problem z download, play online, huawei E156g
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 83
- Rejestracja: 2009-10-17, 07:30
- Lokalizacja: Starogard Gd.
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Faktycznie PLAY co różny rejon kraju to różnie się zachowuje, ja na razie PLAYA mam tylko w Prepaidzie.
Z tym, że nie spotkałem się ani razu z takim problemem jaki Ty opisujesz za każdym razem wszystko się ściagnęło od początku do końca.
A ściągałem już demo Nfs szajs ponad 1GB i poszło wszystko za jednym razem bez przerywki żadnej.
Pliki z RS'a też ściągam bez problemu party po 100MB, ( 200 MB jeszcze nie ściągałem także nie wiem)
Z dobreprogramy dziś ściagałem antyVira AVG 77MB zero problemu.
Jedyny problem z PLAYEM w mojej okolicy to zawieszenia się łącza w chwili bezczynności ( opisywałem ten problem tutaj na forum) ale to szło w sumie w prosty sposób obejść pinguje sobie stronę onetu programen Axence NetTools co minute i to wystarczy aby łącze nie zawiesiło się.
Wydaje mi się że nie ma różnicy korzystania z neta w Prepaidzie a będąc Abonenetm PLAYA - przecież korzysta się z tej samej stacji, wszystkie parametry są te same.
Jak już zaproponowali zostaje Tobie chyba tylko sprawdzenie wszystkich możliwych kombinacji - Twój modem karta kolegi Prepaid, jego telefon Twoja karta itp. W końcu coś musi przecież się wyjaśnić.
Ja zgłaszałem problem zawieszania się łącza w salonie PLAYA - rozłożyli ręce - nic nie wiedzą o problemie, zostaje tylko BOK ale najpierw musiałbym zarejestrować moją kartę SIM.
Z tym, że nie spotkałem się ani razu z takim problemem jaki Ty opisujesz za każdym razem wszystko się ściagnęło od początku do końca.
A ściągałem już demo Nfs szajs ponad 1GB i poszło wszystko za jednym razem bez przerywki żadnej.
Pliki z RS'a też ściągam bez problemu party po 100MB, ( 200 MB jeszcze nie ściągałem także nie wiem)
Z dobreprogramy dziś ściagałem antyVira AVG 77MB zero problemu.
Jedyny problem z PLAYEM w mojej okolicy to zawieszenia się łącza w chwili bezczynności ( opisywałem ten problem tutaj na forum) ale to szło w sumie w prosty sposób obejść pinguje sobie stronę onetu programen Axence NetTools co minute i to wystarczy aby łącze nie zawiesiło się.
Wydaje mi się że nie ma różnicy korzystania z neta w Prepaidzie a będąc Abonenetm PLAYA - przecież korzysta się z tej samej stacji, wszystkie parametry są te same.
Jak już zaproponowali zostaje Tobie chyba tylko sprawdzenie wszystkich możliwych kombinacji - Twój modem karta kolegi Prepaid, jego telefon Twoja karta itp. W końcu coś musi przecież się wyjaśnić.
Ja zgłaszałem problem zawieszania się łącza w salonie PLAYA - rozłożyli ręce - nic nie wiedzą o problemie, zostaje tylko BOK ale najpierw musiałbym zarejestrować moją kartę SIM.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
- Lokalizacja: olsztyn
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Głównie używam dość starego PC z płytą ASUS A7N8X E-Deluxe. Posiadam też HP Pavilion dv6625ew. Na obydwu ten sam problem. Na PC nie mam nawet tej zakładki zarządzania energią no ale na lapie i tak nie rozwiązuje to broblemu, więc...
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 83
- Rejestracja: 2009-10-17, 07:30
- Lokalizacja: Starogard Gd.
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Zarządzanie energią na stacjonarnym masz w we Właściwościach/Sprzęt/Menadzer Urządzeń a dalej jedziesz na Kontrolery magistrali USB i główny koncentrator USB i w ostatniej zakładce masz Zarządzanie energią i Zezwalaj komp. na wył urzadzenia w celu oszczędzania prądu.
Poszukaj po wszystkich portach na którym masz swój modem powinien być opisany jako Urządzenie kompozytowe USB mój modemik bierze 500mA.
Ja u siebie próbowałem tego żeby się sesja nie zawieszała ale to nic nie dało u mnie.
Poszukaj po wszystkich portach na którym masz swój modem powinien być opisany jako Urządzenie kompozytowe USB mój modemik bierze 500mA.
Ja u siebie próbowałem tego żeby się sesja nie zawieszała ale to nic nie dało u mnie.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
- Lokalizacja: olsztyn
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Niestety o to się rozchodzi że na stacjonarnym w miejscu w którym opisujesz tej zakładki tam nie ma, nie wiem dlaczego. W BOK powiedzieli mi że odhaczenie tego może pomóc.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2009-11-05, 16:32
- Lokalizacja: Czarne Błoto
Re: problem z download, play online, huawei E156g
mam ten sam problem. Zaobserwowałem to około 2 tygodni temu. Najpierw przez kilka dni zrywało mi połączenie. Potem się uspokoiło i teraz mam ten problem ze ściąganiem plików. Niezależnie od systemów i niezależnie od komputerów.
Zgłosiłem do BOK. Spisali moje wynurzenia i mają się odezwać.
Zgłosiłem do BOK. Spisali moje wynurzenia i mają się odezwać.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
- Lokalizacja: olsztyn
Re: problem z download, play online, huawei E156g
To jest totalna porażka. Dzwonią do mnie z OK i pytają czy choziło o blokowanie plików w programach P2P. Oni kompletnie nie zrozumieli mojego zgłoszenia. Mówią mi że to problem z firewallami na serwerach bądź u mnie w systemie i nie mają na to wpływu. Nic nie pomogłoo tłumaczenie im że koleg który ma Play na kartę mógł pobrać te pliki. Nie da się z tym problemem nic zrobić. Gdybym wiedział że tak to działa wziął bym abonament 2GB. Tak mam 10GB, płace za to 80zł/m-c i większość zmarnowana na nieudane pobrania.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2006-12-23, 16:38
- Lokalizacja: W-wa
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Spróbuj zrobić z kolegą następujący test - zamieńcie swoje sim w modemach.
Chodzi o ustalenie czy problem powoduje Twój sim czy Twój modem.
Słyszałem już o przypadkach gdy na E160 były problemy z IPSEC i był to problem firmware modemu.
Chodzi o ustalenie czy problem powoduje Twój sim czy Twój modem.
Słyszałem już o przypadkach gdy na E160 były problemy z IPSEC i był to problem firmware modemu.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
- Lokalizacja: olsztyn
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Niestety już teraz nie mam takiej możliwości, kolega wyjechał, ja się przeprowadziłem i nie znam tu nikogo z tego typu internetem. Wymieniłem już raz kartę sim ale nic to nie zmieniło.
Chciałbym wymienić modem na zasadzie gwarancji ale widzę pewne przeszkody: W salonie mi powiedzieli że wygląda na to że modem działa więc nic nie wskóram, że problem stoi na komputerach na których testowałem albo w serwerach z których pobieram. Nie mogę jednak się z tym zgodzić bo nie mogę też pobrać niektórych załączników ze swojego konta na gmail. No to wtedy mówią że to pewnie błędy w tych plikach. A skoro serwis nie stwierdzi usterki to będę musiał jeszcze ponieść jakieś koszty transportu etc. Słowem mówią twardo że modem działą, że nieprawdopodobne żeby w nim leżał problem, a ja już sam nie wiem w co wierzyć.
Chciałbym wymienić modem na zasadzie gwarancji ale widzę pewne przeszkody: W salonie mi powiedzieli że wygląda na to że modem działa więc nic nie wskóram, że problem stoi na komputerach na których testowałem albo w serwerach z których pobieram. Nie mogę jednak się z tym zgodzić bo nie mogę też pobrać niektórych załączników ze swojego konta na gmail. No to wtedy mówią że to pewnie błędy w tych plikach. A skoro serwis nie stwierdzi usterki to będę musiał jeszcze ponieść jakieś koszty transportu etc. Słowem mówią twardo że modem działą, że nieprawdopodobne żeby w nim leżał problem, a ja już sam nie wiem w co wierzyć.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-11-02, 18:25
- Lokalizacja: Gdynia
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Z BOKu nie dostałem jeszcze finalnej odpowiedzi, ale - uwaga - wygląda na to, że znalazłem rozwiązanie - pod Linuksem. Gdy łączę się z poziomu NetworkManagera z Ubuntu (ikonka komputerów pojawiająca się na panelu), problem jest taki sam, jak pod Windows. Gdy łączę się z poziomu wvdial, problem nie występuje (sprawdzone na 3-4 plikach). Różnica musi polegać na komendach PPP wysyłanych do modemu. Chyba więc warto poszukać aktualizacji softu Play dla Windows.
Plik /etc/wvdial.conf:
Log wvdial:
Plik /etc/wvdial.conf:
Kod: Zaznacz cały
[Dialer Defaults]
Modem = /dev/ttyUSB0
Baud = 57600
Init1 = ATH
Init2 = ATE1
Init3 = AT+CGDCONT=1,"IP","internet"
Dial Command = ATD
Phone = *99***1#
Stupid mode = yes
Username = "blank"
Password = "blank"
Kod: Zaznacz cały
--> Initializing modem.
--> Sending: ATH
ATH
OK
--> Sending: ATE1
ATE1
OK
--> Sending: AT+CGDCONT=1,"IP","internet"
AT+CGDCONT=1,"IP","internet"
OK
--> Modem initialized.
--> Cannot get information for serial port.
--> Initializing modem.
--> Sending: ATH
ATH
OK
--> Sending: ATE1
ATE1
OK
--> Sending: AT+CGDCONT=1,"IP","internet"
AT+CGDCONT=1,"IP","internet"
OK
--> Modem initialized.
--> Sending: ATD*99***1#
--> Waiting for carrier.
ATD*99***1#
CONNECT 3600000
--> Carrier detected. Starting PPP immediately.
--> Starting pppd at Wed...
--> Pid of pppd: ...
--> Using interface ppp0
--> pppd: �[7f]
--> pppd: �[7f]
--> pppd: �[7f]
--> pppd: �[7f]
--> pppd: �[7f]
--> pppd: �[7f]
--> local IP address
--> pppd: �[7f]
--> remote IP address
--> pppd: �[7f]
--> primary DNS address
--> pppd: �[7f]
--> secondary DNS address
--> pppd: �[7f]
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
- Lokalizacja: znikąd
ten sam problem
Mam taki sam problem,pobranie plików większych niż 30MB to czysta loteria.Można próbować w nieskończoność.Problem dotyczy najbardziej wszelkich serwisów z hostingiem plików (rapidshare,hotfile itp.). W okresie testowym,jakoś jeszcze działało,ale teraz rapid na koncie premuim, to max. 11KB/s !!! Wznawianie nic nie pomaga,nie można nawiązać połączenia. W BOK PLAY trafiłem na jakiegoś dupka,który jak maszyna, potrafił jedynie wciąż powtarzać: "nic mi o tym nie wiadomo". Dopiero za drugim razem przyjęto reklamacje,choć z góry wiem jaki będzie jej rezultat.PLAY, okaże się bez winy... Tak jak praktycznie każda firma telekomunikacyjna, mają klienta gdzieś.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-11-02, 18:25
- Lokalizacja: Gdynia
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Najlepiej działa ostrzeżenie, że w wypadku nieuznania reklamacji rozpropagujesz sprawę w mediach, razem z innymi osobami, które mają ten problem. I zrób to rzeczywiście w tej sytuacji - napisz do serwisów technologicznych/działów w technologicznych w portalach o problemie i daj znać tutaj na forum, że o tym piszesz.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
- Lokalizacja: znikąd
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Może gdyby podjąć jakieś zorganizowane działanie w tym temacie,odniosłoby to jakiś skutek.Dla nich ważne jest że złapali klienta,a co dalej to już nie istotne.Będą się tłumaczyć tym że internet jest,a to że nie można pobierać plików,nie narusza regulaminu świadczenia usług.Abonent ma tylko płacić abonament i cieszyć się tym, że ma net.Polska rzeczywistość.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Witam,
Playa mam od miesiąca, tzn. teraz zaczął się drugi miesiąc i zaczął się od wielkiego rozczarowania. Przez pierwszy miesiąc wszystko chodziło ok. A teraz nagle pliki zatrzymują się w okolicach 97-99%. Tragedia, nie tylko te duże, jeden z którym mam problem ma 13 MB. Wcześniej nawet takie po 450 MB nie stanowiły problemu. Jak widzę rozwiązania niema.... tragedia.
[ Dodano: 2009-11-13, 12:20 ]
Mała aktualizacja, w BOK Play twierdzą, że doskonale wiedzą o tym problemie i właśnie pracują nad rozwiązaniem. Obiecują że w ciągu 48h sytuacja powinna się poprawić. Zobaczymy
Playa mam od miesiąca, tzn. teraz zaczął się drugi miesiąc i zaczął się od wielkiego rozczarowania. Przez pierwszy miesiąc wszystko chodziło ok. A teraz nagle pliki zatrzymują się w okolicach 97-99%. Tragedia, nie tylko te duże, jeden z którym mam problem ma 13 MB. Wcześniej nawet takie po 450 MB nie stanowiły problemu. Jak widzę rozwiązania niema.... tragedia.
[ Dodano: 2009-11-13, 12:20 ]
Mała aktualizacja, w BOK Play twierdzą, że doskonale wiedzą o tym problemie i właśnie pracują nad rozwiązaniem. Obiecują że w ciągu 48h sytuacja powinna się poprawić. Zobaczymy
- ra-v
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1529
- Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
- Lokalizacja: Fryzjer City
Re: problem z download, play online, huawei E156g
@Morti - To że sie zatrzymuje może znaczyć że antywirus skanuje plik - jest to dość częsta sprawa w Windowsie.
Ale na wszelki wypadek radze ściągnąć ściągnąć Firefox lub Flocka i dodatek DownThemAll Tools. Plik należy ściągać jako całość, nie jako kilka fragmentów. Spróbuj zastopować np. na 90% i wystartować, potem zatrzymać na 95% i wystartować - może pomoże.
Ale na wszelki wypadek radze ściągnąć ściągnąć Firefox lub Flocka i dodatek DownThemAll Tools. Plik należy ściągać jako całość, nie jako kilka fragmentów. Spróbuj zastopować np. na 90% i wystartować, potem zatrzymać na 95% i wystartować - może pomoże.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
- Lokalizacja: znikąd
Re: problem z download, play online, huawei E156g
To nic nie da.Antyvirus nie ma z tym nic wspólnego,skanowanie odbywa się po pobraniu,a nie w trakcie.Przeglądarka też nie jest temu winna,żadne dodatki ani menadżery pobierania tego nie zmienią.Sam używam JDownloadera i nawet wznawianie nie pomaga,a mam konto premium na rapidzie. Czasem już na samym początku pobierania,następuje utrata połączenia.
To ewidentnie jest wina PLAY,nie zaś systemu czy programu.
To ewidentnie jest wina PLAY,nie zaś systemu czy programu.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Racja, dzieje się tak z włączonym skanowaniem czy bez, z użyciem Firefoxa, IE czy Orbit Dowloadera czy File Download Managera. Efekt zawsze ten sam.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
I jak tam u was, poprawiło się coś, u mnie dalej kaplica 

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
- Lokalizacja: znikąd
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Poprawiło...wolne żarty.Dzwoniłem po kilka razy do BOK Play.Dla nich wszystkie te komentarze na forach,to jedynie :"wyolbrzymianie" i "kolorowanie".Na rapidzie,jak było tak jest.Wciąż zrywa połączenie i prędkość pobieranie to max 60 KB/s,kiedy w tym samym czasie net to 100KB/s.Średnio na rapidshare jest 11KB/s a nawet 1KB/s !!!!. Pięć razy próbowałem już pobrać przeglądarkę safari,ze strony apple. Bezskutecznie.
Nie mam już siły i nerwów,na internet w PLAY !!!!!!!!
Nie mam już siły i nerwów,na internet w PLAY !!!!!!!!
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2009-11-19, 18:53
- Lokalizacja: Kraków
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Hej, mam taki sam problem, internet mam w Playu od początku października, przez pierwszy tydzień wszystko pięknie się ściągało (był to tydzień na testowanie, wszystko posprawdzałam i było oki) tak mniej więcej po tygodniu przestałam mieć możliwość ściągania, nawet większych aktualizacji, co mnie najbardziej wkurzyło, mogę ściągnąć z poczty pliki ale nie za duże... Nie ma mowy o pobieraniu większych plików, dzisiaj koleżanka wysłała mi prezentacje 23448 KB i też nie ma szansy pobrać, i zatrzymuje pobieranie na samym początku... Ponieważ też mam 10 GB uważam to za kompletne marnowanie pieniędzy:/ Za każdym razem zatrzymuje na początku, nie ma określonego ile procent. Mam nadzieje że uda się rozwiązać problem lub zrezygnować z Playa...
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Hmmm... mi przynajmniej powiedzieli, że wiedzą o sprawie, przyznają, że tak jest i próbują naprawić usterkę. Mi tam regularnie jak w zegarku zatrzymuje się na 99%.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
- Lokalizacja: znikąd
Re: problem z download, play online, huawei E156g
To nie wygląda na usterkę.Dziwne że w czasie okresu testowego,nie było takich problemów.Nie wiem już co myśleć o tym wszystkim,ale działania jakie podejmuje PLAY,nie są wystarczające.Już TPSA ma lepsze podejście do klienta i bardziej im na nim zależy.PLAY przypomina sobie o nim,tylko kiedy nie zapłaci rachunku na czas i kończy mu się umowa.Kiedy zaś są problemy,całkiem go ignorują.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
- Lokalizacja: olsztyn
Re: problem z download, play online, huawei E156g
TO ODPOWIEDŹ OK PLAY NA MOJE ZGŁOSZENIE:
Nr zgłoszenia: 12693362
Data wpłynięcia do P4: 2009-11-07 04:39:53
Data zamknięcia zgłoszenia: 2009-11-08 12:50:31
Szanowny Panie,
dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej dnia 6 listopada 2009 roku, dotyczące problemów z “Play Online”.
Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego szablonu zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem:
• Numer MSISDN abonenta Play Online:
• Jaka jest wersja oprogramowania (Narzędzia->Diagnostyka…)?
• Jaka jest wersja sprzętu (Narzędzia->Diagnostyka…)?
• Lokalizacja, w której występuje problem (miasto, ulica, nr domu):
• Czy lokalizacja jest objęta zasięgiem Play Online (zgodnie z informacją na stronie WWW)?
• Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
• Model modemu:
• Czy restart modemu pomaga?
• Czy modem był sprawdzany (tak - czy OK? / nie)?
•Czy karta SIM była sprawdzana / wymieniana (tak - czy OK? / nie)?
• Kody i opis błędów, które pojawiają się na ekranie monitora (jeżeli występują):
• Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
• Czy spadki transferu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)?
• Jaki transfer był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie?
• W jaki sposób klient określił spadek transferu danych (jakie wykorzystywał programy testowe)?
• Jakiej usługi dotyczy problem (przeglądanie stron www, przesyłanie danych (p2p, FTP), działania komunikatorów, inna)?
• Jaki jest system operacyjny na komputerze?
• Czy był zasięg WCDMA czy HSDPA i ile kresek?
• Czy po przełożeniu modemu do innego komputera problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
•KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
Uprzejmie informujemy, że w celu rozpatrzenia niniejszego zgłoszenia prosimy o podanie hasła abonenckiego bądź wszystkich trzech danych z wymienionych poniżej:
- adresu zameldowania bądź korespondencyjnego,
- numeru dowodu osobistego;
- numeru PESEL,
- adresu kontaktowego e-mail,
- kontaktowego numeru telefonu.
Ma to na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa własności i interesów naszych Klientów. Informacje o koncie mogą być udostępnione wyłącznie osobom do tego uprawnionym. W odpowiedzi prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia 12693362, a wtedy wszystkie informacje dotyczące konta zostaną Panu udzielone.
W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem 790 500 500.
Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim
szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić
status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.
z poważaniem,
XXXXXXXXXXXXXX
konsultant back office ds. obsługi klienta
P4 Sp. z o. o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 Kapitał zakładowy 46 342 000,00 PLN
NO TO JA WTEDY ODPOWIADAM DOKŁADNIE O CO CHODZI:
Dzieńdobry!
W tej chwili właśnie przprowadzam test polegający na próbie pobrania
pliku http://ndoors-atlantica.pandonetworks.c ... 000001.nzp
przy pomocy Mozilla Firefox. ( 8.11.2009 godz. 13:37), zatrzymanie na
77%.
Moje dane:
-numer 793966352
-wersja oprogramowania 11.608.05.00.264
-wersja sprzętu CD27TCPU
-lokalizacja: centrum Olsztyna, ul. Grabowskiego
-lokalizacja w zasięgu PlayOnline na www
-tak w innych lokalizacjach też jest problem, Gdańsk, Kętrzyn( war-maz )
-modem HUAWEI E156g
-restart modemu nic nie zmienia
-modem nie był sprawdzany w serwisie, salonie Play (jeśli o to
chodzi?), był ntomiast sprawdzany na innych komputerach, z innymi
systemami operacyjnymi
-wymieniłem kartę SIM, lecz to nie pomogło
-nie pojawiają się żadne kody błędów, aczkolwiek w oknie "Play status"
z ikony w tray-u Windows, po próbie pobrania problematycznego pliku,
wykazane błędne bajty otrzymane, we wspomnianym teście: 9.
- problemy z pobieraniem rapidshare miałem już zaraz od aktywacji,
lipiec 2009, lecz ignorowałem ten problem. Bardziej uciążliwe stało
się to od dnia dokładnie 20.09.2009, od kiedy często napotykam pliki z
różnych źródeł których nie mogę pobrać, problem występuje nadal
- generalnie nie ma spadków transferu, w ciągu dnia jest do 0,5Mbit,
od wieczora dochodzi maksymalnie 1,1Mbit, z reguły nigdy nie zniża się
do uciążliwie niskiego poziomu. pobieranie jest dość szybkie, z tym że
dochodzi do przerwy samego pobierania pliku, połączenie do sieci jest
zachowane
- jeśli chodzi o transfer w czasie problemu są 2 scenariusze: albo
spada do 0 w momencie wstrzymania się pobierania pliku, albo nadal
jest transfer ale zmniejszony 2-3krotnie w tym momencie, pobierane są
jakby "puste dane", proces pobierania pliku nie idzie do przodu.
Jeśli w czasie pobieranie włączę np. radio internetowe, transmisja
danych z radia nie jest zakłócona. (jedynie dla testu, nie chciałem na
siłę obciążąć łącza).
- do określania transferu obserwowałem wykres z aplikacji PlayOnline
zainstalowanej z modemu.
- usługi polegające na udostępnianiu/przesyłaniu: rapidshare.com,
załączniki na gmail.com, przesyłanie pliku przez gadu-gadu, pobieranie
plików z dobreprogramy.pl, pobieranie plików z serwera FTP, pobierania
aktualizacji windowsupdate, być może też przerwy w streamingu video na
www ale bardzo rzadko.
- system operacyjny WindowsXP, pc stacjonarny
- w czasie dzisiejszego testu HSDPA 5 kresek, 95-99%, dodam że często
przełącza się na WCDMA w czasie bezczynności sieciowej z mojej strony,
ale czasami też w czasie aktywnego korzystania z internetu, lecz
zawsze 5 kresek.
- problem występował nadal na innych komputerach (także z systemem WindowsVista)
- krótko: Przerwa w pobieraniu niektórych plików, na stałym dla danego
pliku bajcie, bez utraty połączenia sieciowego oraz bez utraty
stabilności aplikacji pobierającej.
BRAK DALSZEJ ODPOWIEDZI. PO JAKIMŚ CZASIE WIDZE STATUS ZGLOSZENIA NA MOJPLAY:
Komentarz zamknięcia: Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: Nr zgłoszenia: 12727828 Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące trudności technicznych, które wpłynęło do nas w dniu 9 listopada 2009 roku za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zapewniamy Pana, że dokładnie zapoznaliśmy się z opisaną sprawą. Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Jednakże analiza zarejestrowanych na Pańskim koncie aktywności wykazała, że połączenia z Internetem są poprawnie realizowane. Stacja radiowa, za zasięgu której Pan korzysta, prawidłowo przesyła sygnał zasięgu. Nie zaobserwowano żadnych trudności ani błędów. Wobec powyższego Pańska reklamacja została uznana za niezasadną. Pragniemy jednak zwrócić uwagę na fakt, że w swoim zgłoszeniu nie podał Pan żadnych przykładów stron, z połączeniem których ma Pan trudności. Nie została podana aktualna data występowania trudności. Jeśli więc nadal mają one miejsce prosimy o ponowne przesłanie do nas takowych danych. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem XXXXXXXXXXXX specjalista ds. obsługi klienta
BARDZO MNIE ZASTANAWIAJA TE DWA ZDANIA:
Pragniemy jednak zwrócić uwagę na fakt, że w swoim zgłoszeniu nie podał Pan żadnych przykładów stron, z połączeniem których ma Pan trudności. Nie została podana aktualna data występowania trudności.
PODCZAS GDY JA WYRAŹNIE NAPISAŁEM:
W tej chwili właśnie przprowadzam test polegający na próbie pobrania
pliku http://ndoors-atlantica.pandonetworks.c ... 000001.nzp
przy pomocy Mozilla Firefox. ( 8.11.2009 godz. 13:37), zatrzymanie na
77%.
JEST TO EWIDENTNE KLEJENIE GŁUPA ZE STRONY OBSŁUGI PLAY. SCYZORYK SIE W KIESZENI OTWIERA.
Nr zgłoszenia: 12693362
Data wpłynięcia do P4: 2009-11-07 04:39:53
Data zamknięcia zgłoszenia: 2009-11-08 12:50:31
Szanowny Panie,
dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej dnia 6 listopada 2009 roku, dotyczące problemów z “Play Online”.
Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego szablonu zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem:
• Numer MSISDN abonenta Play Online:
• Jaka jest wersja oprogramowania (Narzędzia->Diagnostyka…)?
• Jaka jest wersja sprzętu (Narzędzia->Diagnostyka…)?
• Lokalizacja, w której występuje problem (miasto, ulica, nr domu):
• Czy lokalizacja jest objęta zasięgiem Play Online (zgodnie z informacją na stronie WWW)?
• Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
• Model modemu:
• Czy restart modemu pomaga?
• Czy modem był sprawdzany (tak - czy OK? / nie)?
•Czy karta SIM była sprawdzana / wymieniana (tak - czy OK? / nie)?
• Kody i opis błędów, które pojawiają się na ekranie monitora (jeżeli występują):
• Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
• Czy spadki transferu występują cały czas, czy jakiś określonych godzinach (jakich)?
• Jaki transfer był przed wystąpieniem problemu a jaki obecnie?
• W jaki sposób klient określił spadek transferu danych (jakie wykorzystywał programy testowe)?
• Jakiej usługi dotyczy problem (przeglądanie stron www, przesyłanie danych (p2p, FTP), działania komunikatorów, inna)?
• Jaki jest system operacyjny na komputerze?
• Czy był zasięg WCDMA czy HSDPA i ile kresek?
• Czy po przełożeniu modemu do innego komputera problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
•KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
Uprzejmie informujemy, że w celu rozpatrzenia niniejszego zgłoszenia prosimy o podanie hasła abonenckiego bądź wszystkich trzech danych z wymienionych poniżej:
- adresu zameldowania bądź korespondencyjnego,
- numeru dowodu osobistego;
- numeru PESEL,
- adresu kontaktowego e-mail,
- kontaktowego numeru telefonu.
Ma to na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa własności i interesów naszych Klientów. Informacje o koncie mogą być udostępnione wyłącznie osobom do tego uprawnionym. W odpowiedzi prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia 12693362, a wtedy wszystkie informacje dotyczące konta zostaną Panu udzielone.
W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem 790 500 500.
Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim
szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić
status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.
z poważaniem,
XXXXXXXXXXXXXX
konsultant back office ds. obsługi klienta
P4 Sp. z o. o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 Kapitał zakładowy 46 342 000,00 PLN
NO TO JA WTEDY ODPOWIADAM DOKŁADNIE O CO CHODZI:
Dzieńdobry!
W tej chwili właśnie przprowadzam test polegający na próbie pobrania
pliku http://ndoors-atlantica.pandonetworks.c ... 000001.nzp
przy pomocy Mozilla Firefox. ( 8.11.2009 godz. 13:37), zatrzymanie na
77%.
Moje dane:
-numer 793966352
-wersja oprogramowania 11.608.05.00.264
-wersja sprzętu CD27TCPU
-lokalizacja: centrum Olsztyna, ul. Grabowskiego
-lokalizacja w zasięgu PlayOnline na www
-tak w innych lokalizacjach też jest problem, Gdańsk, Kętrzyn( war-maz )
-modem HUAWEI E156g
-restart modemu nic nie zmienia
-modem nie był sprawdzany w serwisie, salonie Play (jeśli o to
chodzi?), był ntomiast sprawdzany na innych komputerach, z innymi
systemami operacyjnymi
-wymieniłem kartę SIM, lecz to nie pomogło
-nie pojawiają się żadne kody błędów, aczkolwiek w oknie "Play status"
z ikony w tray-u Windows, po próbie pobrania problematycznego pliku,
wykazane błędne bajty otrzymane, we wspomnianym teście: 9.
- problemy z pobieraniem rapidshare miałem już zaraz od aktywacji,
lipiec 2009, lecz ignorowałem ten problem. Bardziej uciążliwe stało
się to od dnia dokładnie 20.09.2009, od kiedy często napotykam pliki z
różnych źródeł których nie mogę pobrać, problem występuje nadal
- generalnie nie ma spadków transferu, w ciągu dnia jest do 0,5Mbit,
od wieczora dochodzi maksymalnie 1,1Mbit, z reguły nigdy nie zniża się
do uciążliwie niskiego poziomu. pobieranie jest dość szybkie, z tym że
dochodzi do przerwy samego pobierania pliku, połączenie do sieci jest
zachowane
- jeśli chodzi o transfer w czasie problemu są 2 scenariusze: albo
spada do 0 w momencie wstrzymania się pobierania pliku, albo nadal
jest transfer ale zmniejszony 2-3krotnie w tym momencie, pobierane są
jakby "puste dane", proces pobierania pliku nie idzie do przodu.
Jeśli w czasie pobieranie włączę np. radio internetowe, transmisja
danych z radia nie jest zakłócona. (jedynie dla testu, nie chciałem na
siłę obciążąć łącza).
- do określania transferu obserwowałem wykres z aplikacji PlayOnline
zainstalowanej z modemu.
- usługi polegające na udostępnianiu/przesyłaniu: rapidshare.com,
załączniki na gmail.com, przesyłanie pliku przez gadu-gadu, pobieranie
plików z dobreprogramy.pl, pobieranie plików z serwera FTP, pobierania
aktualizacji windowsupdate, być może też przerwy w streamingu video na
www ale bardzo rzadko.
- system operacyjny WindowsXP, pc stacjonarny
- w czasie dzisiejszego testu HSDPA 5 kresek, 95-99%, dodam że często
przełącza się na WCDMA w czasie bezczynności sieciowej z mojej strony,
ale czasami też w czasie aktywnego korzystania z internetu, lecz
zawsze 5 kresek.
- problem występował nadal na innych komputerach (także z systemem WindowsVista)
- krótko: Przerwa w pobieraniu niektórych plików, na stałym dla danego
pliku bajcie, bez utraty połączenia sieciowego oraz bez utraty
stabilności aplikacji pobierającej.
BRAK DALSZEJ ODPOWIEDZI. PO JAKIMŚ CZASIE WIDZE STATUS ZGLOSZENIA NA MOJPLAY:
Komentarz zamknięcia: Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: Nr zgłoszenia: 12727828 Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące trudności technicznych, które wpłynęło do nas w dniu 9 listopada 2009 roku za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zapewniamy Pana, że dokładnie zapoznaliśmy się z opisaną sprawą. Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Jednakże analiza zarejestrowanych na Pańskim koncie aktywności wykazała, że połączenia z Internetem są poprawnie realizowane. Stacja radiowa, za zasięgu której Pan korzysta, prawidłowo przesyła sygnał zasięgu. Nie zaobserwowano żadnych trudności ani błędów. Wobec powyższego Pańska reklamacja została uznana za niezasadną. Pragniemy jednak zwrócić uwagę na fakt, że w swoim zgłoszeniu nie podał Pan żadnych przykładów stron, z połączeniem których ma Pan trudności. Nie została podana aktualna data występowania trudności. Jeśli więc nadal mają one miejsce prosimy o ponowne przesłanie do nas takowych danych. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem XXXXXXXXXXXX specjalista ds. obsługi klienta
BARDZO MNIE ZASTANAWIAJA TE DWA ZDANIA:
Pragniemy jednak zwrócić uwagę na fakt, że w swoim zgłoszeniu nie podał Pan żadnych przykładów stron, z połączeniem których ma Pan trudności. Nie została podana aktualna data występowania trudności.
PODCZAS GDY JA WYRAŹNIE NAPISAŁEM:
W tej chwili właśnie przprowadzam test polegający na próbie pobrania
pliku http://ndoors-atlantica.pandonetworks.c ... 000001.nzp
przy pomocy Mozilla Firefox. ( 8.11.2009 godz. 13:37), zatrzymanie na
77%.
JEST TO EWIDENTNE KLEJENIE GŁUPA ZE STRONY OBSŁUGI PLAY. SCYZORYK SIE W KIESZENI OTWIERA.
Ostatnio zmieniony 2009-11-25, 12:09 przez vidala, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
- Lokalizacja: znikąd
Re: problem z download, play online, huawei E156g
A mówiłem że PLAY nie poczuwa się do winy !!!!! To było do przewidzenia,jak może wina być po ich stronie !!! Reklamacja nieuzasadniona !!!! KPINY !!!! Odsyłają na swoją stronę,tylko wejście na nią to czasem nawet 10 minut oczekiwania !!!! Tak wygląda jakość usług w ich sieci.
Próbowałem pobrać plik do którego podałeś link.U mnie też zawsze następuje wstrzymanie pobierania.W przypadku Firefox'a jest to 76%, a kiedy używam FlashGet'a 90,86%. Tak więc nie można powiedzieć że jest to uzależnione od komputera czy stacji przesyłowej.Próbowałeś pobrać ten plik za pomocą innego łącza ? Tak żeby wykluczyć prawdopodobieństwo,że plik jest uszkodzony.Chodzi o to żeby dać jak najmniej powodów do tego, żeby PLAY mogło uchylać się od odpowiedzialności.Zwalać winę na inne czynniki.
Próbowałem pobrać plik do którego podałeś link.U mnie też zawsze następuje wstrzymanie pobierania.W przypadku Firefox'a jest to 76%, a kiedy używam FlashGet'a 90,86%. Tak więc nie można powiedzieć że jest to uzależnione od komputera czy stacji przesyłowej.Próbowałeś pobrać ten plik za pomocą innego łącza ? Tak żeby wykluczyć prawdopodobieństwo,że plik jest uszkodzony.Chodzi o to żeby dać jak najmniej powodów do tego, żeby PLAY mogło uchylać się od odpowiedzialności.Zwalać winę na inne czynniki.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
- Lokalizacja: olsztyn
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Dokładnie tego pliku no to akurat nie testowałem u siebie, na innym łączu. Ale kumpel na łączu akademickim pobiera to bez problemu.
Wcześniej gdy mieszkałem w Gdańsku, miałem podobne problemy z innymi plikami i miałem możliwość przetestowania na chello. Nie było problemu z tymi plikami na takim łączu.
Wcześniej gdy mieszkałem w Gdańsku, miałem podobne problemy z innymi plikami i miałem możliwość przetestowania na chello. Nie było problemu z tymi plikami na takim łączu.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
- Lokalizacja: znikąd
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Czyli bez wątpienia to wina PLAY.Sam mam kilka plików których za nic nie mogę pobrać do końca,w tym klip z YouTube który zawsze zatrzymuje się na 1.89 MB. Można powiedzieć że z straciłem już ponad 4 GB transferu,oraz kasę wydaną na konto premium rapidshare.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-11-21, 09:31
- Lokalizacja: Sc
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Witam
Chciałbym nadmienić, że również jestem użytkownikiem Play Online 5GB i mam podobny problem jak Wy. Zgłaszałem rzecz jasna do BOK-a że mam problemy a oni po dwóch tygodniach stwierdzili, że najprawdopodobniej wina leży z mojej strony a dokładnie z Visty
wolne żarty Vista chodzi jak powinna. Mam wrażenie, że typowo mnie olali ale ja tego tak nie zostawię będe wysyłał pisemna reklamacje i zobaczymy jak wtedy zareagują.
Chciałbym nadmienić, że również jestem użytkownikiem Play Online 5GB i mam podobny problem jak Wy. Zgłaszałem rzecz jasna do BOK-a że mam problemy a oni po dwóch tygodniach stwierdzili, że najprawdopodobniej wina leży z mojej strony a dokładnie z Visty

BARTI
-
- Użytkownik forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2009-10-22, 20:10
- Lokalizacja: lublin
Re: problem z download, play online, huawei E156g
mi wysłali coś takiego:
Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: Nr zgłoszenia: 12769701 Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące reklamacji prędkości internetu, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 10 listopada 2009 roku. Informujemy, że Pana sprawa została dokładnie przeanalizowana. Miło nam poinformować, że Pana reklamacja została uznana za zasadną. W reklamowanym terminie prowadzona była modernizacja konta, możliwe że występowały niedogodności z poprawną transmisją danych. Będziemy dokładać wszelkich starań aby podobna sytuacja nie miała miejsca. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty chcielibyśmy Panu zaproponować jednorazowo Pakiet 600MB. Jeśli zgadza się Pan z taką formą rozwiązania sprawy prosimy o kontakt powołując się na numer tego zgłoszenia. Pakiet będzie mógł Pan wykorzystać od momentu przyznania do końca okresu rozliczeniowego. Mamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem Magdalena Manikowska specjalista ds. obsługi klienta
mam gdzieś ich dodatkowy pakiet skoro nie mogę i tak z niego skorzystać jak bym chciał
Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: Nr zgłoszenia: 12769701 Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące reklamacji prędkości internetu, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 10 listopada 2009 roku. Informujemy, że Pana sprawa została dokładnie przeanalizowana. Miło nam poinformować, że Pana reklamacja została uznana za zasadną. W reklamowanym terminie prowadzona była modernizacja konta, możliwe że występowały niedogodności z poprawną transmisją danych. Będziemy dokładać wszelkich starań aby podobna sytuacja nie miała miejsca. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty chcielibyśmy Panu zaproponować jednorazowo Pakiet 600MB. Jeśli zgadza się Pan z taką formą rozwiązania sprawy prosimy o kontakt powołując się na numer tego zgłoszenia. Pakiet będzie mógł Pan wykorzystać od momentu przyznania do końca okresu rozliczeniowego. Mamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. z poważaniem Magdalena Manikowska specjalista ds. obsługi klienta
mam gdzieś ich dodatkowy pakiet skoro nie mogę i tak z niego skorzystać jak bym chciał

-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
- Lokalizacja: z netu
Re: problem z download, play online, huawei E156g
No tiri riri, pytanie brzmi czy po uznaniu reklamacji za zasadną ściąganie się poprawiło ?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 21
- Rejestracja: 2009-10-22, 20:10
- Lokalizacja: lublin
Re: problem z download, play online, huawei E156g
no co Ty, poza tym tekst "Nr zgłoszenia: 12769701 Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące reklamacji prędkości internetu, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 10 listopada 2009 roku. Informujemy, że Pana sprawa została dokładnie przeanalizowana" mnie rozbawił bo reklamacja przecież nie dotyczyła prędkości tylko czego innego, także gdzie ta dokładna analiza". Wszystkie te ich odpowiedzi to granie na zwłoke
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2009-11-12, 19:33
- Lokalizacja: znikąd
Re: problem z download, play online, huawei E156g
Po raz kolejny czytam to co napisał Vidala.Z odpowiedzi jaką dostał z BOK Play jedno rzuca się w oczy.Mianowicie to : "Jednakże analiza zarejestrowanych na Pańskim koncie aktywności wykazała, że połączenia z Internetem są poprawnie realizowane. Stacja radiowa, za zasięgu której Pan korzysta, prawidłowo przesyła sygnał zasięgu. Nie zaobserwowano żadnych trudności ani błędów."
Play wychodzi z założenia,że skoro jest internet i jest zasięg,to nie ma o czym mówić.Usługa jest świadczona prawidłowo.A to że pliki nie ściągają się poprawnie,oni mają w du..e.
Można śmiało powiedzieć że jesteśmy na przegranej pozycji
Play wychodzi z założenia,że skoro jest internet i jest zasięg,to nie ma o czym mówić.Usługa jest świadczona prawidłowo.A to że pliki nie ściągają się poprawnie,oni mają w du..e.
Można śmiało powiedzieć że jesteśmy na przegranej pozycji
