PLUS - Profesjonalna obsługa w krzywym zwierciadle

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KlonAdam
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 161
Rejestracja: 2007-08-15, 15:40
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

PLUS - Profesjonalna obsługa w krzywym zwierciadle

Post autor: KlonAdam »

Napisałem tak prowokujący temat ale to prawda ;) korzystałem z HSDPA (około 2MB/s) przez 1 rok. Aż tu nagle łączy się z UMTS i po chwili przerywa polaczenie, no cóż spróbujmy raz jeszcze... zonk Komputer zdalny nie odpowiada .... bla, bla bla... spróbowałem programu Top_NetInfo TNI, to samo. Nie dość ze musze siedzieć na EDGU
to jeszcze jestem zależny od kaprysów z centrali... raz łączą raz nie. dodam do tego zę nie mieszkam w wiosce czy małym miasteczku, żyje w Olsztynie.

Dodatkowo podam parametry z programu Top_NetInfo TNI dla połączenia UMTS z którym nie mogę się połączyć:
-81dBm, 16 dBi, 30%

Więc uważajcie an tych oszustów co wciskają ze mają zasięg wszędzie - bo maja ale ze się wyrażę: niezbyt imponujący.
Ostatnio zmieniony 2009-05-20, 17:15 przez KlonAdam, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Patryk
Guru bezprzewodowy
Posty: 6692
Rejestracja: 2007-09-12, 21:16
Lokalizacja: Z dziczy

Re: PLUS - Profesjonalna obsługa w krzywym zwierciadle

Post autor: Patryk »

Tak tytułować tematy to sobie możesz na forum onetu - sorry,ostatni prymityw z Ciebie wylazł :dobani:

Na 2601 chociaż dzwoniłeś i złożyłeś reklamację ? :]
Awaria stacji może przytrafić się najlepszemu - sieć to tylko maszyny.
Awatar użytkownika
KlonAdam
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 161
Rejestracja: 2007-08-15, 15:40
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: PLUS - Profesjonalna obsługa w krzywym zwierciadle

Post autor: KlonAdam »

Onet nie onet moze i wp... Chodzi by pokazać prawdę o "wspanialym" plusie

Dodam ze trwa to jakieś 3-4m-ce (ta awaria - chyba o ile to to, bo na 2601 nic nie wiedzą)

Moj kontakt z 2601:

Dzwonie z Mixplusa... okazało się ze nie mogę sie dodzwonić do obslugi iplusa wieć dali mi numer 601 101 101 (chyba) dzwonie to mnie kieruje na 2601, no dobra zadzwonie z karty iplusa, dzwonie:

mówie o sytuacji ze wyskorzył mi błąd: "Komputer zdalny nie odpowiada... itd." a on ze nie zna takiego błędu, zresetuje mi numer czy costam. Próbuje się połączyć: "Komputer zdalny nie odpowiada... " no cóż dzwońmy: odbiera kolejny pan... mowie mu co robilem, ze dzwonilem... itd. on mowi czy mam inna karte z plusa by do niego zadzwonić podaje mi numer 2601 bo chce by karta z iplusa byla w modemie, informuje ze tak to ten numer nie dziala (dowiedział się o tym odemnie) i w tym momencie pada piękne stwierdzenie... nie jesteśmy wstanie nic zrobić
ODPOWIEDZ