Witam Wszystkich!
Od dwóch dni jestem posiadaczem play online 5 GB, jako jedynego dostępu do internetu, jaki jest u mnie możliwy i wydaje się dla mnie najlepszy. Obecnie staram się go testować, bo do 7 dni można zwrócić sprzęt i rozwiązać umowę. Niestety ani razu nie miałem szansy połączyć się z internetem.
Modem zainstalował się poprawnie (kwerenda działa), oprogramowanie playa również. Modem loguje się do sieci (dioda niebieska nie migająca), odebrał również smsa wysłanego z komórki. Łapie zasięg (poziom w diagnostyce playa: 12/99), w programie playa jest widoczny zasięg i sieć UMTS oraz status urządzenie gotowe. Niestety po kliknięciu w przycisk połącz nic się nie dzieje, zero reakcji.
Oprogramowanie instalowałem ponownie, podobnie jak modem, zmieniałem porty usb, ale bez rezultatu. Wyłączyłem firewalla (comodo) i antywirusa (avg), ale bez rezultatu. Nie mogę łaczyć się przez dial-up, ponieważ nie mogę utworzyć połączenia - windows nie widzi modemu w momencie tworzenia połączenia, ale w menadżerze urządzeń jest on widoczny.
Sprawdziłem więc modem na starym laptopie u kumpla pod XP i u niego mimo minimalnego zasięgu modem bez problemu połączył się z internetem po gprs. Jest coś więc nie tak z moim lapkiem, ustawieniami visty, skoro u mnie nie działa, ale nie mam pojęcia co, bo już próbowałem wielu rzeczy i bez rezultatu. Co dziwne, jak pożyczyłem jakieś 3 miesiące temu blueconnect od znajomej, to również nie mogłem się wtedy połączyć i sobie sprawę odpuściłem.
Proszę o pomoc i wskazanie przyczyny - co to może być? Próbowałem uruchamiać wyłączone usługi w systemie bez restartu, lecz też bez efektu... Nie wiem co może blokować funkcję połączenia w programie playa, sprzęt i konfiguracja raczej standardowa.
Sprzęt:
Laptop dell 1555
windows vista home basic (system ma wszystkie poprawki, aktualizacje zainstalowane łącznie z najnowszymi)
modem ZTE MF 626
Brak połączenia z Internetem - play online+ZTE mf626+vista
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-11-19, 08:53
- Lokalizacja: Opole
- ra-v
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1529
- Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
- Lokalizacja: Fryzjer City
Re: Brak połączenia z Internetem - play online+ZTE mf626+vista
Czy na dole pojawia się jakaś ikonka z urządzeniem USB?
Jeśli tak to kliknij lewym przyciskiem myszy na nią i kliknuj na "Bezpiecznie usuń urządzenie ZTE.....", "Wysuń urządzenie.....", "Eject device....", "Wysuń urządzenie...." lub coś podobnego i poczekaj z minutę. Potem spróbuj połączyć się menadżerem z netem.
Jeśli tak to kliknij lewym przyciskiem myszy na nią i kliknuj na "Bezpiecznie usuń urządzenie ZTE.....", "Wysuń urządzenie.....", "Eject device....", "Wysuń urządzenie...." lub coś podobnego i poczekaj z minutę. Potem spróbuj połączyć się menadżerem z netem.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-11-19, 08:53
- Lokalizacja: Opole
Re: Brak połączenia z Internetem - play online+ZTE mf626+vista
Okazało się, że któraś z usług systemu nie była właczona. Po właczeniu wszystkich w msconfig programik playa chodzi tak, jak powinien.
- ra-v
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1529
- Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
- Lokalizacja: Fryzjer City
Re: Brak połączenia z Internetem - play online+ZTE mf626+vista
Jeśli mógłbyś to umieść "ścieżkę dostępu" do ustawień gdzie to jest. Zawsze będzie jakiś manual. Może u mnie też coś się poprawi, choć z neta pod Win7 korzystam rzadko.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i