[OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kubiak007
Stały użytkownik forum
Posty: 55
Rejestracja: 2009-03-23, 18:27
Lokalizacja: House

[OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: kubiak007 »

Jakie macie pingi w grach MP. Podawajcie nazwe gry i sredni ping po przekroczeniu limitu.

[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2010-01-09, 15:13 ]
Zdania należy zaczynać z dużej litery.
Ostatnio zmieniony 2010-01-09, 15:13 przez kubiak007, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
czerwon
Stały użytkownik forum
Posty: 138
Rejestracja: 2009-12-20, 11:19
Lokalizacja: Okolice N.S

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: czerwon »

CS: 1.6
ponizej 10 graczy ping 110-140
powyzej 10 graczy ping 130-200

CS:S
ponizej 10 graczy ping 130-300
powyzej 10 graczy ping 190-900
kubiak007
Stały użytkownik forum
Posty: 55
Rejestracja: 2009-03-23, 18:27
Lokalizacja: House

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: kubiak007 »

nie gram w CS'a wiec spytam. czy to dobre osiagi jak na OFP po limicie?
Awatar użytkownika
czerwon
Stały użytkownik forum
Posty: 138
Rejestracja: 2009-12-20, 11:19
Lokalizacja: Okolice N.S

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: czerwon »

kubiak007 pisze:nie gram w CS'a wiec spytam. czy to dobre osiagi jak na OFP po limicie?
Aby grac w jakiegokolwiek cs'a w miare dobrze ping nie powinien byc wiekszy niz 80. Moje pingi sa tragiczne do cs'ow.
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: WL

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: Blido »

kubiak007 pisze:nie gram w CS'a wiec spytam. czy to dobre osiagi jak na OFP po limicie?
Nienajlepsze, a te:
czerwon pisze:powyzej 10 graczy ping 190-900
wręcz tragiczne. Z takim pingiem można pograć co najwyżej w jakąś strategię RTS. Również nie gram w CS, ale gram czasem w CoD4 a tam wymagania co do pingu są podobne.
Józek
### BAN ###
Posty: 335
Rejestracja: 2009-10-25, 08:28
Lokalizacja: Ossa

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: Józek »

Blido pisze:strategię
Travian lub Plemiona
Procio
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1101
Rejestracja: 2009-10-17, 12:17
Lokalizacja: localhost

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: Procio »

Chodzi Ci o MMORPG czy o FPS? Są różnice między FPS, a MMO co do pingu. W MMMO ping nie gra tak wielkiej roli jak w FPS, więc do grania w gry typu CoD, CS nie polecam netu bezprzewodowego.
Internet domowy T-Mobile do 60Mb/s: https://www.speedtest.net/result/8251178215 :super:
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: WL

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: Blido »

Józek pisze:Travian lub Plemiona
To gry przeglądarkowe, więc tutaj ping nie gra praktycznie żadnej roli. Byle strony się wczytywały :]
Procio pisze:do grania w gry typu CoD, CS nie polecam netu bezprzewodowego.
Chyba mobilnego (lub jak kto woli komórkowego) bo bezprzewodowy bezprzewodowemu nierówny ;) Na Wimaksie mam stabilny ping nie większy niż 65ms. Wahania pingu (Jitter) wynoszą nie więcej niż 2ms.
EmTeeDee

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: EmTeeDee »

Ja nie widzę żadnej różnicy w limicie jak i po a gram codziennie ;) PING zawsze jest ten sam, przeważnie powyżej 120- a gram we wszystkie COD/y. Jak mam limit , to trochę jest gorzej z najnowszym COD bo zanim odpali się Steam to trochę to trwa :( potem jest już normalnie. W ogule jak nawet się nie gra to coś ten Steam cały czas pobiera i wysyła, widać to po NetMeterze. W CS nigdy nie grałem, chociaż uwielbiam strzelanki-CS jakoś do mnie nie przemawia. Do wczoraj ''nabiłem'' ok 3GB DL i 2GB UL danych na samym graniu :hyhy: nie oglądam youtube ani ściągam muzyki-no ale miałem 2tygodnie wolnego więc trochę zaszalałem :rotfl: przeważnie tylko nieznacznie przekraczam limit-a dziś już mam nowy miesiąc rozliczeniowy.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-01-10, 12:34 przez EmTeeDee, łącznie zmieniany 2 razy.
Procio
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1101
Rejestracja: 2009-10-17, 12:17
Lokalizacja: localhost

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: Procio »

onimusza666 pisze:Ja nie widzę żadnej różnicy w limicie jak i pogram codziennie ;)
Mi się wydaje, że limit nie wpływa na ping ;) Po limicie i przed mam taki sam, więc jeżeli gra dużo danych na sekundę nie pobiera wtedy można komfortowo pograć ;)
Internet domowy T-Mobile do 60Mb/s: https://www.speedtest.net/result/8251178215 :super:
Awatar użytkownika
Oficer
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 320
Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
Lokalizacja: Poland

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: Oficer »

Tak limit nie wpływa na latency chyba że się dzieje bardzo dużo w sieci i 8KB na limicie na wyrabia to wtedy będą lagi tym czasowo aż spadnie ruch sieci .
EmTeeDee

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: EmTeeDee »

A czy udało się Tobie k.Oficer przekierować porty?
Awatar użytkownika
Oficer
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 320
Rejestracja: 2009-04-17, 17:35
Lokalizacja: Poland

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: Oficer »

Do tej pory nie udało mi się przekierować tych portów nat jest ciągle ograniczony nie wiem w jaki sposób można to zroibc :szok: .
EmTeeDee

Re: [OFP] Gry Mulitplayer po przekroczeniu limitu

Post autor: EmTeeDee »

To tak jak i u mnie :(
ODPOWIEDZ