Witajcie
Mam prośbę - mam PLAY 10GB/45zł
Urządzenie: Huawei E156G & D100
podłączyłem do niego bramę voip FRITZ!Box
i założyłem konto u dwóch operatorów alekontakt i "Happycall"
- Problem jest w tym że po podlączeniu fritza do routera huawei - można sie do mnie dodzwonić tylko przez 30 s nieraz nawet do 2 min - potem coś sie blokuje i już nie da się dodzwonić na te numery - a wyjście jest bez problemu - można dzwonić
Pytałem już kilka osób nikt nie wie o co chodzi
- reset urządzeń i znów można się dodzwonić ( przez 30 s)
potem fritz pokazuje dziennik zdarzeń - jakieś błędy 457 czy coś takiego -teraz nie pamiętam - to jakiś błąd połączenia z internetem chyba
Jeśli możecie mi pomóc to bardzo prosze bo to już od 2 mieś spędza mi sen z powiek
Moje GG 217631 - tam jestem z reguły dostępny
Huawei E156G & D100 & voip FRITZ!Box
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-01-14, 14:27
- Lokalizacja: Będzin
Huawei E156G & D100 & voip FRITZ!Box
Pozdrawiam
Janusz
Janusz
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2007-06-19, 18:47
Re: Huawei E156G & D100 & voip FRITZ!Box
Średnio jestem w temacie, ale zauważ, że po jakimś czasie bezczynności (nic nie wysyłasz, nic nie odbierasz) modem się rozłącza (kontrolka przestaje się ciągle świecić i zaczyna mrygać). To tak jakbyś chciał zadzwonić na nr voip niezalogowany do sieci. Natomiast jeśli Ty zaczynasz do kogoś dzwonić modem znowu się łączy i wszystko działa normalnie.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-01-14, 14:27
- Lokalizacja: Będzin
Re: Huawei E156G & D100 & voip FRITZ!Box
To nie to - jak już pisałem - mogę dzwonić przez pierwsze 30 do 60 sek i jest ok
A po ok 1 minucie do 2 minut - nie można się już połączyć z bramką - ale tylko dzwoniąc z
zewnątrz - połączenia wychodzące są
A po ok 1 minucie do 2 minut - nie można się już połączyć z bramką - ale tylko dzwoniąc z
zewnątrz - połączenia wychodzące są
Pozdrawiam
Janusz
Janusz
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2007-06-19, 18:47
Re: Huawei E156G & D100 & voip FRITZ!Box
mimo wszystko w ustawieniach routera wejdź w zakładkę advanced settings -> dial up settings -> ppp settings i zmień ustawienia "ppp connection" z "on demand" na "auto". Może jednak pomoże