PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

Czy w najbliższym czasie planujesz zmianę operatora PLAY na innego.

Tak
18
32%
Nie
24
43%
Rozważam taka opcję
11
20%
Nie wiem
3
5%
 
Liczba głosów: 56

Marriu
Użytkownik forum
Posty: 47
Rejestracja: 2009-08-30, 11:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Marriu »

Nie chcę uprawiać krypto reklamy dla Multimo, ale jej oferta jest w miarę przejrzysta:
7 GB limit za ok 50 zl na czas okreslony lub nieokreślony (5 zl różnicy w abonamencie). Działają w infrastrukturze Orange.
Zapewne, gdybym nie miał możliwości Netti lub TPSA (cenowo kablówka Aster jest dla mnie nieosiągalna), zdecydowałbym się właśnie na to.
Pytanie, czy Orange ma tam zasięg - mozna to sprawdzić kupując np na 1 miesiąc.
Pozdrawiam
Internet to nie tylko śmieci, to także duży pozytek dla ludzkości...
Awatar użytkownika
Tomekm91
Stały użytkownik forum
Posty: 119
Rejestracja: 2009-03-26, 16:20
Lokalizacja: Kraków

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Tomekm91 »

Play4you2

Może ma Pan racje, ale porównując internet Play z Orange, Plusem czy nawet Erą jesteście na samym końcu. Mam 300m do nadajnika, widzę go zza okna, mimo to przez 20/24 dnia mam prędkości w granicach 200-300 kb/s. To jest śmieszne. Pfeee śmieszne ? Żałosne. Kontakt z operatorem słabiutki, pfeeeeeee słabiutki ? Tragiczny!. Dno dno dno i jeszcze raz dno!!!

Pisze to po raz setny, zamieńcie słowa w czyny.

Pozdrawiam !
Fort Minor & LINKIN PARK & Dead By Sunrise
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: play4you2 »

Marriu pisze:"W przypadku chęci korzystania z pełnego pasma prędkości należy zasięgnąć informacji o sprzedawcy technologii, którą wykorzystuje operator. Wszelkie dane podawane w przez operatora należy uznać za mało prawdopodobne lub mijające się z prawdą. Rzetelne informacje na temat działania usługi użytkownik uzyska po dłuższym okresie korzystania z niej"
Ależ informujemy o tym (choć w innym tonie niż to przedstawiłeś) np. w Regulaminie świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z dostepem do Internetu. Poza tym przypominam, że istnieje mozliwośc przetestowania usługi w ciągu 7 dni (chyba że, wybierzemy Ofertę Promocyjną Play Online Extra, tu nie ma mozliwości testowania).

[ Dodano: 2009-12-30, 11:38 ]
Tomekm91 pisze:Może ma Pan racje, ale porównując internet Play z Orange, Plusem czy nawet Erą jesteście na samym końcu. Mam 300m do nadajnika, widzę go zza okna, mimo to przez 20/24 dnia mam prędkości w granicach 200-300 kb/s. To jest śmieszne. Pfeee śmieszne ? Żałosne. Kontakt z operatorem słabiutki, pfeeeeeee słabiutki ? Tragiczny!. Dno dno dno i jeszcze raz dno!!!

Pisze to po raz setny, zamieńcie słowa w czyny.
Cóż mogę powiedzieć. Moje szczere wyjasnienia i tak zapewne na mało się zdadzą. Co do obsługi klienta, jak juz wspominałem, wiem, że należy to poprawić i to robimy. Na efekty tego jednak należy trochę poczekać. Co do prędkości, robimy co się da, aby to było na najwyższym poziomie. Nie chę sie tu usprawiedliwiać, jednak zwróćcie proszę uwagę, że tzw. wielka trójka (ERA< ORANGE PLUS) działa na naszym rynku od lat 90 i mają już dość mocno dopracowaną technologię. Nie twierdzę absolutnie, że my tego nie mamy, ale też potrzebujemy pewnych rozwiązań i analiz, aby równiez móc to dopracować do perfekcji, a do tego potrzeba trochę czasu. Wiem, że z waszej strony (z pozycji Klienta), nie interesuje Was to, jednak jedyne o co moge Was w tej chwili poprosić, to o trochę czasu dla nas. Jak wchodzilismy na rynek, to z połączeniami też były drobne niedociągnięcia, na dzień dzisiejszy jest już z tym wręcz bardzo dobrze. Liczba zgłoszeń dotyczących połączeń praktycznie znikła. Jednak tu też potrzebowaliśmy trochę czasu. Dzisiaj nasi użytkownicy są w dużej większości bardzo zadowoleni z usług głosowych (i innych), mam nadzieję, że w niedługim czasie będzie tak samo z usługą internetową.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
lubczyk
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 509
Rejestracja: 2008-07-23, 14:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: lubczyk »

play4you2, rozumiem że jesteście młodą siecią i nie macie tak dopracowanych technologii ale czy nie jest to absurdem że pozostali operatorzy wprowadzają już HSPA+ a wy nie potraficie nawet dać użytkownikom o zgrozo 1 Mbita bo o większej prędkości przy waszej infrastrukturze nie ma mowy.
vectra = 300 Mbps
Vodafone + iPhone 7
Marriu
Użytkownik forum
Posty: 47
Rejestracja: 2009-08-30, 11:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Marriu »

Jest na to bardzo prosty sposób:
Skoro różne są strategie np jeśli istnieje operator wirtualny lub operator infrastrulturalny, który działa jedynie dobrze na infrastrukturze roamingowej to wyjście jest bardzo proste:
Przełączamy nasze telefony na ustawienia ręczne i wybieramy lepiej działającego operatora, bez zawracania sobie głowy, który jest tańszy, skoro jednemu płacimy rachunki, tzn temu tańszemu.
Jeśli nie zadowala nas obsługa klienta to trudno - udajemy się do sklepu, gdzie zakupiliśmy sprzęt albo wydobywamy od nich numer telefonu i męczymy ich z każdą sprawą. W odróżnieniu od "wirtualnego" biura obsługi klienta operatora, "realne" sklepy przejmują się "realnymi" klientami.
Ja sam czekałem na zdjęcie blokady simlock od 14 sierpnia do końca listopada...

Jeśli natomiast operator internetu bezprzewodowego działa źle w swojej infrastrukturę, to zmieniamy operatora. Albo zacznia działać lepiej w związku z mniejszą liczbą użytkowników ( :-) przy naturalnie mniejszych zyskach) albo zainwestuje w lepszą infrastrukturę, żeby przyciągnąć więcej użytkowników. W gospodarce kapitalistycznej nie ma wyjścia. :-) I nie wystarczy tu tłumaczenie, że albo rybki (prędkość) albo akwarium (cena). Inni mają jedno i drugie...

Operator jest po to, by czarować, promować i kasę ściągać, ewentualnie inwestować w nowości. Klient jest po to, żeby na maksa wykorzystać wszelkie nadażające się okazje i promocje... bez szkody dla siebie. Aby jedna i druga stron za bardzo sie nie rozszalała czuwa UKE.
Internet to nie tylko śmieci, to także duży pozytek dla ludzkości...
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: play4you2 »

lubczyk pisze:play4you2, rozumiem że jesteście młodą siecią i nie macie tak dopracowanych technologii ale czy nie jest to absurdem że pozostali operatorzy wprowadzają już HSPA+ a wy nie potraficie nawet dać użytkownikom o zgrozo 1 Mbita bo o większej prędkości przy waszej infrastrukturze nie ma mowy.
Jak łatwo zauważyć po opiniach na tym forum, chcemy dopracować najpierw jedną technologię do maksymalnych mozliwości, a dopiero ewentualnie mysleć o nastepnej. Owszem, fajnie by było mieć HSPA+, jednak to nie chodzi do końca o cenę tej technologii, co jak sami przyznacie, warto zająć się jednym aby było dobrze, niż kilkoma tematami i mieć jakies niedociągnięcia. Powiem Wam tylko tyle, że jak sami zauważyliście, Wasze opinie są dla nas na prawdę bardzo cenne i tylko dzięki temu możemy coś ulepszać, lub usuwać awarię, o której nie wiedzieliśmy. Nie muszę tu chyba mówić, jak bardzo jesteście dla nas ważni, nie tylko z samych powodów finansowych, ale (może zabrzmi to zbyt nonszalancko) to Wy również pośrednio macie wpływ na rozbudowę Play i na to, w jaki sposób ona działa. Sieć jest dla Was, nie dla nas (pracowników). To my (pracownicy) jesteśmy dzięki Wam i zapewniam Was, że każdy ma taką świadomość, za co bardzo Wam dziękujemy.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Marriu
Użytkownik forum
Posty: 47
Rejestracja: 2009-08-30, 11:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Marriu »

obiecanki macanki
Internet to nie tylko śmieci, to także duży pozytek dla ludzkości...
lubczyk
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 509
Rejestracja: 2008-07-23, 14:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: lubczyk »

Drogi play4you2, czy ja napisałem gdziekolwiek że powinniście wprowadzić HSPA+ ? Nie sądzę ;). Napisałem to w takim kontekście iż pozostali operatorzy wprowadzają HSPA+ natomiast wy nie potraficie dać użytkownikowi nawet stabilnego 1 Mbita. Pewnie zaraz napiszesz że łącze komórkowe działa zależnie od zasięgu i bla bla jednak no trzeba popatrzeć na to że wasza sieć kuleje. Rozumiem że jesteś tylko pracownikiem aczkolwiek jak sam napisałeś sieć jest dla nas więc niech ta sieć zacznie działać jak powinna, 1 Mbit to przecież nie tak dużo, skoro pozostali operatorzy potrafią na prawdę dużo więcej przepchać przez swoje nodeB, w Orange nawet w godzinach szczytu mam po 3 Mbit. Mam nadzieję że wszystko co tu piszemy idzie gdzieś do góry bo przecież to my mamy wpływ (jak sam napisałeś) na rozbudowę Play.
vectra = 300 Mbps
Vodafone + iPhone 7
djdavemix

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: djdavemix »

Zapis w umowie o ograniczonej prędkości niewątpliwie jest, z tym że umowy są prawie identyczne. Na niektórych rzeczywiście powinno pisać - trwałe ograniczenie prędkości!
Opieram się o opinię innych.
Tak naprawdę Play nie jest w niczym konkurencyjna. Nie ma (jeszcze) zaplecza. Niskie ceny to nie wszystko i na razie nie Jesteście w stanie zaoferować więcej (lepiej, szybciej).
Na razie jest to internet o bardzo dużej awaryjności.
Nie każdy jest od razu profesjonalistą ale stwarzanie pozorów "idealności" nabiera nieświadomego "Kowalskiego" do zawarcia umowy.
Awatar użytkownika
marcin7911
Stały użytkownik forum
Posty: 98
Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
Lokalizacja: Konin

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: marcin7911 »

Kto już przerabiał wypowiedzenie usług w playu? Formułka Rezygnuję z korzystania z usług po okresie podstawowym chyba wystarczy? W pismie podac imie, nazwisko, adres, numer telefonu, numer abonenta czy cos jeszcze? Wypowiedzenie należy wysłac na adres skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204 ?
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
djdavemix

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: djdavemix »

marcin7911, możesz to załatwić w 2 minuty w salonie.
Moje wypowiedzenie z winy operatora za nie działający internet zostało nałożone karą umowną w wys. 1800 zł. Muszę dotrwać do końca umowy.
Awatar użytkownika
marcin7911
Stały użytkownik forum
Posty: 98
Rejestracja: 2009-09-30, 12:24
Lokalizacja: Konin

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: marcin7911 »

W ubiegłym roku w Germanosie, w którym teraz podpisywałem umowe na playonline próbowałem dac wypowiedzenie na telewizje n.W odpowiedzi usłyszałem ze moga wysłać do centrali jak coś jeszcze bedą wysyłac ale potwierdzenia żadnego mi nie dadzą bo salon sie tym nie zajmuje :] . Wolę więc sam wysłac i miec kwit że dotarło.
i jeszcze w regulaminie jest zapis
Za dzień złożenia wypowiedzenia Umowy przez Abonenta przyjmuje się dzień doręczenia na adres korespondencyjny OK. podany na stronie WWW Operatora dokumentu zawierającego wypowiedzenie Umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia.
Modem Huawei E156g
Moc sygnału:-83dBm, 48%, CSQ 15
Playonline 69
djdavemix

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: djdavemix »

W erze załatwiałem wszystko na miejscu w salonie, w Play również rezygnowaliśmy już z jednego abonamentu domowników i za każdym razem dostaje się potwierdzenie z datą wpłynięcia. Nie mniej każdy sposób jest dobry :)
Marriu
Użytkownik forum
Posty: 47
Rejestracja: 2009-08-30, 11:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Marriu »

marcin7911 pisze:Kto już przerabiał wypowiedzenie usług w playu? Formułka Rezygnuję z korzystania z usług po okresie podstawowym chyba wystarczy? W pismie podac imie, nazwisko, adres, numer telefonu, numer abonenta czy cos jeszcze? Wypowiedzenie należy wysłac na adres skrytka pocztowa 4, 62-056 Komorniki P204 ?
Ja wypowiedziałem umowę zaraz po jej podpisaniu. To zgodne z prawem. Żeby nie było, że trzeba było. Potwierdzenie zabieram ze sobą. Z dniem zakończenia okresu promocyjnego. Zawsze tak robię. Trzeba tylko pamiętać, że się to robiło. :-)
Internet to nie tylko śmieci, to także duży pozytek dla ludzkości...
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: marens »

Marriu pisze:od 1 Mbit a nie stanowią jego górną acz nieosiągalną raczej granicę
Tomekm91 pisze:zamieńcie słowa w czyny.
Tadam
Obrazek
Awatar użytkownika
Tomek7
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 704
Rejestracja: 2008-04-25, 18:31
Lokalizacja: EŁK

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Tomek7 »

marens z jakiej to strony leci z taką prędkością??bo na pewno nie wrzuty ;)
Marriu
Użytkownik forum
Posty: 47
Rejestracja: 2009-08-30, 11:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Marriu »

No chyba się nawrócili, na wszelki wypadek "dobijam" limit, bo myślę, że niewielu dzisiaj internautów korzysta z ich usług...

Obrazek

Za kilka dni pewnie znowu prędkości spadną
Internet to nie tylko śmieci, to także duży pozytek dla ludzkości...
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: krystianb »

Marriu pisze:Za kilka dni pewnie znowu prędkości spadną
Już dziś po południu jak wszyscy się obudzą i zaczną wrzucać fotki na pewne portrale...
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
Marriu
Użytkownik forum
Posty: 47
Rejestracja: 2009-08-30, 11:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Marriu »

zgadza się, juz to widać:
Obrazek
Internet to nie tylko śmieci, to także duży pozytek dla ludzkości...
Awatar użytkownika
Tomekm91
Stały użytkownik forum
Posty: 119
Rejestracja: 2009-03-26, 16:20
Lokalizacja: Kraków

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Tomekm91 »

Tadam
Marens,

Już nieraz potwierdzałeś że Tobie Play działa dobrze, ale niestety takich szczęściarzy jak Ty jest niewielu. Nie wiem co chcesz udowodnić, pokazując cały czas że Tobie wszystko gra.

Test 18:14, 300m od nadajnika, po prostu cudownie :cwaniak:

Obrazek

Ping:

http://i45.tinypic.com/262mj4h.png

I tak przez prawie cały dzień...

Pozdrawiam.
Fort Minor & LINKIN PARK & Dead By Sunrise
djdavemix

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: djdavemix »

Właściwie to nie temat o prędkościach.
Internet niczym nie obciążony - chyba że przez innych użytkowników :)
Obrazek
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: krystianb »

Panowie to nie miejsce na wstawianie testów prędkości. Gdzieś w HP mamy miejsce na to.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
djdavemix

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: djdavemix »

Dostałem dziś ulotki z ofertami Play Online i o dziwo zainteresowała mnie jedna rzecz:
Oferta dla stałych abonentów
Miesięczny abonament: 45 zł
Miesięczny limit transferu: 10 GB
Prędkość transferu w ramach limitu: od 1 mbit/s

Ciekaw jestem jak pokryje się to z rzeczywistością. Widać, że Play przyspiesza :D
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26465
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: wojteks »

djdavemix pisze:Prędkość transferu w ramach limitu: od 1 mbit/s
Daj tu skan/zdjęcie tej ulotki gdzie tak jest napisane.
Nie pomagam na PW!
djdavemix

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: djdavemix »

wojteks, a proszę bardzo:

Obrazek

Tylko akurat to mnie już nie obowiązuje a szkoda :)
Natomiast limit 5GB jest do 1 Mbit/s
Ostatnio zmieniony 2010-01-04, 14:52 przez djdavemix, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: Jo_gurt »

Czeski błąd pewnie :]
djdavemix

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: djdavemix »

Jo_gurt, czeski bląd? A może polski sposób do naciągania klientów :)
Może ta oferta jest dopiero wprowadzana. Tego niestety jeszcze nie wiem.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10352
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: krystianb »

djdavemix pisze:Jo_gurt, czeski bląd? A może polski sposób do naciągania klientów
A widziałeś jakiego mobilnego operatora co by prędkość gwarantował? Gdzieś tam pewnie drobnym druczkiem na boku jest napisane że play zastrzega sobie prawo do błędów :rotfl:
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
djdavemix

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: djdavemix »

Nie chodzi mi o zagwarantowanie prędkości bo i tak nie ma górnej granicy a ta dolna może być przecież minimalna. Taką ofertę z "błędem" dostaną wszyscy Ci, którzy korzystają z papierowych faktur. Może faktycznie będzie to 1.5 Mbit/s :P
Era ma takie ograniczenia - w najniższym abonamencie blueconnect prędkość max to 512Kbit/s. Tak naprawdę nie ma jeszcze podstaw twierdzić, że to posylwestrowy błąd w druku :)

P.S.
Z drugiej jednak strony, biorąc wzgląd na wydarzenia i przeżycia z Play Online jest to BARDZO wiarygodny operator, o nieskalanej opinii biura OK - bardzo pomocnym w problematycznych sytuacjach, także myślę że rozwój sieci idzie w dobrym kierunku i reklamowane prędkości staną się rzeczywistymi.
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: PLAY ONLINE - czyżby usunięto awarię?!

Post autor: marens »

Tomek7 pisze:marens z jakiej to strony leci z taką prędkością?
RS Premium
Tomekm91 pisze:Nie wiem co chcesz udowodnić, pokazując cały czas że Tobie wszystko gra.
To, że wg. moich testów w różnych lokalizacjach nie jest tak źle.
IHMO 30-50% "żali, narzekań" to jest wzajemne nakręcanie się.
Jeden napisze, że działa źle to automatycznie u 3 też działa źle.
Nie mówię, że usługa jest idealna.

Wystarczy poczytać np tu:
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=37035&start=0
http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php ... 94&start=0

Widocznie jestem "farciarzem" któremu P4 działa dobrze i "beznadziejny" DSB-H370G nie sprawia problemów. Taki OT odnośnie "żalu i płaczu", bo mi i znajomym z "reala" jakoś dobrze działają róże rzeczy które na necie są oczernione. (nie tylko IT/SAT)
ODPOWIEDZ