bład 678
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-03-12, 19:38
- Lokalizacja: tarnów
bład 678
Posiadam router MV410 i sygnał na poziomie 76, 82dB, a mimo tego nie moge połączyc się z internetem (podczas próby połączenia wyskakuje komunikat błąd 678), aby się upewnic czy wszystko dobrze skonfigurowałem pojechałem ze sprzętem do kolegi (5km) wszystko działa bez zarzutu, u niego sygnał 88. Czy router konfigurowany jest do współpracy tylko z najbliższym nadajnikiem ?
- Mikele
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 265
- Rejestracja: 2009-01-23, 09:52
- Lokalizacja: Wrony (lubuskie)
Re: bład 678
Może przeprowadzają jakieś prace na BTSie z którego korzystasz,
włączają i wyłączają i tak się dzieje że u Ciebie wyskakuje błąd 678.
Nie możesz się połączyć, albo łapiesz sygnał z innego BTSa niż kolega
włączają i wyłączają i tak się dzieje że u Ciebie wyskakuje błąd 678.
Nie możesz się połączyć, albo łapiesz sygnał z innego BTSa niż kolega

OBE 38GB (Dovado Tiny + E3276s-151 + konektor CRC9/FME + Tri-Lan 240 (12m) + Cybertech 17dBi 2100Mhz)
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 5
- Rejestracja: 2009-03-09, 07:25
- Lokalizacja: Małopolska
Re: bład 678
witam
Miałem podobną sytuację jak kolega "dz". Wczoraj oddałem sprzęt, i jestem szczęśliwym posiadaczem 249 zł. Zastanawia mnie tylko jedno. W trakcie rezygnacji z usługi okazało się że mam inny adres świadczenia usługi niż na umowie, miejscowość w odległości 5 -6 km w prostej lini ode mnie - Mój stary adres i tam właśnie mi to działało. W związku z tym, czy mogło być to przyczyną tego że modem się nie łączył z internetem w mojej miejscowości tylko w tamtej, mimo dobrego sygnału.
Czy BTs lokalizuje modem przez co odbiór możliwy jest tylko we wskazanym miejscu świadczenia usługi?
Dodam jeszcze jedno pytanie:
Czy brał ktoś internet na inną lokalizację niż korzysta?
Miałem podobną sytuację jak kolega "dz". Wczoraj oddałem sprzęt, i jestem szczęśliwym posiadaczem 249 zł. Zastanawia mnie tylko jedno. W trakcie rezygnacji z usługi okazało się że mam inny adres świadczenia usługi niż na umowie, miejscowość w odległości 5 -6 km w prostej lini ode mnie - Mój stary adres i tam właśnie mi to działało. W związku z tym, czy mogło być to przyczyną tego że modem się nie łączył z internetem w mojej miejscowości tylko w tamtej, mimo dobrego sygnału.
Czy BTs lokalizuje modem przez co odbiór możliwy jest tylko we wskazanym miejscu świadczenia usługi?
Dodam jeszcze jedno pytanie:
Czy brał ktoś internet na inną lokalizację niż korzysta?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2007-02-16, 23:16
- Lokalizacja: Łódź
Re: bład 678
Witam Wszystkich,
Tak korzystałem z tej usługi w rożnych lokalizacjach i nie było żadnych problemów. Nawiasem mówiąc, nie mogłem aktywować karty w docelowej lokalizacji, bo system meldował wbrew oczywistym faktom, ze nie ma zasięgu, więc zarejestrowałem na adres "pod masztem", zreszta tam tez były kłopoty...
Tak korzystałem z tej usługi w rożnych lokalizacjach i nie było żadnych problemów. Nawiasem mówiąc, nie mogłem aktywować karty w docelowej lokalizacji, bo system meldował wbrew oczywistym faktom, ze nie ma zasięgu, więc zarejestrowałem na adres "pod masztem", zreszta tam tez były kłopoty...