Przerywa połączenie

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
zizu09
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2009-12-02, 17:16
Lokalizacja: chojnów

Przerywa połączenie

Post autor: zizu09 »

Witam! otóż raz na godzinę zdarza mi się, że resetuje się internet a dzieje się to tak:

normalnie wszystko gra - siła sygnału jak najbardziej ok (ok.85%), korzystam sobie z neta i.. ikonka połączenia (ten monitor z zielonymi falami:P) znika i pojawia się monitorek z jakimś latającym żółtym punktem i wyświetla się na dosłownie 2 sekundy komunikat w chmurce (Ograniczenie lub brak łączności) i gdy najadę na tą ikonkę to widzę "Stan połączenia": Pobieranie adresu sieciowego - mija 10-15 sekund i wszystko wraca do normy. No i tak raz na godzinę czy 2 musi się zdarzyć. Może da się jakoś temu zaradzić, bo korzystam z gier które wymagają stałego połączenia bez żadnych disconnectów.
Mój router to Edimax AR-7084gA łączę się poprzez Wi-Fi. Może wpływ na te disconnecty ma fakt, że z siecią łączą się jeszcze 2 inne kompy które powodują u mnie podczas korzystania z neta przez nie - zwiększenie pingu :/
Pozdrawiam.


jeśli jest coś niejasne to proszę nakierować mnie to powiem coś więcej :-P
Awatar użytkownika
rycho13
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2009-11-01, 16:18
Lokalizacja: Lublin

Re: Przerywa połączenie

Post autor: rycho13 »

Witam!
1.Może to zapora(firewall) jakoś Cię blokuje w pewnym stopniu...(z tym to akurat nie jestem pewien)
2.Te wahania mogą być równie dobrze spowodowane tym że w zasięgu masz dużo innych sieci bezprzewodowych... z jakąś się możesz "żreć"

Mam AxessTel-a i też ma takie wahania, aczkolwiek nie w takim stopniu żeby się rozłączyć...
Ale chyba spowodowane właśnie jest to tym, że jest dużo sieci bez przewodowych w zasięgu!
I wiem że jest to denerwujące!!!
:D ;) :) :cfaniak: :super:
zizu09
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2009-12-02, 17:16
Lokalizacja: chojnów

Re: Przerywa połączenie

Post autor: zizu09 »

Dobra w takim razie zmienię trochę pytanie - bo nie chcę zakładać nowego tematu. Mam też taki problem: wg pingu idzie normalnie po 60, 70, 60, 70, 60,60... (..) i tak ciągle aż tu nagle 'upłynął limit czasu żądania' i tak ciągle ten 'upłynął..' dopóki nie dam w połączeniach sieciowych na połączeniu bezprzewodowym pierw Wyłącz a potem Włącz. po tym "restarcie" idzie już normalnie.

co moze być problemem? siła sygnału ciągle w minimum od 65 do 80%. Link Quality zaś niemal ciągle 96-100% jak obserwuję.
ODPOWIEDZ