Tak się zastanawiam jak to jest możliwe iż tak potężna firma jaką jest Leon pozwala sobie na takie niedopatrzenia i brak zainteresowania swymi klientami

Jak można pozwolić aby stały użytkownik nie miał możliwości korzystania z usług za które regularnie pł;aci ponieważ operator tej sieci ma go delikatnie mówiąc w nosie . Od 5 dni nie można korzystać w Pszowie z uslug oferowanych przez firmę Leon ponieważ po burzy nikt nie może ruszyć tyłka i sprawdzić co się dzieje. Według mnie klien powinien niezwlocznie zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, ponieważ jest to istne naruszenie zawartej umowy.Umowa nie określa czasowego korzystania z internetu, płaci sie za calodobową możliwość korzystania z tego za co sie płaci. Moim zdaniem powinno sie zwracać pieniądze za dni, w których z winy operatora nie ma się możliwości użytkowania internetu
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Stuknijcie sie w glowy Panowie Operatorzy !!!! Czasy monopolu na usługi internetowe już dawno minęły

Czyżby woda sodowa strzeliła komuś do głowy??????? W moim mieście to nie do pomyślenia
![:]](./images/smilies/splash.gif)
tu operatorzy dbaja o swoich klientów a usterki usuwane są w jak najkrótszym terminie a za okres nie korzystania z usług nikt nikomu nie płaci
![:]](./images/smilies/splash.gif)
[/b]