E 156G brak zasięgu

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
marlonok
Początkujący użytkownik forum
Posty: 15
Rejestracja: 2007-12-29, 12:40
Lokalizacja: Łódź

E 156G brak zasięgu

Post autor: marlonok »

Witam po dwuletniej męczarni z EDGE w Orange przeszedłem do Play,przetestowałem przez 7 dni na modemie E160 było wszystko ok bez problemowo się zainstalował wszystko śmigało :brawa: :super: teraz dostałem E 156 G i pojawił się problem,instaluje się ok,komputer wykrywa "nowe urządzenie działa poprawnie",ale modem niema zasięgu,nie loguje się do Play,dzwoniłem do BOK wszystko jest ok,byłem w salonie podłączyli modem działa , a w domu nie chce,co może być przyczyną że tak się dzieje ? "brak urządzenia lub urządzenie niedostępne" taki mam komunikat jak klikam połącz testowałem już na wszystkich czterech wejściach USB i cały czas tak samo.Może czegoś brak ale czego???Wkładam modem w USB instaluje i powinno działać-cytat pani konsultantki z Play.
jak polepszyc, ale zeby nie...
ODPOWIEDZ