już pokręciło?
edytowane 17 marca godz. 15.00
Byłem dzisiaj w salonie Orange i napisali za mnie reklamację, którą miałem podpisać i poradzili, by wpłacić tylko 49,20 zł (49 abonament, 20gr zaległe). Te 48,80 to firmy mają płacić a prywatni 49 zł.
Ostatnio zmieniony 2009-03-17, 14:56 przez ss79, łącznie zmieniany 1 raz.
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Pewnie po prostu w cenniku zaokrąglają cenę brutto. 48,80 to dokładnie 40zł + VAT.ss79 pisze:pierwszy rachunek był na 48.80 a w cenniku jest 49
-
- Użytkownik forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 2009-01-07, 10:31
- Lokalizacja: KRK
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Zadzwoniłem do BOKu - powiedzieli, żeby nie płacić tej faktury. Ma być wystawiona i przesłana nowa. Gość zdawał się doskonale znać temat bo nawet nie dał mi dokończyć mojego wywodu 

Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Dziś miałem to samo-u mnie rachunek 129zł.-zrobili korektę,mogłem czekać,lub zapłacić tylko te 49zł. ale zapłaciłem całość-przy następnej fakturze mają mi to wyrównać. 

-
- Użytkownik forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2009-02-26, 16:22
- Lokalizacja: okolice Torunia
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
A swoją drogą to niezły burdel muszą mieć w tym Orange....
Jak już wspomniałem, tydzień temu też dostałem taką fakturę na kwotę 129 zł. Rozumiem że jest to wina systemu, ale jeżeli tydzień czy jak czytam miesiąc temu poprzychodziły takie faktury i cały czas są dostarczane to naprawdę nie może nikt zrobić z tym porządek??? Zwłaszcza że opłata za abonament jest zawsze taka sama czyli 49 zł, niezależnie na ile podpisze się umowę. Wiadomo, teraz wiem że trzeba czekać na korektę, ale każdy kto na początku dostał taką fakturę musiał do nich dzwonić lub udać się do salonu, a w sumie w ich interesie powinno być szybkie poinformowanie klientów o pomyłce.
Ale nie ma już co narzekać, najważniejsze że na razie nie ma problemów z netem i mam nadzieje, że w najbliższym czasie nie będzie.....

Ale nie ma już co narzekać, najważniejsze że na razie nie ma problemów z netem i mam nadzieje, że w najbliższym czasie nie będzie.....
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
W najbliższym czasie pewnie będą limityslawek-80 pisze:najważniejsze że na razie nie ma problemów z netem i mam nadzieje, że w najbliższym czasie nie będzie.....
![:]](./images/smilies/splash.gif)
- czarny
- Stały użytkownik forum
- Posty: 106
- Rejestracja: 2006-03-16, 20:34
- Lokalizacja: z prowincji
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
"Nie wywołuj wilka z lasu"Blido pisze:W najbliższym czasie pewnie będą limity

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 2006-03-28, 21:31
- Lokalizacja: okolice Konina
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Dokładnie bo po co wnosić im w uszy o tych limitach, wręcz domagacie się tych limitów,lepiej piszmy o problemach technicznych niech coś poprawią w usłudze.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-03-16, 10:07
- Lokalizacja: Gubin
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Możecie się domagać. Tam są głusi na wszystko. Ja od 7 dni domagam się aktywacji usługi i nic. Ostatnia odpowiedź to: "Na aktywację mamy 7 dni roboczych. W sprawie reklamacji proszę dzwonić 23-go marca, bo wtedy minie regulaminowy termin aktywacji".
Umowa podpisana 13-tego. Codziennie sprawdzam czy już mogę korzystać z dobrodziejstw Orange i nic. Szkoda słów i nerwów. W poniedziałek odnoszę to badziewie.
Bardzo prawidłowe podejście do klienta:
- kasa z góry
- pomoc techniczna - żadna
- a jak klient ma pretensje, to patrz regulamin
- jak monituje, to przetrzymać do końca - może zrezygnuje i kłopot z głowy.
Nie rozumiem podejścia do sprawy. Przecież mają zarabiać.
Umowa podpisana 13-tego. Codziennie sprawdzam czy już mogę korzystać z dobrodziejstw Orange i nic. Szkoda słów i nerwów. W poniedziałek odnoszę to badziewie.
Bardzo prawidłowe podejście do klienta:
- kasa z góry
- pomoc techniczna - żadna
- a jak klient ma pretensje, to patrz regulamin
- jak monituje, to przetrzymać do końca - może zrezygnuje i kłopot z głowy.
Nie rozumiem podejścia do sprawy. Przecież mają zarabiać.
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 154
- Rejestracja: 2009-02-16, 09:46
- Lokalizacja: Północ
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Takich osób jak Ty, którzy z różnych powodów po miesiącu rezygnują z tej usługi w skali całego kraju jest bardzo wiele, a na Tobie i tak już zarobili.jendrekc pisze: Przecież mają zarabiać.
Nie od dzisiaj wiadomo, że największe koszty użytkownik ponosi na początku usługi. Tak też było i z Tobą. Za niecały miesiąc użytkowania Orange Freedom Pro zapłaciłeś 68 zł (49 zł - opłata miesięczna + 19 zł aktywacja), a jest o bardzo wysoka cena.
Do tego jeszcze wiele osób może sobie doliczyć połączenia z pomoc techniczna, które do najtańszych nie należą (oczywiście jeżeli z niej korzystali).
Podobnie jak Ty, chciałbym, aby klient był bardziej szanowany.

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-03-16, 10:07
- Lokalizacja: Gubin
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Jeżeli do poniedziałku nie aktywują, to będę domagał się zwrotu całości wpłaconych pieniędzy, bo usługa nie została aktywowana. Innymi słowy, operator nie wywiązał się z zawartej umowy i nie miałem możliwości przetestowania usługi.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-03-19, 15:03
- Lokalizacja: Toruń
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Witam. Mam takie pytanie czy da się zerwać przed czasem umowę na Orange Freedom PRO i jakie ewentualne kary przewiduje Orange za zerwanie umowy. Pozdrawiam
- czarny
- Stały użytkownik forum
- Posty: 106
- Rejestracja: 2006-03-16, 20:34
- Lokalizacja: z prowincji
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
Tak w skrócie punkt 8 regulaminu:
Operator jest uprawniony do żądania zapłaty przez Abonenta roszczenia w wysokości przyznanej ulgi określonej w umowie,pomniejszonej oproporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.
Roszczenie należne operatorowi wyliczane będzie wg.następującego wzoru:
Wysokość roszczenia=równowartość przyznanej ulgi=ilośc pełnych miesięcy pozostałych do konca umowy/liczba miesięcy,na którązawarta została umowa.

Operator jest uprawniony do żądania zapłaty przez Abonenta roszczenia w wysokości przyznanej ulgi określonej w umowie,pomniejszonej oproporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania.
Roszczenie należne operatorowi wyliczane będzie wg.następującego wzoru:
Wysokość roszczenia=równowartość przyznanej ulgi=ilośc pełnych miesięcy pozostałych do konca umowy/liczba miesięcy,na którązawarta została umowa.

Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
mi przyznana ulga to 750zł x 24miesiące=




- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
A nie podzielić czasem? Chociaż ja nie jestem zbyt dobry z matematykionimusza666 pisze:750zł x 24miesiące

Re: Orange Freedom PRO - CDMA - umowy i regulamin
A któż by tym się przejmował
jak innej opcji niet? za miesiąc kończy mi się OF w technologii EDGE-to dopiero będzie święto. 

