jako kolejny chciałbym sie podzielić recenzja usługi Era Wimax. Postanowiłem wziąć usługe 1Mb na 36 miesięcy. Zamówienie złozylem telefonicznie w niedziele w srode był juz kurier z umowa. Umowa została podpisana i oczekiwanie na sprzęt po krótkim oczekiwaniu 8 dni dostałem sprzęt. Początkowo roboczo podłaczylem zestaw w domu chciac sie zalogowac na strone terminala jednak zauwazyłem ze jak porusze lekko antena to połaczenie Lan sie urywa po męczącym wykrywaniu usterki okazalo sie ze kabel łaczący ODU z IDU jest uszkodzony na szczeście miałem taki kabel tylko innego koloru i krótszy. Podłaczyłem nim ODU z IDU i odziwo połaczenie Lan sie nie urywało kabel do ETHERNET był lekko uszkodzony ale działał tzn jeden bolec na wtyczce był wylamany. Ok na roboczym maszcie (długi kawalek rurki) wystawiłem zestaw pod okno, wyszedlem na dwór z laptopem na stronie terminala miałem 4,5 zielonych kresek pozostałych parametrów nie jestem w stanie teraz podać sektor i częstotliwość były prawidłowe. Zestawiłem połączenie tak jak w instrukcji i próbowałem sie połaczyc jednak wywalało błąd; Haslo i nazwa użytkownika jest nieprawidlowa w tej domenie. Dzwoniłem do BOA z zapytaniem co jest nie tak facet powiedzial ze wysyła zapytanie do działu Technicznego i na odp trzeba oczekiwać do 5 dni jednak zadzwonil po 20 min ponownie mówiąc ze pomoc techniczna kazała wystawic antene za okno i przy właczonym komputerze(aktywne połaczenie Lan i Wirelles) antena ma byc właczona przez 48 godz i ani minutki krócej jak to ładnie podkreslił. Jakoś sie przemęczyłem kabel przycisnałem oknem i jakos udało mi sie je zamknac antena i komputer były właczone 48 godz nawet więcej i po tym czasie próbowałem sie ponownie zalogowac jednak bez skutku. Ponowny telefon do BOA odebrał nastepny konsultant oczywiście malo doświadczony i powiedzial ze pewnie antena za krótko była właczona powiedzialem ze jest właczona nadal i mineło juz dawno 48 godz i według mnie nie tak jest cos z hasłem. Facet odczytał mi przez telefon moje haslo i było takie samo jak na umowie powiedział ze wysle nowe zapytanie do pomocy technicznej i ze trzeba czekać. Ok podziekowałem i jeszcze kazałem przyspieszyc sprawie poniewaz nie można czekać w nieskończonośc. Po telefonie do BOA z ciekawości spróbowałem troszke przekształcić haslo i zamiast L dałem I, ku mojemu zaskoczeniu połaczenie zostało ustanowione. Czyli jak sie okazalo powinni jaśniej napisać haslo na umowie lub dawac troche mniej skomplikowane. Pózniej nadeszła pora na testy przy ściaganiu predkosc 114kb/s- 120kb/s czyli tak jak w umowie. Pingi u mnie to około 57ms. To by było na tyle w razie pytań smiało;D
Pozdrawiam
Kamilekk93

[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2009-12-28, 07:34 ]
Na forum nie pogrubiamy/powiększamy/kolorujemy niepotrzebnie tekstu. Obowiążkiem autora jest równiez pisanie zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji!