1) bez telefonu, minuty (PocztaPolska)
2) telefon, minuty (kurier)
Kurier nie stawił się 2 razy pomimo tego, że się umawiał telefonicznie. Zastanawiam się z jaką firmą ma Plus podpisaną umowę, bo dziś przeszło to ludzkie pojęcia.
Dzwoni rano, że będzie 17-19, no to czekamy i czekamy. Dzwonie 19 do Plusa jaki jest status, proszą aby czekać na kuriera bo może się spóźnić jakby nie dojechał do 20 to proszą o złożenie reklamacji. Potem dzwonimy do kuriera na numer z którego się umawiał i gadka:





Dodam, że to skandal bo po raz 3 się umawiają.
Ciekawy jestem co to za firma, dowiem się w bliskiej przyszłości. Wiem że to nie jest wina Plusa, ale jak Plus sugeruje że może wysłać kuriera do miejsca pracy na podaną godzinę aby klientowi było wygodniej.
Najbardziej wkurzyło mnie to, że będzie trzeba zapłacić jeszcze jeden miesiąc Kubali 180zł bo nie zdąży wrócić umowa do Plusa. Warto się przemęczyć, bo telefonicznie można wynegocjować lepsze warunki niż w salonie.
Jakie są wasze doświadczenia?
Dodam, że korzystałem z DHLa i Pocztexu, przesyłki były terminowe.
Firma Opek to porażka, zgubili paczkę i nic się nie stało...