Play nie przestrzega własnego Regulaminu usług?

Nowości... więcej na https://www.opp.today/pl/

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
szmitz
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 888
Rejestracja: 2008-12-08, 17:10
Lokalizacja: DE:Uhingen

Play nie przestrzega własnego Regulaminu usług?

Post autor: szmitz »

Rzecznik komórkowej sieci
Play na swoim blogu zapowiada, że Play rozpoczyna batalię o tani mobilny Internet. Według przedstawicieli operatora, oferta można znacząco obniżyć wygórowane ceny transmisji
danych w Polsce. Niestety, jak się okazuje nie wszystko wygląda w ofercie tego Operatora tak różowo. I nie chodzi tylko o to, że atrakcyjne ceny obowiązują jednak tylko wtedy, gdy klient
Play znajduje się w zasięgu stacji nadawczo-odbiorczych tej sieci, które rozmieszczone są tylko w niektórych dużych i średnich miastach. Ale jak się okazuje Play ma także problemy z wywiązywaniem się z zapisów własnego Regulaminu.

Zgodnie z Cennikiem (punkt 6.b), po upływie Okresu Zastrzeżonego, abonent Play ma prawo do bezpłatnego zdjęcia simlocka z modemu (w czasie trwania umowy kosztuje to 500zł). Niestety, jak pisze Czytelnik Telix.pl Play nie wywiązuje się z tego punktu Regulaminu informując o braku możliwości technicznych.

Chciałbym na łamach strony podzielić się moją nietypową historią z siecią Play - napisał do Redakcji Czytelnik Telix.pl

W skrócie – w lipcu 2009 skończyła mi się umowa w Play Online. Zgodnie z Cennikiem (punkt 6.b), po upływie Okresu Zastrzeżonego, abonent ma prawo do bezpłatnego zdjęcia simlocka z modemu (w czasie trwania umowy kosztuje to 500zł). Po rozwiązaniu umowy oddałem modem do punktu sprzedaży, a po prawie 4 tygodniach modem wrócił... bez zdjętego simlocka, bo operator ODMÓWIŁ zdjęcia blokady(!) ze względu na brak możliwości technicznych!

Redakcja Telix.pl już poprosiła rzecznika Play Marcina Gruszkę o ustosunkwanie się do skargi naszego Czytelnika. W przypadku niesatysfakcjonującej odpowiedzi zainteresujemy także łamaniem praw klienta Urząd Komunikacji
Elektronicznej.

Prosimy naszych Czytelników o informację
, czy spotkali się także z podobnym problemem ze strony operatora.

(Ź)telix

[ Dodano: 2009-10-16, 17:13 ]
Do zarzutów Klienta
ustosunkował się pisemnie rzecznik Play Marcin Gruszka. W jego odpowiedzi czytamy: Ściągamy simlocki z modemów po zakończeniu kontraktu. Chętnie skontaktujemy się z klientem i bardzo szybko rozwiążemy problem. Jeżeli dowiemy się, który sklep odmówił tej operacji, przeszkolimy w tym zakresie cały personel. Proszę nie wyciągać zbyt daleko idących wniosków i nie oceniać na podstawie błędu jednego salonu, funkcjonowania całej sieci 850 punktów sprzedaży.
Netia 2Mb/s. :)
Router:D-Link DIR-655 + Modem : D-Link DSL-320T i E3131, 12.9.2013 3G Networks
ODPOWIEDZ