Właśnie zablokowano mi wychodzące. Przeprowadziłem długą rozmowę bez możliwości jej przerwania z przyczyn oczywistych bo nie da się komuś nieznajomemu "wytłumaczyć"np. "Panie kończę bo zablokują wychodzące i może mega pakiet na dane internetowe mi zabiorą".
W związku z musową długą rozmową konto spadło do kwoty ujemnej -1 zł z kawałkiem i zostało zablokowane.
Regulamin nie precyzuje czy zabrano mi pakiet i czy będzie można go wykorzystać dalej po doładowaniu konta. Plus będzie się bronił "zablokowanymi wychodzącymi" lecz nie jest to uczciwe...
Przypuszczam, że NIE MOŻNA wykorzystać dalej pakietu po odblokowaniu rozmów wychodzących.
Śmieszne i nielogiczne jest to iż płacąc z góry za coś (pakiet jakikolwiek) i mimo iż jestem nadal posiadaczem tego pakietu i jest on "teoretycznie w okresie swojej ważności jeszcze" mimo blokady rozmów wychodzących to możliwe, że mi go się odbiera niezależnie ile danych z pakietu zostało wykorzystane!
To się nazywa "frycowe" lub darowizna na poczet i tak bogatego operatora. A także to zwyczajny brak lojalności i nieuczciwość w stosunku do klienta.
To absurd i jeśli potwierdzą się tu moje obawy. Sprawę kieruje do UKE.(Zapewne nie tylko ja...)
Nieuczciwość i krętactwo w ofertach niestety mnie przeraża już u operatora...
Co lepsze pakiet nie był wcale mały

Jeśli pakiet nie jest ważny dalej przenoszę numer po 6.07.br. do konkurencji i dziękuje za usługi.
Czy ktoś miał podobną sytuację?
Proszę o opinie i informacje jeśli ktoś wie jak jest FAKTYCZNIE z pakietami na dane.
Pozdrawiam.
